Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zone

    őstag

    válasz tecsu #9 üzenetére

    Nem az LG a szemét, hanem felkészületlen vagy nemtörődöm a support. Bár az is benne van, hogy karácsony napján beszélt velük, gondolom milyen jókedvvel dolgozhatott aznap az a valaki.

    Nekem is volt hasonló élményem, pár hónapja váltottam gyorsabb netre, és most keresgéltem új routert, mert az n WiFi nem elég a 80/20-hoz. Találtam egy cikket, hogy az ISP-nek van egy modernebb AC routere és a chat supporton rákérdeztem, hogy ezt nekem nem kellett volna megkapnom? A válasz az volt, hogy nekik nem kötelességük ajánlani, nekem kell kérnem (hogyan, ha nem is tudtam róla...), de a postázási költségért cserébe megkaphatom. Persze chaten nem tudja a számlámra írni, hívjam fel őket telefonon.
    Oké, telefonálok és ott egy másik supportos az mondja, hogy megrendelhetem sok-sok pénzért, kérem-e? Én persze mondom, hogy elvileg postaköltséget kellene csak fizettem. Erre azt kérdi: ezt ki mondta? Mondom, a kollégája. Oké várjak, tartsam a vonalat és hallgassak agyontömörített zenerészleteket pár percig. Majd visszatér és hallom, hogy valaki lehet mellette, valószínűleg a felettese, és azt mondja ingyen megkapom. Rá is kérdeztem vagy kétszer, hogy jól értelmezem, úgy meglepődtem. Semmit nem kellett fizetnem és még aznap kaptam SMS-t, hogy postázták.

    [ Szerkesztve ]

    YouTube - https://goo.gl/bCKFYP

Új hozzászólás Aktív témák