Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz SyMbioTe #121 üzenetére

    az a gesztusvezerlos legyezgetessel lapozgatas is egy parasztvakitas csak... foleg, hogy vagy mukodik eppen, vagy nem
    el nem tudom kepzelni, hogy ez vkinek "bejon", vagy musthave lenne

    a 2 gombos ablakemelos dolog az Alfa 147-ben is igy volt 20 evvel ezelott az 5 ajtos modelleknel
    megmodom oszinten szerintem tavaj engedtem le utoljara a hatso ablakokat barmiert, pedig az idei evbol sincs mar sok hatra :DDD


    a sok fix gombnak meg igazabol az a baja, hogy nem lehet updatel-ni uj okossagokkal
    mindenre van egy fix gomb, amikor az erintokeprnyon kirakni egy virtualis gombot sw-bol fenyevekkel egyszerubb es olcsobb...
    lasd iPhone is, elotte minden telefon tele volt gombokkal....ma?

    pl a parkolo autoban jarjon a klima a kiskutyanak is mennyivel egyszerubb megoldani egy virtualis gombbal sw-bol, ami megjelenik a kijelzon opciokent, a hardveres klimapanelon meg fix mindennek a helye
    ez is utolag kerult bele pl

    több drón kell ;P

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz SyMbioTe #121 üzenetére

    " ... kicsit fillérszexuálásnak tűnik ... " - így van. Ez főleg olyan kontextusban kínos, hogy ez lett volna az "új generáció" hírnöke a VW-nél.
    Egyébként, ha visszanézed a hozzászólásaimat, akkor láthatod, hogy én az ID.3-at nem villanyautó mivoltában kritizálom, hanem, mint autót. Előbbit azért is nehéz, mert mind a mai napig megoszlanak a vélemények, hogy kinek és mire éri meg igazán. Egyet viszont kijelenthetünk. Ez még messze nem az "ultimate" megoldás, ami leválthatná a belsőégésű motoros járműveket.
    Gombok, ergonómia, "tapi" kijelző: ahogy írod a haptikus visszajelzés menő, de lósz@**a se jó. Vannak funkciók, amik meg kell, hogy maradjanak hagyományos gomb szintjén. Még akkor is, ha már az autó minden egyes szavunkat pontosan érteni fogja. Addig míg utóbbi be nem teljesül, átmeneti megoldásnak szükség lesz egy érintőkijelzős vezérlő-központra.

    #122 hobizoli
    " ... a 2 gombos ablakemelos dolog az Alfa 147-ben is igy volt 20 evvel ezelott ... "
    Nem tudom, nem néztem utána, de arra tippelek, hogy a "váltó kapcsoló", amivel ki tudtad választani, hogy elől v. hátul szeretnéd az ablakokat vezérelni, azért az csak egy nyomógomb volt, nem? És nem pedig egy érintőkapcsoló, amit képtelenség kitapogatni.

    " ... a sok fix gombnak meg igazabol az a baja, hogy nem lehet updatel-ni uj okossagokkal ... "
    Azoknál a funkcióknál, amikhez szerintem elengedhetetlen a hagyományos gomb / tekerő, stb. azokat nem is nagyon kellene update-elni. De még elvileg azoknál is megoldható bizonyos szintű testreszabhatóság ill. frissíthetőség (pl.: pici kijelző a gomba, ami tetszőleges piktogramot jelenít meg)

    " ... a parkolo autoban jarjon a klima a kiskutyanak ... "
    Ez megint csak egy olyan fícsör, amit a tulaj álló helyzetben is ráér megkeresni v. bekapcsolni. Szvsz. akkor jó / ergonomikus egy autó műszerfala, ha azon bárki kiigazodik, aki vezetett már autót. Itt most nyilván nem arról beszélek, hogy hogyan lehet mondjuk a hazakísérő-fényt beállítani, hanem a sokat emlegetett alapfunkciókról (klíma, lámpák, ablaktörlő, tempomat, stb.)

    #123 k-adi és #136 Fall-N
    +1
    ... pont erről beszélek.

    #125 Auratech
    "A WV-nek van előnye a hagyományos autóépítésben (...) meg is látszik az ID.3 designjében, anyaghasználatában, futóművében, a beltér ergonómiájában."
    Pont ez az, ill. részben. A futóművön kívül ugyanis - sajnos - nyugodtan letagadhatnák, hogy ez egy VW termék.
    "Az ID.3 -ban pont az látszik, hogy gyűlölik az elektromos autózást ... "
    Ebben lehet valami, de ez sok más nagy gyártóra is igaz. Én komoly összegben mernék fogadni, hogy ha nem lenne a CO2 kvóta és bünti, akkor nem törnék ennyire (sem) magukat. Vagy nem hoznának ki sebtiben ilyen beta-s autót, mint az ID.3.

    " ... a motort megnézed, nem egy technológiai remekmű ... "
    Jaja. Nemrég láttam a YT-n egy videót, amiben azt magyarázták, hogy bizony bizonyos évjáratú motorjai a Tesla-nak - konstrukciós hiba okán - hajlamosak elromlani. Ha pedig egy ilyen motor megkotlik, akkor az javíthatatlan.

    #129 Kopi31415
    "Milyen gyártástechnológiát fejleszt folyamatosan a Tesla, amit az egyéb autógyárak nem?"
    A Battery Day-es előadást nézted, vagy olvastál róla? Azért ott elhangzott pár ígéretes dolog. Tudom-tudom, mondani sok mindent lehet, de az elhangzottak egy része már kísérleti fázisban van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák