- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_OldBoy_
tag
Most egyértelműen szopóágon van a protoss, TvP az 111 miatt, ZvP-ben pedig infestor miatt.
A TvP részéhez nem értek így nem tudom hogy az tényleg OP, vagy idővel kitalálnak valami buildet ellene, viszont szerintem a ZvP-nek simán csak idő kell hogy átálljanak, pláne hogy a tervezett infestor nerf szinte nem is érinti ezt a matchupot, elsősorban a ZvZ-nek szól.
Az infestor caster egység, ami ellen másik caster egységet kell hozni (HT, Ghost). Ezek simán counterelik, abban a pillanatban pedig, ahogy a 6-8 infestorból 5-6 elpukkant a feedbacktől vagy egyáltalán nincs energiája, a zerg ott találja magát pucéran egy rakás linggel, amit azért már elég könnyű kezelni: Archon, Colo, HT, Zealot, Sentry, mind szinte hardcountereli a lingeket.
Nem mondom hogy könnyű, sőt, ha nem jön össze a feedback akkor vége is a meccsnek, de zerg részről ugyanez a helyzet, ha ráblinkelnek az infestorokra vagy a lingek egy pillanattal előbb/később érnek oda a protoss csapathoz, szintén vége a meccsnek. Protossnak az observer hatalmas segítség, olyan helyre kell parkolni ahonnan látszanak az infestorok, onnantól könnyebb a HT mikró.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863