Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nincs 15 millióm autóra jelenleg, és lenne ha se valószínű hogy id3-mat vennék (de ez nem az autó hibája hanem az enyém ). Kb egy fél napig használtam az autót, erről tudok nyilatkozni ha érdekel.
Végre egy normális elektromos “golf”. Nem pedig egy villanymotorral ellátott benzines. Ég és föld a két autó. Ennek megfelelően próbál megfelelni az átlagembernek, minden tekintetben. Úgy is mondhatnám hogy hoz mindenből egy bizonyos szintet. Vezetni nagyon kellemes, zajszint szerintem kategóriájában kiemelkedő. Hétköznapi felhasználásra gyorsulása is teljesen jó (nem egy model 3, na de nem is annyiba kerül). Szoftverben sem találkoztam hibával vagy kellemetlenséggel, na de ennyi idő alatt ezt nem is csoda. Ehhez együtt kéne élni vagy legalábbis 1-2 hétre szereznem kéne egy példányt. Fogyasztása is teljesen ok, a sok kis “high tech” cucc pedig feldobja az autót.
Igazából nincs sokat beszélni róla, átlagos autó, átlagos funkciókkal, átlagos áron. Ugye itthon még csak a középső modell kapható, 14m+ felett. Szerintem ebből fognak a legtöbbet eladni.
Amit nagyon sajnálok a hazai piacot nézve hogy a legolcsóbb modell (30000euró euban) az tudtommal nem fog beleférni 11m alá. Még ha csak 10.9m lett volna, akkor is 8.4m egy “fapad” id3 na az lett volna itthon a “népvillanyautó”.
Amikor ezeket az árakat nézem mindig eszembe jut hogy nemrégmég 16m alatt volt a fapados model 3 itthon állami támogatással. Meglehet nézni most mennyi.. És minden autó csak drágul és drágul.
Ha engem kérdezel, igen jó lett az id3. Szerintem meg van a célközönsége, amit az eladások már tükröznek. Kíváncsi leszek majd a 2021-es eladásokra.
És végre nem egy suv.. Erre jön az id4Úgy hallottam hogy esetedben eljött az i12 mini ideje, arról lesz logout cikk? Az előző nagyon jó lett, azért kérdezem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
GreenGoblin
tag
Hogyne lenne felár! Nézd már meg mekkora a hivatalos árkülönbség mondjuk egy 208-as belsőégésű és a villanyos megfelelője közt! Vagy a Corsa, vagy a Zoe és mondjuk a hasonló méretű Clio közt! A clio mondjuk fényévekkel jobb minőségű és olcsóbb is.
Kinek ér meg akkora felárat?!
Ugyanazt a külső-belső minőséget adják milliókkal többért.
Te inkább kifizetsz többet ugyanazért a termékért csak hogy ott legyen az e badge az oldalán?.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Ez mind feltevés amit írsz.
De ha így is lesz mert az árak ígyis-úgyis mennek fel euro7 ide vagy oda akkor sem olyan szinten hogy kecsápoljanak az elektromos autók áraival. Amúgy meg mindig lesz olyan gyártó aki árban alá vág a másiknak. Ez elektromos autóknál ez nem jellemző. Méjbi 5-10 év múlva ha az árak lejjebb mennek.
És persze aktuális időről beszélek. Nem érdekel a jövő mert az bárhogy alakulhat! Gondolom nem látsz a jövőbe te sem.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!