Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flam

    aktív tag

    válasz justaview #7199 üzenetére

    Igen, jobb esetben ez így működik/működött, rosszabb esetben úgy ahogy velem történt az utolsó 2 javításnál...
    3 hívásból 2 akcentussal beszélt, vagy éppen nem is magyar volt.

    Akit érdekel a kálváriám, olvassa tovább, de készüljön fel, hogy nem lesz rövid.

    2010. novemberben vettem a készüléket, 5 alkalommal volt szervizben, ebből 4 alkalommal egy vagy több alkatrészt cseréltek. 5. alkalommal megírtam neki, hogy nem szeretném ezt a készüléket tovább használni ilyen formában mert az utolsó 2-3 meghibásodás az idei évben történt és nem érzem megbízhatónak a készüléket.

    2010. novemberben "gyári hibás" volt a winchesterem, amivel EB szériások többen is találkozhattatok. Ezt szó nélkül javították, cserélték.

    2011. januárjában volt egy "üresjárat" a szervizben, ugyanis akkor szembesültem én is (mint sokan mások vásárlás után) a "cicergés" jelenséggel, melyet az intelre (core-i szériára) kent az összes notebook gyártó.

    2011. további részében próbáltam megbarátkozni a Sony hiányosságaival, konstrukciós hibáival ( core-i széria zaja, gyártás hibás "csavarodott" LCD keret, gyenge minőségű billentyűzet, hangos működés, stb...)

    2012. februárban megelégeltem pár dolgot többek között a billentyűzet gyenge minőségét, az LCD keret fröccsöntési vagy rögzítési hibáját, az LCD kijelző pixelhibáit, illetve az állandó melegedését, elküldtem a szervizbe és még elég kellemes csalódás is ért, mert a következőket cserélték: LCD kijelző, ODD (?gondolom ezzel próbálták volna kimerevíteni a numerikus billentyűzet hiányos rögzítését), ventilátor, LCD keretet. Mindezt szó nélkül.

    2012. feburárjában ismét visszaküldtem a készüléket, mert a kijelző szögének állításakor a kép becsíkozódott. Sony jött, vitte, szalagkábelt cserélt, visszakaptam, boldogság.

    2012. márciusában feltűnt, hogy az utolsó szervizelés előtti hibajelenséget a készülék újra produkálja, május 3.-án fel is hívtam a Sony-t, hogy ismét gondom lenne, de nem tartanék tovább igényt a készülékre, cseréljék ki újra, ráfizetéssel drágábbra, adjanak vásárlási utalványt akármit.
    Ekkor a kis hölgy (magyar nyelvet erősen törte) megkért, hogy küldjem el panaszomat e-mailben és továbbítja az illetékeseknek, ez meg is történt, nem sokkal később egy szintén magyar nyelvet erősen törő fiatalember felhívott. Itt még mindig kellemesebbnél kellemesebb csalódások értek a Supporttal kapcsolatban ám ezután jött a feketeleves.

    Supportos kolléga felhívott, közölte, hogy tudomásul vették a problémámat és kérik, hogy a készüléket küldjem be majd mielőtt megjavítanák felhívnak és egyeztetik velem mit tudnak tenni az ügy érdekében, majd ezeket után május 8.án elvitték a készüléket tőlem.
    Május 11.-én kaptam egy sms-t, hogy a készülék készen van, megjavították, feladták futárral, ekkor felhívtam a supportot, hogy álljon meg a menet nem erről volt szó.
    Supportos kollega segítőkészen mondta, hogy nem gond, megkapom a készüléket és folytatjuk az esetet ott ahol abbamaradt és hamarosan felhív egy kollégája az illetékes osztályról, hogy egyeztessen velem. Vártam egy hetet, felhívtam őket (május 17.), hogy várom a hívásukat még mindig, türelmet kértek továbbítják ismét a kérést.
    Következő héten ismét felhívtam őket (május 24.), ismét türelmet kértek, itt legalább közölték velem, hogy 17.-től számított 10 munkanapon belül értesíteni fognak.
    Vártam türelmesen majd ismét felhívtam őket (június 7.), közölték velem, hogy nem értik miért nem veszi fel velem a kapcsolatot az illetékes osztály, napokon belül értesítenek. Következő héten ismét felhívtam őket (június 12.) amikor közölték velem, hogy most azonnal próbálják felvenni a kapcsolatot az osztállyal 24 órán belül felhívnak.

    Vártam... türelmesen... felhívtam őket ismét, sikerült végre odáig eljutni, hogy utána visszahívott a supportos, hogy egyeztessen pár dolgot. Miközben mondja a szokásos mondókáját (futár, stb...), közlöm vele, hogy a készülék jelenleg nem küzd semmilyen problémával, május 3.án volt gond vele, de azóta már visszakaptam. Ekkor ismét türelmet kért, majd később visszahívott és közölte velem, hogy elküldhetem ÖNKÖLTSÉGEN diagnosztikára hozzájuk.

    Mondtam neki, hogy 1,5 hónapja várok egy visszahívásra, május elején ott volt a készülék náluk és a kollégájával május 3.-án megbeszéltük, hogy elvégeznek rajta minden szükséges diagnosztikát. Erre elnézést kért, hogy sajnos mulasztottak, de akkor is csak úgy tudom elküldeni diagnosztikára (a most már "hibátlanul" működő gépet) ha kifizetem az Ő mulasztásuk miatt a szerviz, futár költségeit.

    Ezek után még mindig úgy érzem, hogy az én felfogásommal van a baj, és különben is törődjek bele, hogy ~fél év van hátra a garanciából és cseréltethetek majd 50-100ezer forintos alkatrészeket mert egy "hibás szériát" kaptam ki...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák