- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1047 üzenetére
pontosan, diskurzust vártam volna. Számodra ugye ez nem ekvivalens azzal? Lehet magasak voltak az elvárások
-- end of transmission --
-
dabadab
titán
válasz stickermajom #1047 üzenetére
egy alapvetően megosztó technológiáról
Szerintem azért csodálkozik, mert szerinte (meg mondjuk szerintem se) a villanyautó nem "alapvetően megosztó technológia".
DRM is theft
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1047 üzenetére
Mi a megosztó benne?
Tavaly októberben cseréltem le egy Chevrolet Epica 2.0 cr tdi autót egy Opel Amperára. Mivel üzemidejét 90 százalékban elektromos módban tölti, így gyorsan be is ikszelem, hogy elektromos autózom.Nézzük:
- nincs savanyú kipufogógáz szag
- nincs kelletlen dpf regeneráció akár a város közepén akár dugóban (hello euro 6 temp D)
- nincs nyomi vibráció mindenféle fordulaton
- instant nyomaték 370Nm
- a felesleges mozgási energia egy részét visszatolja az akkuba kímélve a féket, energiát gyűjtve a következő gyorsításhoz.
- nekem az első botváltó nélküli .. váltó nélküli autóm és többet nem kívánom a kuplung 1 mutatványt Budapesten.Technológia szintű hátránynak mit lehetne felhozni .. töltőhálózat hiányát lakótelepeken talán?
Én könnyen vagyok, kertesháznál ott figyel a 3*20A, ez sem érintene annyira. Nomeg az Amperát tudom tölteni 130kmh tempónál is 10-15KW teljesítménnyel, ha akarom (jellemzően nem)
Tech szempontjából mi a megosztó benne? Ezerszer szebb az egész működése, mint bármelyik belsőégésű erőlködés. Kereplő, szűk tartományban menő, mozgási energiát hővé fékező bódék tech szempontból. Ha már tech fórum.
Drága? Drága.
Zöld? Nem. A bém motorok emisszióját mennyivel kell osztani, hogy a 0km-es vacsiúj papírformát hozzák? S az sem épp hegyilevegő. Szval annál csakcsak zöldebb nem csak lokálisan, hanem globálisan is. Szigorúan valós körülmények között. Egy eAutó emisszióját az energiaforrása határozza meg az jó, mert abból nem vágja ki a szűrőberendezéseket a sarki Dezső ötvenért. Emellett talán valóban annyi az emissziója egy erőműnek, mint ami meg van adva, szemben a személyautókkal.Lehet jönni azzal, hogy üzemmeleg motornál laborban nedc, wltp ciklus mérése alatt milyen jól teljesít a 0 üzemórás eur 5-6-6d autó, ha egy álmos reggelen 5-10 évesen 5-20 szorosát produkálja 1-2 összetevő alapján a normának, s mire beértél a munkahelyedre már majdnem olyan meleg a motor, hogy el lehessen végezni egy emissziómérést...
Francért írtam ide az első hsz-t
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --