Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16033 üzenetére
Most ez a Dima feladat nem ugrik be, viszont linkelem a megelőző részt, talán ebből többet megtudsz.
S.T.A.L.K.E.R. SoC История снайпера Ловушка Судьбы S.L.A mod
[link] Magyarítás
Itt nem kell óvatoskodnod, viszont durva befejezésekbe is beleszaladhatsz, de kiválaszthatod a legjobbat is, egyszerű lehetőséged lesz rá.
Még egy dolog. A játék elején, amikor kikerülöd az ellenőrző pontot, lesz egy ide passzoló zene, ha megtudod a szám címét, és előadóját, beleírnám a játékba.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16050 üzenetére
Úgy emlékszem, jelzi a játék, ha egy fontos karakter megpusztul. Feltűnt az elején az a jó stalker nóta? Itt az elírás guglis fordítása.
Te gyáva, Bourbon! Tartsa meg eszközeit magának, de köszönöm. Akkor egyedül megyek a laborba, meg kell mentenem a barátomat!
Te gyáva, Bourbon! De nem adom fel az eszközöket, köszönöm. Akkor egyedül megyek a laborba, meg kell mentenem a barátomat!
-
Laris2
senior tag
Játszott valaki a Stalker R.E.B.O.R.N Doppelgang moddal? A játék rövid története, Scarnak miután nem sikerül Strelokot megölni, menekülnie kell. Végig rohan a fél zónán, vagy két tucat helikopter üldözi. Megölik, vagy egy kitörés végez vele, nem tudni. De a lényeg, hogy újraélesztik, mert valakik úgy gondolják, hogy csak ő képes megszerezni három ismeretlen képződményt, de az O tudat is komoly feladatot ad neki. A játék nem lineáris, és 62 pálya van benne. Nagyrészt a pályákon teleporton keresztül lehet közlekedni. Sok feladatot okostelefonon kap. Nincs egyedül, van egy őrző angyala is. Így kapásból, pl olyan pályák vannak benne mint a Tündérek völgye, Holt Kordon, Kövek völgye stb. És van hozzá angol szöveg is.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16057 üzenetére
Ez Clear sky mod. Elég durván indul a játék, egy nagyon kibővített x10-es laborban kezdődik, és alatta van a monolith bunker. Onnan kell meglépnünk. De gondoskodtak róla, hogy ez ne csak olyan sétágatós legyen. Új szörnyek, gázosítás, egészen más O tudatos, közben folyamatosan lőnek a géppuskás snorkok. Van benne kezdő, kitartó, és öngyilkos fokozat. Mindenki igénye szerint.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16059 üzenetére
Igen, de a végigjátszás semmilyen élményt nem produkál. Én is csak úgy ráakadtam és belejátszottam. Sok mindent nem tudok még mondani róla, eljutottam a szeméttelepig, hát, érdekes, újdonság, és nem könnyű. A Solyankához hasonlítva, ez bonyolultabb, de könnyebb feladatok vannak benne.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16079 üzenetére
Valami rettenetes gépi fordítás, ez. Elvileg az SMS-ekből, meg a feladatlistából lehet valamit kihámozni. Így sikerült megoldanom a Szeméttelepi, és az Agronomi feladatokat, ezek után a bárba is el lehet már jutni. Agronomban lementem a föld alá, először minden oké, Aztán Strelok búvóhelyén valami láthatatlan teleport ugyanoda dobott, de már minden megváltozott. Majd eldobott az elhagyatott kórház tetejére, de itt is minden másképp néz ki. Rövid séta után, már az erőmű mellett, de alatta lettem, úgy néz ki a dolog hogy jól megszórták földalatti pályákkal a modot. Az egyik pontosan úgy nézett ki mintha a metróval játszanék, csak üresebbek itt a pályák. Persze mindenhol sokat lehet járkálni, de teleportok is vannak. Egyik elvitt Pripyatba, ahol az oroszok meg a németek ezerrel lőtték egymást. Van-e ebben a játékban valami rendszer? Sorrend? Érteni kellene ezt a gépi fordítást!
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16081 üzenetére
Jó lenne valami logikát látni benne, Agronom után eljutottam vagy tíz helyre, majd vissza a szeméttelepre, de nem találkoztam olyannal, aki valami feladatot adott volna még a szeméttelepen sem. Szaharov Yantarból elköltözött talán az erőműbe. A Kordonra még nem lehet átmenni, pedig van belőle három is. Nem jelez a térkép pályaátlépőket, mégis több helyen át lehet menni, bizonytalan helyekre. Zavaros ez még nekem. Ha valaki lefordítaná, én is megköszönném.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16085 üzenetére
Ezek inkább szlogenek, vagy rafkós orosz jelszavak, (amit csak az oroszok értenek) a témához igazítva. De nincs az a fordító, ami ezt értelmezni tudná. Teljesen fölösleges bele, lehet hogy a forgatókönyv írója a színvonalat akarta emelni vele?
Köszi speki a nótát, beleírom a játékba a szám szerzőjét, és az előadóját. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16101 üzenetére
Nem változtat semmin, hanem a jobb megértés miatt, a fontosabb szövegeket, oroszról fordítottam magyarra, már ameddig haladtam a játékkal. Ebből megértheted, hol. és hogyan lehet megszerezni az átkelőkhöz az infókat, miért változik a zóna, a helyes sorrendet, (bár ezt csak ki következtetheted) az SMS-eket. És egy kicsit ki is körvonalazódik a téma. A bárban találkozol Strelokkal, aki megígéri hogy segít, ha életre keled Fangot és Ghostot. Erre ő is elmondja a verzióját, de lesznek kibicek is. (olyan mindentudók) Csavaros ez.
Sidor a Kordonon nagyon fosik, ha ilyen védelme van. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16105 üzenetére
Még csak ezen a Kordonon jártam, de ennek mind a két változatában. De ez sem az eredeti SoC-os kordon. Először mentem mindenhová, ahová lehetett, teljesen céltalanul. és csak átrohantam rajta. Kitöréssel egyszer találkoztam, de hol, nem emlékszem. Az orosz fordítás is egy nagy svingli. Semmi korrekt tárgyilagos szöveg, inkább olyan körbemagyarázós, érezz rá, mit kell csinálni, orosz szleng szöveg, amit csak ők értenek. Pedig ez a játék nagyon összetett, sokpályás, és nem lineáris játék. (a fordítás nem lesz teljes, és guglis rész is marad benne) Ha megvannak az Agronom földalatti lejárói, utánna menj a Sötétség állomására.[ Szerkesztve ]
-
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16111 üzenetére
Megtaláltad már Strelokot. Ott van Voroninnál a bárban lakat alatt. Ha beszéltél vele, mehetsz a raktárakba, majd az erdőbe, majd oda-vissza. Ezt a részt fordítgatom, de ezt a zsargon orosz tolvajnyelvet, nagyon gagyira fordítsa a "gugli" Nagyon lezser akart lenni a játék írója!
Olvastam, hogy még az oroszoknak is egy bizonyos műveltség kell, hogy megértsék, és eligazodjanak benne. Még nem tudom, van-e második része. (ha az is ilyen?)
Valahogy el kellene jutni a mocsarakba a Dokihoz Fang és Ghost felélesztésével kapcsolatban. Valaki azt súgta ott a bárban, hogy ez nem nagy ügy, mert Limaszkban azt beszélik, kár a monolitosokba a golyó, mert összeszedik a halottaikat, felélesztik és újból bedobják őket.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16114 üzenetére
Ha megvan Agronomban mindkét földalatti lejáró, és a Vadvidékről átvezetted a Bárba a Szolgálatos csoportot, ott lesz Strelok, Voronin mögött bezárva. Utána már ésszerűbb feladatok jönnek.
Tulajdonképpen akkor indul be a játék. Addig meg ismerkedhettünk a pályákkal, átjárókkal, jól megszedhettük magunkat.
Én eddig kétféle halálzónával találkoztam, az egyiket ki kell kapcsolni, amikor a feladat adja, a másik egy objektum, ami eltűnik, ha megoldod az ottani feladatot. Az objektum úgy néz ki, mint az ST2-ben a Kapitány a játék végén, amibe be volt zárva. Tündérvölgyben, Agronomban láttam ilyeneket.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
[link] Az erdőig haladtam a fordítással. (itt-ott guglis, de érthető)
A 16106-os hsz képen szerepelnek azok az átjárók. Ez kell, mert PDA-kat találsz átjárókkal.Nem egyszerű feladat, mert lehet előtte át kell menni Yantarba, hogy megváltozzon Agronom.
Speki, először nyírd ki a mutánsokat, és a németeket. Utána átjönnek, ha araszolva is. Mindig vagy öt lépéssel előttük menj.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
Ezen az ajtón kell majd bemenni a PDA-ért,
KInyírsz mindenkit, majd a vérszívót is, akkor nyílik a következő ajtó az ülepítő túloldalán.
Itt lemész kinyírod a snorkokat, kijössz a túlvégén, át Yantarba megváltozik Agronom vissza mész a felső képen jelzett ajtóhoz, felveszed a PDA-t és kész. Utána Strelok, Raktárak , Erdő Ott beszélj először az erdésszel. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16131 üzenetére
Ott a betemetett lejáróban van egy hátizsák, benne egy PDA. (gondolom, azt régebben felvetted, ha még nem, még egy kör) Én most végigmentem ezen a részen, tehát a Szolgálat bázisán lemész az egyik aknán, a folyosó végén ott lesz Sesa hullája. Felmész Strelok búvóhelyére, kinyílik egy ajtó, ekkor vissza lemászol a folyosókra, hosszan mész jobbra amíg el nem érsz egy körlépcsőhöz fölmész és eljutsz egy csarnokba, megtekered a csapot, és lőj le minden mutánst. A vérszívó kilövése után tudsz tovább menni. Onnan már lineáris. Jönnek majd az SMS-ek hogy mit kell csinálni. Ha nem jönnek, akkor gáz! Kimaradt valami. Néha idegesítő tud lenni ez a változó zóna.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16141 üzenetére
Nekem nem kellett kivinni Luka hulláját. Most ellenőriztem, felvettem Valerian PDA-ját, és egyből mentem a Bárba a Szeméttelepen keresztül. Strelok ott van hátul bezárva, jelzi a térkép is. Az átjárót valószínű akkor adja, ha újból változik Agronom. Próbáld a saját mentéseddel. Egyébként találkoztál az elektromos alagútban ezekkel a kócoshajú meztelen lány mutánsokkal? Veszélyesek, és nagyon gyorsak. Átmehetsz egy PDA-ért a tündérekhez is,. Az átjáró oda a régi Sötétvölgy, a Szeméttelepről. Most látom, kétszer is válaszoltam, egyel feljebb. Azt hittem az első eltűnt. Érdekes,
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16143 üzenetére
Én bevallom, nekem nem lett volna türelmem így összerakni ezt az Agronomi mizériát. Csak kérdezném, amikor először Agronomba mentél, és beszéltél a kapuban lévőkkel, ők elmondták, hogy a Szolgálat elhagyta Agronomot, a vezetőküket megölték az épületben. Teleportot is említett valamelyik, ami az épület tetejére visz. Az épületben találsz PDA-t, egy laptopot, amiről le kell tölteni az adatokat.
A raktárakban Lukash említi, hogy látták Strelokot a Bárban. Lehet, hogy az lesz a helyes út, bár nekem Strelok több helyen is megjelent, amikor mindenfelé céltalanul kóboroltam.
Majd még beszélünk, most nem érek rá. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16146 üzenetére
Mikor átmész a Raktárakhoz, kapsz egy feladatot, a faluban 4 vérszívót kell kilőni. Teljesül a feladat, átmész beszélsz az erdésszel, ő megkér hogy segíts a Szabadságnak . Visszamész a raktárakhoz, és azonnal kapod a feladatot beszélj az egyik tisztel. Ő a falu másik végén van. Innen elvileg egyszerű lesz. Jönnek az SMS-ek, kapod a feladatokat, és minden jelezve van a térképen. Utána vissza az erdészhez. ott már ő adja a feladatokat.
