Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • psg5

    veterán

    válasz Finkoo1980 #3759 üzenetére

    Miért hajtanának és ki?
    Igényérvényesítés menete: Eladó-Fogyasztóvédelem-Bíróság-Per
    "Ezért gondolom azt, hogy egy gyártó, vagy forgalmazó elemi érdeke a korrekt ügyintézés, és a hibás készülékek gyors, és hatékony javítása... ezt nem a törvényeknek kellene szabályozni, hanem a piacnak!"
    Ezen picit kuncogtam :) De nagyon jó, hogy feltételes módban fogalmaztál.
    A legtöbb esetben nem a gyártónál és a forgalmazónál vannak a gondok (amúgy sem velük vagyunk szerződésben) hanem az eladóval.
    Bárcsak tényleg úgy működne minden, hogy hibás valami visszaküldöd kijavítják 2 nap alatt vagy kicserélik 3 nap alatt és mindenki örül. De jó is lenne...
    Persze a kivételek erősítik a szabályt és mostanában én is csupa pozitív példával találkozom jótállásnál, csupán leírtam, hogy felesleges fizetni azért amiért nem kellene.
    De szerintem itt már tényleg abba kellene hagyni, mert nem ebbe a topikba való, nem gondoltam, hogy egy sima tájékoztatásból ennyi kérdés felvetődne.
    Javaslom, hogy ebben a topikban haladjon tovább a kérdések menete.

    [ Szerkesztve ]

    F.K.T.

Új hozzászólás Aktív témák