- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
- Steam Deck
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #75 üzenetére
A négyből 3 megbukott a teszt szerint, és az i3 is éppen csak átsiklott (pont határon volt), szóval sokkal jobban nem végeztek azok sem. Persze, hogy olcsóbban adják őket, azok mind kis városi autók, a Tesla jelenlegi legolcsóbb modellje a Model 3, ami egy BMW 3-as széria megfelelője méretben (és teljesítményben meg egy M3-nak kb). A Smartban nincs DC töltés sem például, jóval fapadosabb megoldás az egész autó, de Zoe-ban sem volt sokáig, most a nagyobb akkus változatokba már került 50kW. Az i3 meg nem sokkal olcsóbb a Model 3-nál amúgy, hiába kisebb, gyengébb és a hatótávja még a nagy akkusnak is inkább csak városba jó.
Szóval jól összemérhetők, megpróbálja a német autó lobbi a lehető legrosszabb fényben feltüntetni őket. Gondolom nem véletlen, hogy az európai Tesla gyárat a németekhez tették, nem keletebbre, mert így kevesebb szél van a lobbi vitorlájában, a Tesla árt a német gazdaságnak, hiszen ott gyártanak, munkahelyeket teremtenek.