A Limanszki hidat egyenlőre ne engedd le, mert átjönnek a monolitosok, sőt a vadrezervátum kapuját is be kell csukni, a mutánsok miatt, A belső kaput meg át kell ugrani, nem szabad kiengedni a Szolgálatosokat. De kapod ezekhez az infókat.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16150 üzenetére
Köszi a jelzést, tudnál küldeni egy log fájlt, vagy egy megelőző mentést. Nincs olyan mentésem, amikor át lehet oda menni. Ehhez is meg kell változni a Szeméttelepnek. Valószínű, beletöröltem, vagy elírtam egy karaktert valamelyik sripts fájlban 51 scripts fájl tele SMS-ekkel, és ezeket betöltéskor nem ellenőrzi a játék, én meg képmentés után fordítom, és ha nem ellenőrzöm akkor belecsúsznak ilyen hibák. Főleg ha nem mentek előtte.
Kordonon, ha beszélsz Olgával ad a Bárba átjárót. A híd utáni tanyán van. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16153 üzenetére
Amikor a ház mellett lévő hullától el akarom venni a PDA-t amiben az átmenet szerepel, kidob a játék. A logs fájl nem ír hibát. Én amikor átmentem a tündérekhez, a területen nem volt átjáró. Akkor lett, amikor elvettem a hullától a PDA-t, és úgy tudtam csak eljönni onnan. Neked viszont szerepel már átjáró. Ez esetleg okozhat valami ütközést?
Ráadásul, amikor felvettem a PDA- az objektum eltűnt ezt egy SMS is jelezte. Még kipróbálom az angol szöveggel is.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16155 üzenetére
Kijavítottam, még fordítok hozzá, és felteszem. Szerintem ha először a Szeméttelep felől mész, lesz PDA. Legalábbis nekem volt. De arra már nem emlékszem mit kell tenni, hogy a Szeméttelep is is megváltozzon. Akkor át lehet menni az átjárón a Kordonba is. A bolhapiaci kísérő is ugyanoda visz, csak a másik változatába. Most ott tartok, hogy át kell mennem a Sötét völgybe Lukashnak valami doksikért, de hogyan? Még nincs út oda, legalábbis nekem. Elég, ha csak a gamedata/ scripts/er_t_script fájlt írod felül angolra. Az volt a ludas. Még annyit, az a PDA csak a Szeméttelepre visszafelé ad átjárót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16187 üzenetére
Amikor Luket elviszed a snork odu kijáratához, (őt elviszi a teleport valahová, és újraélesztik, tehát még találkozunk vele) Ne menj ki, menj Strelok búvóhelyéhre. Most már eltekerhető újra a csap. Lehet át kell menni Yantarba, hogy megkapd a teleportot Strelok búvóhelyén. Elmész az alagutakba, felveszed azt a teleportálós gömböt, (ezek fontosak) És a képen látható lépcsőn eljutsz egy teleporthoz, ami a Bárba visz. Azután kordon, Kat raktárak, erdő, Sötét völgy. De innentől már sok feladat lesz. Lukash ad egy átjárót a radarra, el kell kísérni a barlangba (x10?) egy BTR-el. De azt meg kell javítani, szerszámkészlet kell hozzá, na itt akadtam el. Ráadásul hagytam, hogy a szabadságosokat kinyírják a zombik, és a beszivárgó monolitosok. Nem maradt ott senki, még Lukasht is kinyírták. Új játékot kezdtem. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16191 üzenetére
Meg lehet tekerni azt a csapot, de semmi fontos feladat utána. Strelokot sem fontos erőltetni, aszem valaki az erdőben említi hogy látták a bárban. addig ráér, elvan ő ott. Egyébként meg ha nem lineáris a játék, és infókat sem kapunk hogy merre tovább, akkor nem is igazán kellene görcsölni a sorrenden, hanem inkább a felvett feladatokat kellene maximálisan teljesíteni.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16193 üzenetére
A görcsölést magamra értettem. Lehet már egy kicsit besokalltam a utóbbi hónapokban a stalkerrel. Ettől függetlenül úgy gondolom, ez egy a szokottól eltérőbb, de érdekes mod. Azért érdekel. hogy haladtok benne, és követni foglak, meg fordítom is. (valószínű a fordítás nem lesz teljes, és néhol guglis is marad. A lényeget szeretném érthetőbbé írni.)
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16199 üzenetére
Ha jelzi, hogy gáz van, akkor visszamész a telepítőhöz, és újból lehúzod a kart. Nem lehet, hogy a vérszívó kapott el? Meg kell tanulni kilőni őt, mert lesz még dolgod velük bőven. Csak akkor lehet kilőni, ha kb két méterre megközelít, és tisztán látod őt, de erre max egy tized másodperced van.
-
Laris2
senior tag
[link] Ez is kell, a Rebornhoz, fontos üzenetek vannak rajta.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16210 üzenetére
Jó lenne arról az előző magyarításról, ahol kifagy egy kép. Nem tudom mi lehet azzal a PDA,val. Elvileg ha letöltöd az adatot a laptopról, leugrasz a szellőztetőn, ott egy teleport bejjebb visz. Ott segíthetsz a stalkereknek a zombik mutánsok ellen, és a folyosó végén a lépcső mellett bemész, és ott kell lennie. Most legutóbb, de legalább háromszor de mindig ott volt. Mikor felveszed, rádtámad egy zombi.
Tzs, Tündérvölgybe akkor jutsz át, amikor átváltozik a Szeméttelep. Nem lesz bolha piac. Kordonra átmehetsz, de legalább harmadik kísérletre enged át. De fölösleges, egyenlőre. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16216 üzenetére
A szeméttelepen megcsináltad Beard küldetéseit (gondolok itt a domb tetején ahol pókok is vannak, az irányítós, és a diggeres feladatokat) Agronomban beszélni a kapunál a szolgálatossal, majd Bearral a remeténél. Majd Yantar vissza laptop letöltés, és jöhet az a PDA. Remélem jól írom a sorrendet. Bár én közben elvégeztem pár mellékes küldit, amiért CS-3-as páncélt, és Barret puskát is kaptam.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16220 üzenetére
Én most jártam Sötét völgyben, Lukash feladata miatt. Egy doksi, egy kazetta, és egy kulcs kellett neki. Adott infót érte Strelokról, Ghostról és Fangról. Most megyek vissza az erdészhez, munkáért. Ezért infót kapok tőle az "életre keltő" műtárgy hollétéről. eddig fordfítva. Strelokot a bár környékén látták, ezt mondta Lukash.
Még annyit, Borongós felé mentem vissza a raktárakba, elkerülve a tündérvölgyi PDA-ás témát.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
Csak egy "hüje Agronomos kérdés" Az első földalatti út során felvettétek ezt a műtárgyat?
A rácsos ajtó mögötti folyosón van., onnan lehet látni.A teleportálások előtt lehet fölvenni, kivéve ha valaki meg nem előzött. 7db ilyen van, ezek átjárókat nyitnak. Van köztük Tündérvölgyi is, ezért sikerült nekem az első játéknál még az elején átmennem oda. Most nekem is elkerülte a figyelmemet, így nem tudok átmenni a Szeméttelep felől, és nem tudom megszerezhető lesz -e az ottani PDA.Egyébként a fordítás szerint lesz dolgunk Agronomban a föld alatt Lukával az "élesztős" műtárgy miatt, és a Vörös erdőben is beszélnünk kel valamelyik Szakállal. Messze van még a vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- ASUS ROG Ally
- OTP Bank topic
- Projektor topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Minden ami hőszivattyú
- Revolut
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- További aktív témák...