- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
PROHARDVER!
SONY sport és akció kamerák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
Profinak azért nem mondanám, mostanra elérte azt a szintet, hogy kb. teszi a dolgát. Én már több, mint egy éve használom NEX kamerához, mostanra az éppen használható kategóriába lépett a frissítgetésnek hála. Sokszor nehézkes (volt) a kapcsolódás a kamerához, lassú, eldobja a kapcsolatot. Korrekt telefonnal használom azt is hozzá teszem (Nexus 4). Szóval én annyira nem vagyok elájulva tőle, de teszi a dolgát, full fapad program, nulla designnal.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Na hát egy gyors vélemény, videó(k) nélkül, most, hogy nézem vissza az összehasonlító videókat amiket egyszerre lőttem az Sj4000-rel és az AS20-szal (így kell elképzelni a két kamerát egymás mellett). Egyelőre csak szürkületkor és szobában lámpafénynél tudtam tesztelni.
- nagyobb látószög az AS20 javára, vízszintes és függőleges irányban is
- fényerősebb objektív, legalábbis erre utal a szürkületben, sötédeskor rögzített felvételeken az AS20 képe világosabb
- beltérben, lámpa fénynél egyértelműen jobb az automatikus fehér egyensúly, de kültérben is jobb valamivel a színhűség a Sonynál, igaz WB állításra nincs lehetőség, az SJ4000-nél erre van lehetőség (egyelőre nem próbáltam, majd a következő körben)
- élességre az SJ4000 jobb
- a kialakítás még mindig szokatlan, a kijelző hiányzik, telefon nélkül nem látom, hogy mit veszek fel, ha kezemben van a kamera macerás még egy telefont is kézben tartani, főleg ha 4.5"+-os de valószínüleg valódi actionre használva csak a felrögzítésnél kell belőni a képet aztán szevasz
- anyagminőségre nem éreztem nagyságrendi különbséget az SJ4000-hez képest, szerintem az is korrektül összerakott, jó (talán még jobb is) tapintású anyagból van, ráadásul a töltőnyíláshoz is egy ajtót és a memória kártya kivételéhez is egy (másik) ajtót nyitni kell a Sonyn
- a vízálló tok az SJ4000-hez komolyabb, búvárkodásra is alkalmas (nálam szempont, sőt ott a kijelző is must have lenne)
- picit zajmentesebb képet produkál a Sony, valahogy jobban "egyben" van a képe, talán a picivel magasabb bitrate is közre játszik
- a hangot majd külön tesztelem, de egyelőre a Sonynál mintha jobb (hangosabb) lenne a hang felvételHolnap (remélem) folytatom az összehasonlítást, egyelőre a képminőség tetszik a Sonyban (összességében picit talán jobb, de azért az SJ4000 képes is jó), a kialakítás és a kijelző pedig az SJ4000-ben.
Egy pár kép előzetesnek:
- - - - - - - - - - -
Mellkas rögzítéshez egyébként ezt néztem a Sonyhoz: [link]
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Flashback #41 üzenetére
Hát ez még csak ilyen teszt light volt, van sok nem annyira publikus scene ahol próbálgattam, de majd azért összevágok valami videót, meg próbálok még mellé rögzíteni.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Ami még kimaradt a felsorolásból, hogy az SJ4000-ben az (is) tetszik, hogy nem kell tokba rakni, hogy fel tudd fogatni, tehát ha nem kőkemény akcióra használod, akkor is ott a kis keret amibe be lehet pattintani és ott az állványcsavar, pl. kocsiban minek legyen rajta még egy vízhatlan tok. A Sony-t muszáj tokba rakni, hogy fel tudd fogatni, ez plusz egy réteg a lencse előtt.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #43 üzenetére
"Egy slow-mo videó tesztet valaki mindenképpen csináljon már..."
Tessék, egy tegnapi kávéfőzésem, mint slow motion sample 1:30 környékén szoftveresen tovább nyújtottam, egy 0,5x-ös playback rátával.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #125 üzenetére
"Ezekszerint csak a "AKA-SF1" fajta lenne jó... de az sem biztos.. mert ha az aljára nem tudom rakni a "csavaros részt" akkor sehol sem vagyok vele..."
Az AKA-SF1-nek bárhova tudod rakni a csavaros részést, sőt már a csavaros rész felrakása nélkül, csak a keret felhelyezésével is megáll vízszintes felületen. Itt egy bemutató videó.
