- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flam
aktív tag
válasz justaview #7199 üzenetére
Igen, jobb esetben ez így működik/működött, rosszabb esetben úgy ahogy velem történt az utolsó 2 javításnál...
3 hívásból 2 akcentussal beszélt, vagy éppen nem is magyar volt.Akit érdekel a kálváriám, olvassa tovább, de készüljön fel, hogy nem lesz rövid.
2010. novemberben vettem a készüléket, 5 alkalommal volt szervizben, ebből 4 alkalommal egy vagy több alkatrészt cseréltek. 5. alkalommal megírtam neki, hogy nem szeretném ezt a készüléket tovább használni ilyen formában mert az utolsó 2-3 meghibásodás az idei évben történt és nem érzem megbízhatónak a készüléket.
2010. novemberben "gyári hibás" volt a winchesterem, amivel EB szériások többen is találkozhattatok. Ezt szó nélkül javították, cserélték.
2011. januárjában volt egy "üresjárat" a szervizben, ugyanis akkor szembesültem én is (mint sokan mások vásárlás után) a "cicergés" jelenséggel, melyet az intelre (core-i szériára) kent az összes notebook gyártó.
2011. további részében próbáltam megbarátkozni a Sony hiányosságaival, konstrukciós hibáival ( core-i széria zaja, gyártás hibás "csavarodott" LCD keret, gyenge minőségű billentyűzet, hangos működés, stb...)
2012. februárban megelégeltem pár dolgot többek között a billentyűzet gyenge minőségét, az LCD keret fröccsöntési vagy rögzítési hibáját, az LCD kijelző pixelhibáit, illetve az állandó melegedését, elküldtem a szervizbe és még elég kellemes csalódás is ért, mert a következőket cserélték: LCD kijelző, ODD (?gondolom ezzel próbálták volna kimerevíteni a numerikus billentyűzet hiányos rögzítését), ventilátor, LCD keretet. Mindezt szó nélkül.
2012. feburárjában ismét visszaküldtem a készüléket, mert a kijelző szögének állításakor a kép becsíkozódott. Sony jött, vitte, szalagkábelt cserélt, visszakaptam, boldogság.
2012. márciusában feltűnt, hogy az utolsó szervizelés előtti hibajelenséget a készülék újra produkálja, május 3.-án fel is hívtam a Sony-t, hogy ismét gondom lenne, de nem tartanék tovább igényt a készülékre, cseréljék ki újra, ráfizetéssel drágábbra, adjanak vásárlási utalványt akármit.
Ekkor a kis hölgy (magyar nyelvet erősen törte) megkért, hogy küldjem el panaszomat e-mailben és továbbítja az illetékeseknek, ez meg is történt, nem sokkal később egy szintén magyar nyelvet erősen törő fiatalember felhívott. Itt még mindig kellemesebbnél kellemesebb csalódások értek a Supporttal kapcsolatban ám ezután jött a feketeleves.Supportos kolléga felhívott, közölte, hogy tudomásul vették a problémámat és kérik, hogy a készüléket küldjem be majd mielőtt megjavítanák felhívnak és egyeztetik velem mit tudnak tenni az ügy érdekében, majd ezeket után május 8.án elvitték a készüléket tőlem.
Május 11.-én kaptam egy sms-t, hogy a készülék készen van, megjavították, feladták futárral, ekkor felhívtam a supportot, hogy álljon meg a menet nem erről volt szó.
Supportos kollega segítőkészen mondta, hogy nem gond, megkapom a készüléket és folytatjuk az esetet ott ahol abbamaradt és hamarosan felhív egy kollégája az illetékes osztályról, hogy egyeztessen velem. Vártam egy hetet, felhívtam őket (május 17.), hogy várom a hívásukat még mindig, türelmet kértek továbbítják ismét a kérést.
Következő héten ismét felhívtam őket (május 24.), ismét türelmet kértek, itt legalább közölték velem, hogy 17.-től számított 10 munkanapon belül értesíteni fognak.
Vártam türelmesen majd ismét felhívtam őket (június 7.), közölték velem, hogy nem értik miért nem veszi fel velem a kapcsolatot az illetékes osztály, napokon belül értesítenek. Következő héten ismét felhívtam őket (június 12.) amikor közölték velem, hogy most azonnal próbálják felvenni a kapcsolatot az osztállyal 24 órán belül felhívnak.Vártam... türelmesen... felhívtam őket ismét, sikerült végre odáig eljutni, hogy utána visszahívott a supportos, hogy egyeztessen pár dolgot. Miközben mondja a szokásos mondókáját (futár, stb...), közlöm vele, hogy a készülék jelenleg nem küzd semmilyen problémával, május 3.án volt gond vele, de azóta már visszakaptam. Ekkor ismét türelmet kért, majd később visszahívott és közölte velem, hogy elküldhetem ÖNKÖLTSÉGEN diagnosztikára hozzájuk.
Mondtam neki, hogy 1,5 hónapja várok egy visszahívásra, május elején ott volt a készülék náluk és a kollégájával május 3.-án megbeszéltük, hogy elvégeznek rajta minden szükséges diagnosztikát. Erre elnézést kért, hogy sajnos mulasztottak, de akkor is csak úgy tudom elküldeni diagnosztikára (a most már "hibátlanul" működő gépet) ha kifizetem az Ő mulasztásuk miatt a szerviz, futár költségeit.
Ezek után még mindig úgy érzem, hogy az én felfogásommal van a baj, és különben is törődjek bele, hogy ~fél év van hátra a garanciából és cseréltethetek majd 50-100ezer forintos alkatrészeket mert egy "hibás szériát" kaptam ki...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Asus Rog Strix G531GV gamer laptop - I7 9750H x RTX 2060 6GB 16GB ddr4 ram + ajándék CM hűtőpad
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB,beszamitas is
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08
- Apple MacBook Pro 2012 15 alaplap
- MSI Modern 14 C12M / i3 1215u, win 11 pro
- 2023 MacBook Air M2 13.6 ÚJ 1 év garancia