Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • insight

    aktív tag

    válasz Tomecho #1278 üzenetére

    Igen, egy rakás szar, mióta bevezették a SingleKey ID bejelentkezést. Előtte soha nem kellett újra bejelentkeznem, most meg percekig tököl a BOSCH feliratnál, sokszor tovább sem lép, újra kell indítanom. Olykor rossz státuszt ír be (pl. Alapegységen, de közben nyírja a füvet), olykor rendszerhibát jelez, de semmi gondja. A Smartmowing meg akkor is nyírni szeretne, ha egy nappal előtte nyírt manuális indítás után.

    Érdemes lenne az ügyfélszolgálatnak írni, amikor 3 évvel ezelőtt beszéltem velük, segítőkészek voltak. Egyelőre csak a Google Play-ben húztam le az értékelést, de ha lesz időm, írok nekik a problémákról. Javaslom, hogy tedd te is ezt, annál nagyobb esély van rá, hogy működni fog. Ha nem javul jelentősen a helyzet, biztosan nem választok újra Bosch fűnyírót.

    aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike

Új hozzászólás Aktív témák