Elég jópofa cucc, sok féle képpen használható, tegnap erősen szemeztem vele a Media Marktban, csak hát 9 ezer forint, de valszószínüleg nem lesz mellőzhető a beszerzése nekem.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Kicsit túrtam itthon a motyók között, mert rémlett, hogy van valamim ami esetleg jó lehet ilyen AKA-SF1 alternatívaként, és meg is lett:
Ez egy 300-400 forintos mobil telefon állvány adapter, amit még egy keskenyebb mobilomhoz szereztem be pár éve.
Biztos, hogy nem fogja olyan stabilan, mint a gyári skeleton frame, de nem túl nagy terheléshez, szobában, de megkockáztatom, hogy még autóban is jó lehet, ennyi pénzért megéri futni vele egy kört, még egy kis kábelkötegelővel meg is lehet támogatni ha nem elég szoros adott szituációban vagy valami oldható cuccal, tépőzáras kis hevederrel, gumival ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
A B&H-n tutkó el van írva az AS30-nál, tuti nem rögzíthet ugyanazzal a bitrateben 30 és 60 fps-sel.
Itt vannak a hivatalos specifikációk: AS20 és AS30V
Mind a kettőnél ezek az értékek vannak:
VIDEOFELVÉTEL SEBESSÉGE (ABR/VBR)
HQ: kb. 16 Mbps, PS: kb. 28 Mbps, SLOW: kb. 12 Mbps, SSLOW: kb. 24 Mbps, STD: kb. 6 Mbps, VGA: kb. 3 MbpsTovábbá elektronikus képstabilizátor van mind a kettőben.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz menyhartlevi #163 üzenetére
Mert elírták, fentebb a specifikációban nem ez szerepel.
A magyar oldalon is el van írva, legalábbis ott lent, fentebb a konkrét műszaki jellemzőknél nincs.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Kis jópofaság. Biztos ismeritek a GoPro-s videók végén levő Be a Hero-s snittet, ugye ezt megcsinálták a fanok anno az SJ4000-re több féle változatban is, de van Sony Action Camekre is hasonló, intro + outro kombó, a video leírásában van letöltő link a videókhoz
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #169 üzenetére
Hát az asztalon megállni ezzel sem fog de tény, hogy jó cucc ennyiért, kérdés, hogy tényleg jó lesz ez az a Sony AS szériához, tehát mennyire jó koppintás az SJ3000 a méret szempontjából?
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #172 üzenetére
Mi az, hogy tűnik? Ha valamire ilyen értelemben azt mondjuk, hogy tűnik, akkor az nem az csak olyannak látszik mintha, hamis benyomást kelt.
De itt nem erről van szó, a Sony látószöge valóban nagyobb. Vízszintesen és függőlegesen is. Egyébként vízszintes látószöget szoktak megadni (nem függőlegeset, pláne nem átlósat). A felbontásnak mindegynek kell lenni, hacsak nem photo módról beszélünk, nem 16:9-es képarányról, mert ott vágva van a szélekből.Szóval nem tudom itt mire akarsz kilyukadni, mintha az SJ-ket akarnád ez esetben (is) védeni, de nem kell. Az SJ-nek is elég széles a látószöge, de tény, hogy kisebb, mint a Sonyké.
És még egy dolog. Amellett, hogy a Sonyé szélesebb valamivel, még a torzítása is kisebb. Természetesen ilyen látószögek mellett nem lehet elvárni, hogy ne legyen torzítás, a Sony is torzít, de összehasonlítva az SJ sorozattal itt valamivel kisebb a torzítás mértéke.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
SJ3000 Skeleton Case -re kell rákeresni, de itt van egy 8 dollárért.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Nem tudom, hogy ez lehetett-e a tesztelési metódusom hibája, majd még fogok készíteni ilyen jellegű tesztet, de egyelőre úgy tűnik, mintha kikapcsolt képstabilizátorral is egy picit mintha biztosabb lenne a Sony képe az SJ4000-rel szemben, valahogy az jobban felveszi a mozgásokat, lehet a kialakításának köszönhetően?! Ezen a videón jól látszik amikor menet közben vagyok velük:
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Kicsit takarítottam, mellőzzük a használtpiaci árak személyeskedésbe és flame-elésbe torkolló minősítését.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #202 üzenetére
Nem. Én arról beszéltem, hogy a Sony kevésbé veszi fel a mozgást pl. lépéseket. Nem arról, hogy a magasabb fps szám folyamatosabb a kép (ez számomra egyértelmű). A linkelt videómban mind a két kamera 30 fps-re volt állítva, és nézd meg, hogy pl. ahogy jövök le a lépcsőn, vagy megyek kint az udvaron mennyivel jobban mozog az SJ4000 képe.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #209 üzenetére
Nem, nem volt bekapcsolva, egyrészt írtam is, másrészt látszik a látószögön, harmadrészt akkor meg se jegyeztem volna.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz szepsuti #265 üzenetére
Én is ezt tudom megerősíteni, gond nélkül csatlakoztam a kamerához a telefonnal külső helyszínen, egyéb hálózati elemek megléte nélkül. (Nexus 4)
mijos: ha jól tudom neked az SJ4000 esetében egyéb probléma miatt nem csatalkozott, ennek a kettő dolognak semmi köze egymáshoz, teljesen másik kamera, teljesen másik szoftver.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Tettem fel pár ma reggeli napsütéses videót, nyersen:
Scene #1 (AS20) és Scene #2 (AS20)
érdekesség képpen itt vannak ugyanazek SJ4000-rel:
Scene #1 SJ4000 és Scene #2 SJ4000
Le kell őket tölteni és nem a dropbox megnézőjével megnézni, mert az nem az eredeti minőséget fogja vissza adni!
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #277 üzenetére
A PAL és NTSC szabványnak régen volt igazán értelme amikor még a felbontás is más volt (PAL 576 soros, az NTSC 480 soros) ma már csak a képkocka / másodpercben van különbség, de mivel minden lejátszik már mindent nincs jelentősége igazán, hogy 25 vagy 30 fps.
És én nem hittem semmit, marhára tisztában vagyok azzal, hogy mikor mit csinálok - nem most jöttem a falvédőről - úgy, hogy tudom, hogy mikor milyen framerate-re van állítva a gépen, az adott esetben is 30-ra volt, de még egyszer elmondom, ez sem okozna ilyen mértékű változást a kép stabilitására (rezgés) vonatkozóan.
Kicsit fárasztó, hogy mindent próbálsz megmagyarázni és küzdeni kell veled minden témában.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Nem lettél kioszta. Maj-viktor írt neked ezzel kapcsolatban (ki más?!), és azon én is felkaptam a fejem, mert az OK, hogy most az AS20 a népszerű és az ára miatt most sok új tulaj lett, ami generálta a külön topik nyitását, de azért mégiscsak Sony akciókamerák a topik címe, szóval nyugi! nem vagy kiosztva és ez a topik az összes Sony akció kameráról szól nem csak az AS20-ról!
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Na és akkor most tőlem nagyjából utoljára - főleg, hogy már nincs meg az SJ4000 és nem tudom tovább összehasonlítgatni.
És elnézést azoktól akik nem akarnak SJ4000-ről hallani ebben a topikban, de mivel tényleg egy népszerű kamera és sokan jöttek át abból a táborból némiképp elfogadható, hogy van róla szó, de igérem én igyekszem majd nem erről beszélni a jövőben, és mivel összehasonlítás az AS20 tulajoknak se baj tudni, hogy hogyan viszonyul a gép a konkurenciával kapcsolatban.Elsőnek ez a rezeg-nem rezeg téma, amiből itt már ntsc-pal meg fps vita lett. Igen, én indítottam el a témát ezzel a hozzászólással.
Tehát még egyszer megpróbálom a lehető legérthetőbben, szájbarágósan elmagyarázni. Az SJ4000-gyel összehasonlítva a Sony AS20 kamerát azt vettem észre, hogy ugyanazon beállítások mellett, vagyis 1920x1080-as felbontás, 30 frame/se és a Sony esetében kikapcsolt képstabilizátor, az SJ4000 sokkal jobban felveszi a mechanikus mozgást, tehát ha felvtel közben lépkedek, sétálok, lépcsőn megyek le, akkor ugyan mind a kettő kamera képe beremeg, de az SJ4000 láthatóan jobban felveszi az ilyen külső behatásokat.
Tehát nem arról van szó, hogy a Sony a nagyobb frame rate miatt szebb képet produkál - vélhetőleg amúgy ez így van, hanem arról, hogy kevésbé veszi fel a külső rezgéseket a kamera.
Ezt nem csak én vettem észre, Techmoannak az SJ4000 vs GoPro Hero összehasonlításánál is szemet szúrt ez a dolog, és külön letesztelte, itt látható, hogy a GoPro Heroval összehasonlítva az SJ4000 valamivel jobban felveszi a rezgéseket.
Ezt tényleg nem tudom jobban, érthetőbben leírni, szerintem aki akarja az megérti.Fehéregyensúly kérdése. Számos felvételt készítettem a két kamerával, kültérben, beltérben. A Sony WB kezelése sokkal jobb. Igaz nem állítható, de nagyon nincs is rá szükség. Az SJ4000-nél állítható, de még így sem lehet vele sok esetben korrekt színeket kapni (én pl. lakáson belül képtelen voltam a sárgás beütést eltűntetni akármire is állítottam a fehéregyensúlyt). Az SJ4000 képe beltérben sárgás, kültérben kékes színezetet kap. Ez utóbbi nagyon jól látható akár a ma készült felvételeimen is. Önmagában az SJ4000 képe nem tűnik rossznak, de mellé nézve a Sony korrekt színhűséggel készült képét már ordít a különbség.
Élesség kérdése. Az SJ4000-nél állítható az élesség, én a középső (normál) állásban készítettem a felvételeket. Igen, az SJ4000 képe élesebb. Bár az összehasonlítás picit sántít, mert a Sony nagyobb látószöge miatt "kisebbek" lesznek ugyanazok a részletek, mint az SJ4000 képén. Sokszor látszik a szoftveres élesítés az SJ4000 képén, és az, hogy a bitráta néha nem bírja el a részleteket és kockásodik a kép. Továbbá ez az a paraméter amit a színezetnél könnyebben lehet korrigálni utómunkával és felhozni a Sony képét az SJ4000 szintjére ha szükséges. Összességében az én szememnek utómunka nélkül is kellemesebb a Sony képe.
Mindent összevetve én nem "bántani" akarom az SJ4000-et, tehát egyeseknek nem kell feltétlenül megvédenie velem szemben. Jómagam is tulaj voltam, mert ár/teljesítményben egy nagyon jó kis kamera, azon a pénzen amiért hozzá lehet jutni, főleg annyi kiegészítővel a dobozában nagyon jó vétel. Ha 45 forint lett volna ez a Sony, akkor eszembe se jut lecserélni, de így, hogy 22 ezer forintért hozzá lehetett jutni a Sonyhoz, így nálam ez utóbbi lett a nyerő (két kamerára nincs szükségem).
Nagyjából ennyit szerettem volna elmondani erről az AS20 vs SJ4000 témáról még. És elnézést ha valakit nem érdekelt
És egyébként arról már volt szó itt a topikban, hogy az AS30 és az AS20 képrögzítésben teljesen megegyeznek, az AS30-ban van GPS és NFC ennyi a különbség.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Légyszíves mutasd meg nekem, hogy hogyan csinálod a következő esetekben az utólagos színkorrekciót.
Szerintem az élességen utólag sokkal egyszerűbb javítani. Amennyire én látom az SJ4000-nek sem az optikájából és az érzékelőjéből fakadóan jobb az élessége, hanem digitálisan van feljavítva a feldolgozás során (sokszor túlságosan is, ezért szétesik a kép, főleg ha a fény is kevés, tehát magas az iso).A képek rendre sorrendben: SJ4000 - AS20 - AS20 élesítve utólag:
Én nem fogalmazok olyan végletesen, mint Tamás, és elfogadom a Te véleményedet, miszerint neked fontosabb az, hogy ami a gépből kijön az inkább élesebb legyen, mint színhelyes, de tényleg kíváncsi lennék, hogy hogyan oldod meg utólag a színeket. És hidd el mindenféle WB állítással próbálkoztam az SJ4000 esetében, tehát felvétel előtti beállítással való javítás ebben az esetben nem volt lehetséges.
És ha már a végletes kijelentésekről van szó, azt mi alapján jelented ki, hogy az élességen sehogy sem lehet javítani?
Még egy kép a másik videóból, kékség és fényerőség szempontból:
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Videón is lehet élesíteni, szerintem minden épkézláb videó szerkesztő programnak tudnia kell ezt, amiket tudom, hogy tudják: Sony Vegas, Magix, Adobe Premiere.
A felvétel minősége nem függ a kártyától. Ha megfelelően gyors a kártya akkor nem lehet gond. Elméletileg egy class 4-es besorolású microSD kártya sebessége már elégséges ehhez a kamerához.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Az előbbiből lemaradt:
Kártyához forrás. Kínából megbízható eBayes eladó a sinceritytrading, én nemrég tőle vásároltam 32GB-os class10-es kártyát ~3800 forintért - 12 nap alatt érkezett meg.
Ha közelebbi kell - ami talán gyorsabban megérkezik, de valamivel drágább, akkor ez az angol webshop: mymemory.co.uk[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
OK, nem egy kimondottan real life teszt, de most itt a szobában erre futotta hirtelen. Képminőség, élesség, tok nélkül, tokkal, stabival és nélküle.
A sorrend: tokból kivéve - tokból kivéve steady on - tokban - tokban steady onEz volt a scene:
Azért ez a tok ezzel a domború kialakítással ront a széleken és még nagyít is egy kicsit...
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Hát igen. Megnézném, hogy a másik fajta, 60 méterig jó tok, mit produkál, annak már nem ilyen domború a kialakítása.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Létezik a tokhoz egy AKA-RD1 kódnevű ajtó szett, amiben kettő csere ajtó van akár a gyárilag kapott tokhoz is. Az egyik egy síküveges megoldás - egyébként a komolyabb 60m-ig vízálló MPK-AS3 jelű tokhoz ez van alapból - a másik pedig egy hangminőséget javító ajtó, nem tudom, hogy használa-e valamit az esetedben. A zörgést valahogy meg kellene szűntetni, kis szivacsdarabbal vagy valamivel kiékelni a kamerát, hogy ne mozogjon. Én csak úgy kézben rázással nem tudom megröcögeteni belül a kamerát.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz maj-viktor #488 üzenetére
Próbálj már meg légyszíves kevesebb SJ témát bekeverni ide, főleg SJ kamerák képeit (minek az ide?!).
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Bogyó bá' #507 üzenetére
Szia! A topik összefoglaló készül, bár pl. videó szerkesztés eddig nem volt tervben, mert nem kamera specifikus, de valóban annyi kérdés van ezzel kapcsolatban is, hogy pár szó majd belekerül. Ingyenes megoldásból neked is a Windows Movie Makert tudom mondani, nem ismerem, nem tudom milyen átfedő effektek vannak benne.
Sisakra rögzítéshez egy hot shue ball head adapter merült fel, mint legegyszerűbb ötlet. A gyárilag a kamerához kapott elemet kell a sisakra ragasztani, majd a szintén gyárilag mellékelt sárga köztes elemre lehet rátekerni ezt az említett adatpert és abba a kamerát. Itt van kép is, hogy hogyan kell ezt elképzelni. Az adapterről pedig ezekben a hozzászólásokban volt többek közt szó: [link] és [link] és [link]
Sajnos a tok elég sokat ront a képen, szerintem főleg a domborúsága miatt, a szélek homályosodnak. Itt készítettem egy gyors összehasonlítást.
Létezik a tokhoz egy AKA-RD1 kódnevű ajtó szett, amiben kettő csere ajtó van akár a gyárilag kapott tokhoz is használható. Az egyik egy síküveges megoldás - egyébként a komolyabb 60m-ig vízálló MPK-AS3 jelű tokhoz ez van alapból. Én ez utóbbit fogom beszerezni szerintem, búvárkodáshoz is jó lenne, és akkor kiderül, hogy a sík előlap mennyivel jobb.A csupaszon való felrögzítéshez mindenképpen kell valami tartozék. A gyári megoldás az AKA-SF1 jelzésű szett. Ez 8-9 ezer forintos áron beszerezhető. Ennek lehet alternatívája egy SJ3000 másolat kamerához való lényegesen olcsóbb keret. Ennek a kompatibilitásáról még nem tudunk 100%-ban nyilatkozni, maj-viktor fórumtársunknak érzezőben van kínából ilyen, majd ha megjön fogunk tudni biztosat erről.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Készítettem ma egy time lapse tesztet, 5 másodpercre állítottam az időközöket, feltöltött akksival, 2 óra 40 percig ment a fotók készítése míg le nem merült (utána még vissza tudtam kapcsolni, tehát nem csontra merült), wifi be volt kapcsolva. Semmi extra, csak kíváncsi voltam, hogy hogyan és mennyi ideig működik, az eredmény: felhők jönnek mennek.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest