Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    Inkább itt válaszolok:

    Nem kívántam tovább bonyolítani a dolgot az inerciarendszer fogalmának kifejtésével. Ezért fogalmaztam lentebb így: "ha a vonat balra kanyarodik, a golyók hozzád képest jobbra látszanak mozogni" - kiemelés utólag.
    Ami az áthúzott részt illeti: F=m*a , ahol m a tömeg, F a testre ható erő (vagy erők eredője), a pedig a gyorsulás . A képletből egyértelműen következik, hogy azonos erőhatás mellett a nagyobb tömegű test a tömegével arányosan kisebb gyorsulásra tesz szert. A golyók tehát nem egyszerre csapódnak a falhoz. Ez a qvnagy különbség a gravitációs erő és a tehetetlenségi erők között.

    Az eredeti kérdés úgy szólt, hogy miért jelenik meg a feketedés / vörösödés a játékban, amikor nincs is légellenállás. Aztán többen belekeverték a gravitációs erőt. A hsz-emben csak azt akartam bemutatni, hogy a vér ide-oda áramlását és az ájulást a tehetetlenségi erők okozzák, amelyek a gravitációtól függetlenül minden gyorsuló rendszereben megjelennek és semmi közük a légellenálláshoz.

    A "gravitációs generátor" meg ugye egy fantasztikus elem a játékban, ami a sci-fi írók/filmesek és a programozók dolgát könnyíti meg. Valószínűleg ők sem gondoltak bele, hogy ha van egy ilyenünk, akkor azzal a tehetetlenségi erők hatását is ki lehetne egyenlíteni.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák