- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Nem az LG a szemét, hanem felkészületlen vagy nemtörődöm a support. Bár az is benne van, hogy karácsony napján beszélt velük, gondolom milyen jókedvvel dolgozhatott aznap az a valaki.
Nem csak azzal van a gond, a support oldal és levelező rendszer nincs normálisan megcsinálva. Sem értékelést, sem válaszlevelet nem lehet küldeni. Gyakorlatilag csak annyit tudnak tenni, hogy betippelnek valamit, aztán vagy működik, vagy nem. A chat nem működik. A telefont még nem próbáltam, de pont az a baj vele, hogy képet nem tudok átküldeni rajta, hogy lássák mi a baj vele. Valszeg az egyik firmware update-et cseszték el, azért nem működik normálisan a TV. Régebben is volt hálózatra kötve, de nem hozott fel ilyen feliratokat, mint most.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]