- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Mert vagy peren kívül egyezett meg a Boeing az áldozatok hozzátartozóival, vagy pedig még folyamatban vannak a bírósági perek.
Sem a Boeing, sem az FAA ellen nem indult viszont per azzal kapcsolatosan, hogy a gép önmagában veszélyes lenne (és kapott mégis FAA engedélyt, amit a legtöbb ország elfogad).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Per pillanat, mivel a légi ipar éppen tripla leszúrt Rittberger ugrás után, fejjel előre beleállt a földbe, nem mennek sehova.
Utána sem valószínű, hogy lelkesen fognak gyártót váltani. Az ilyesmi nem olyan egyszerű, mert általában a légitársaságok elkötelezik magukat az egyik vagy a másik gyártó mellett. Az annak megfelelő földi és hajózó személyzet kiképzés, pótalkatrész és karbantartás bázis kiépítése, szimulátorok megléte és így tovább.
Itt nem csak arról van szó, hogy oké, eddig volt mondjuk 20 Boeing gépünk, most innentől viszont csak Airbus-t veszünk, hanem akkor a teljes háttért is biztosítani kell hozzá. Ami elég sok járulékos költséggel jár...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mert a Ryanair szinte kizárólag Boeing 737-eseket üzemeltet, és ahogy a #16-ban leírtam, a típusváltás, főleg egy fapados légitársaságnál olyasmi, amibe akkora lelkesedéssel vágnának bele, mintha főbe kellene lőniük magukat...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tigerclaw #21 üzenetére
A Boeing túl nagy ahhoz, hogy csődbe menjen. Egyszerűen mindenhol ott van, nem csak utasszállító repülőgépek, de katonai repülés, űripar, stb. terén is.
Az, hogy leír pár milliárd dollár veszteséget nem nagy kunszt - az Airbus az A400M katonai repülőgép és az A380 szuperjumbo bukása kapcsán még ennél is nagyobb veszteséget volt kénytelen lenyelni.Ahogy a #16-ban is írtam, a légitársaságok nem fognak csak azért váltani, mert a 737MAX terén voltak gondok. Kijavítják ezeket és kész. Feltehetően bukják a piac egy részét, de legalább lesz még egy ok, hogy a 737 család valódi utódjának kifejlesztését megkezdjék (anno ez tervben volt, csak az Airbus meglepte őket az A320Neo-val, ami nem egy teljesen új típus volt, hanem csak egy áthajtóművezett verzió - erre lett válasz a sebtiben kifejlesztett 737Max).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ez korántsem ilyen egyszerű.
Nem ok nélkül ment a repülőgép-ipar (és lassan minden jármű-ipar, beleértve a hajózást és az autózást is) el a fly-by-wire és a fly-by-optics, sőt, már a fly-by-wireless felé. Egyszerűbb szerkezet, ami sok előnyt jelent, kevesebb meghibásodási lehetőség, kevesebb karbantartásigény és kisebb tömeg.
A digitális alapú járműirányítástól való félelem részben alaptalan - ez is csak egy rendszer, amit ha jól megcsinálnak, akkor jól működik, ha rosszul csinálnak meg, akkor pedig rosszul működik. Ez ilyen az analóg, mechanikus, hidraulikus rendszereknél is. Nem egy és nem két gép zuhant le azért, mert a mechanikus / hidraulikus rendszereiben súlyos tervezési vagy gyártási hiba volt...
Hasonló okokból a digitális rendszerek lehetővé teszik az emberi hibák kiküszöbölését is, olyan egyszerű szinten, mint például a check list végigvitelét (pl. figyelmeztetést ad, ha megpróbálsz úgy felszállni, hogy nincs kiengedve az ívelőlap). A balesetek közül nem kevés ugyanis ilyen egyszerű hibákra vezethető vissza.
Szóval nem ok nélkül terjedt el a digitális repülőgép-irányítás és "vették ki" a pilóták kezéből az irányítást. Valójában nem vették ki az irányítást, hiszen továbbra is a pilóta kezében van, a problémák inkább a nem megfelelő kiképzésre és/vagy a nem megfelelő tesztelési eljárásra mutatnak vissza.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...