- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz 7Heads Drago #41 üzenetére
Személy szerint leszarom, hogy mennyi idő alatt vagyok álló helyzetből 100-on, viszont ez az az érték jelen pillanatban (a fogyasztás mellett), amivel a legjobban meg tudod állapítani egy autó hajtáshatékonyságát. Ennek az id4-nek (meg úgy az összes jelenlegi elektromos autónak) a legnagyobb problémája jelen pillanatban nem is a leadott teljesítménye, hanem az önsúlya, meg hogy csak egy vastagtalpú bakancs formába képesek belegyömöszölni, ami aerodinamikailag sem hatékony.
Az már az én személyes tragédiám, hogy hányok a suvoktól, nem is annyira a külső megjelenés, mint inkább éppen az öncélú súly-légellenállás (emiatt fogyazstás) értékeik miatt. Persze még inkább ez, mint hogy htb anyuci a dízel kompakt szuvval hordja az oviba a trónörököst.
Autópályára meg lehetünk akármilyen zöldek, aki hetente 2x átszel egy országot (nem a kárpát-medence mélyén megbúvó, kisebb szövetségi állam méretű geopolitikai képződményre gondolok), ott marad a dízel a hatékonyság királya, nemigen van miről beszélni. Csak a városok ne ezekkel az autópályacirkálókkal legyenek tele, mert ott a hatékonysága is elveszik, a szennyezőanyag kibocsátása meg aránytalanul megnő.
És ha már itt tartunk: sajnos a népességnövekedéssel az autózás önmagában válik fenntarthatatlanná. Hosszú távon nem lesz járható út, hogy több millió munkavállaló egy 4x2 méteres dobozzal ingázzon napi szinten. Egyszerűen az életteret veszik el. Pont most olvastam, hogy különösebb népességnövekedés nélkül németeknél már 110 körül van a 100 háztartásra jutó gépjárművek száma. Tudom, nekünk is van kettő...
Szerk.: Nem tudom a megoldást a problémára, azt tudom, hogy mindegyikkel vannak gondok. Személy szerint nem akarom egyiket sem betiltani, csak muszáj lenne szabályozással, vagy tudatosságnöveléssel afelé terelni a népeket, hogy ne csak önös érdekből, pláne ne esztétikai szempontokból, vagy magamutogatásból válasszanak közlekedési eszközt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya