Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
mola21
tag
Üdv!
Melyik TV lenne jobb választás film és foci nézésre?
Samsung UE40K5502
Samsung UE40K5500
Samsung UE40K5600
Samsung UE40J6282
Samsung UE40K5582 -
mola21
tag
Üdv!
A Samsung UE40K5500 és 5600 között van valami különbség? Melyik a jobb TV filmre és foci nézésre? -
mola21
tag
A Samsung UE40K5500 és 5502 között mi a különbség?
-
mola21
tag
Üdv!
Valaki megtudná mondani pontosan, hogy a Samsung 40J6240 50 vagy 100Hz-es? Néztem a neten és van ahol 50, van ahol 100 Hz-nek írták. Mi az igazság?
-
mola21
tag
Üdv!
Interneten rendeltem egy Samsung LED tévét, átvételkor a futár előtt felbontottam a csomagot és semmilyen törést, sérülést nem láttam a készüléken, ezért átvettem a csomagot. Beüzemelés után a képernyő bal oldali részén egy fekete csík és törés vonalak jelentek meg. Azonnal hívtam a céget telefonon és jeleztem a hibát, de nem hajlandóak visszavenni a készüléket, mert álláspontjuk szerint nálam érhette valami mechanikai hatás a készüléket. Ezzel fel is húztak rendesen, mert én nem ejtettem le és nem ütöttem meg a készüléket. Mit lehet ilyenkor tenni???
-
mola21
tag
válasz dethroner #107246 üzenetére
Valóban ilyen, ezeket a képeket elküldtem a cégnek is, akkor készítettem és mégsem hajlandóak visszavenni.
Ezt írták:
A készüléket mindenképpen valamilyen mechanikai hatás érhette,álláspontuk szerint ez Önnél történt.
Cégünk csak új készülékekkel foglalkozik,nem javítunk,nem értékesítünk használt vagy sérült darabokat.
Nagyon sajnáljuk,de a törött készülék visszavételére nincs lehetőségünk.
Minden futártól átvett csomagnál biztosítjuk ügyfeleink részére,hogy átvizsgálják a vásárolt terméket,csak ez után kell az átvételt elismerni.
Erre Önnek is volt lehetősége,ami az átvétel után történik a készülékkel az már nem a Mi felelősségünk.Samsung UE40J6240 és a cég AVBox Kft. Pontosabban az EMAGON keresztül rendeltem, ők irányitottak át az AVBox-hoz.
-
mola21
tag
válasz #94529552 #107272 üzenetére
Én is bejelentettem azonnal, telefonon felhívtam a céget és jeleztem a hibát. Még a beállításokat sem csináltam meg a tévén, mert akkor már láttam, hogy hibás. Kérték, hogy fotózzam le a tévét és küldjem el emailban. Ez meg is történt, de mégsem hajlandóak cserélni.
-
mola21
tag
Igen már írtam nekik a fogyasztóvédelmet és a Békéltető testületet, hogy hozzájuk fogok fordulni, de nem válaszoltak rá. Úgy látom, hogy ma zárva van a cég, gondolom majd csak hétfőn reagálnak. Egyébként a telefonban azt mondta a cég alkalmazottja akivel beszéltem, hogy nyugodtan forduljak a fogyasztóvédelemhez, mikor rákérdeztem hogy miért nem cserélik ki a tévét. Mindig azzal érvelt, hogy meg volt a lehetőségem átvizsgálni. Hiába mondtam, hogy ez megtörtént, de a hiba csak a beüzemelés után volt látható.
[ Szerkesztve ]
-
mola21
tag
Ezt a választ kaptam:
Sajnos hétvégén mivel nem vagyunk nyitva - nem tudtunk válaszolni Önnek.
Miután elment a futár,a lakásán belül Ön már csinálhatott bármit a készülékkel.
Megnyomhatta a kezével,eldőlhetett,megüthette a porszívó csövével stb.
Sajnos ezt nem lehet bizonyítani már,ezért adtunk lehetőséget az átnézésre.Szeretnénk még egyszer hangsúlyozni,hogy a többi webáruházzal szemben Mi külön fizetünk egy olyan szolgáltatásért,ami növeli a vevő biztonságát,kibonthatja és megnézheti átvétel előtt a rendelt terméket! Tesszük ezt azért,hogy ne legyen vita pld. ilyen esetben.
Amennyiben az átvételt aláírásával igazolta,sajnos a készülékkel kapcsolatos további fizikai sérülés az Ön felelősége,kivéve ha köt biztosítást.Elállni csak akkor tud,ha a készüléket az eredeti állapotában,az összes tartozékával,rendeltetés szerű kipróbálás után vissza tudja küldeni nekünk. Ennek a menete,hogy Ön elküldi felénk az elállási nyilatkozatot,visszaküldi a készüléket,Mi az átvételnél ellenőrizzük a kapott csomagot és annak tartalmát és ha minden renben,akkor 14 napon belül visszautaljuk a vételárat.
Viszont itt kiderült,hogy a készülék kijelzője tört - tehát nem tudjuk elfogadni az elállást,hiszen nem a Mi általunk szállított állapotban kapjuk vissza. -
mola21
tag
válasz sugarforce #107342 üzenetére
A készüléket vagy készülékeket sérülésmentesen átvettem. Ezt írtam alá. A Békéltetőnek még nem írtam, most fogalmazom, mert dolgoztam.
-
mola21
tag
Lenne még egy kérdésem, ha valaki jártas benne. Az AVBox 3 példányban készítette el a számlát, ebből hány darabot küld ki az ügyfél részére? Mind a 3-at vagy 1 marad nála?
Azért kérdezem, mert nálam van az 1 és 3 példány és a hármas példányra van rábélyegezve, hogy " Vissza aláíratva", ami nincs aláírva. Ha jól emlékszem csak 1x írtam alá mégpedig a fuvarlevelet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- BestBuy topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Építő/felújító topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen