Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gzbotii

    veterán

    válasz MasterMark #2422 üzenetére

    Értem :)

    Tegnap kértem kártyát, gyorsan le is tudtam, jött is visszaigazoló email, appban is a Cards szekció alatt, úgy láttam, hogy sikeres, estimated delivery time is van, stb.
    Aztán este hétkor jött egy másik, hogy "You came so close to setting up a Revolut account. You popped in your details but then dropped off right before ordering your card. 😟 "
    Írtam is az in-app chaten a supportnak, hogy akkor mégis hogy van ez. Az első akivel beszéltem, az adatvédelmi okokból kérte az utolsó feltöltés összegét, teljes név, születési dátum és egy selfi a személyimmel. Megszakadt a chat, mivel kiléptem az appból, majd egy másik ügyfélszolgálatos írta, hogy valószínűleg tévedés a második email és jön a kártya.

    When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

Új hozzászólás Aktív témák