Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz narumon #359 üzenetére

    Amíg nem hivatalos minden adat, addig a komolyabb portálok - érthetően - óvatosan fogalmaznak. Ha jobban körülnézel, találhatsz pontos adatokat a sávszélekre vonatkozóan, és bizony grafikánál ez fontosabb, mint a latency. A DDR3+ESRAM együttes sávszéle valóban megközelíti a GDDR5 sávszélét, azonban nagyon nem mindegy, hogy ez több GB-os memóriaterületre igaz vagy csak 32MB-ra. Mindenesetre ez csak egy dolog, ott van még a CU-k számának eltérése és valószínűleg a CPU magok órajelének eltérése.

    (#360) rocket: "Ezen kivul ugye megint ervenyesulni fog az a dolog, hogy multiplatform cimeknel (ami a jatekok ~98%-a), egyik kiado se fog eroforrast/penzt olni abba, hogy kihozza esetleg az erosebb konzol teljesitmenyet."

    Csak ez itt most egy kicsit más eset, mint az Xbox360 és PS3 esetén. A gyorsabb memória, több CU és magasabb CPU órajel "automatikusan" hozza a nagyobb teljesítményt a PS4 esetén, miközben az X1-nél még külön optimalizálni kell a 32MB-os ESRAM-ra.

    Temetni egyiket sem kell persze...

  • gbors

    nagyúr

    válasz narumon #359 üzenetére

    Én nem értek hozzá csak kis mértékben - csak amit ti itt konkrétan kerek-perec kijelentetek azt az összes külföldi profi site erős mérlegeléssel és esetleg-gel kezeli.

    De akkor miért vitatkozol, ha nem értesz hozzá? :F
    A külföldi profi site-ok pedig mit mondjanak, ha a fele adat még nem hivatalos? Btw. ott is emberek dolgoznak, és korántsem akkora hardverszaki a többségük, mint amilyennek gondolod őket - és ezzel szemben többen vagyunk itt, akik nem tartjuk kibicnek magunkat :)
    a 32MB-os cache pedig csak nagyon speciális esetekben tudja felhúzni a "lassú" 68 GB/sec-os DDR3-at a 176 GB/sec-es gDDR5 közelébe - főleg, hogy a saját sávszélessége is kisebb ennél. anandék cikkében sokkal inkább az az üzenet fontos, hogy mivel kevesebb erőforrás van az xbox-ban, a szükséges sávszélesség is alacsonyabb - ez viszont két oldalról is alacsonyabb teljesítményre predesztinálja az MS konzolt, mint Sony.

    @rocket: hát ja, bátor húzás volt a gDDR5, én meg is lepődtem.
    Temetésről meg szó sincs - sok mindenre elég ez a teoretikus 7830 környékére belőtt GPU is, de világmegváltást ettől aligha kell várni. én többre számítottam.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák