- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
Off, ez az egy már igazán elfér
Egy témát ennyire széttrollkodni és szétoffolni még nem láttam a PH!-n, pedig nem ma regisztráltam.
Azt hittem lesz szó az i3-ról, de hamar be kellett látni, hogy trollkodásban nagyobbat lehet domborítani a nagyérdeműnek
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1047 üzenetére
pontosan, diskurzust vártam volna. Számodra ugye ez nem ekvivalens azzal? Lehet magasak voltak az elvárások
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1047 üzenetére
Mi a megosztó benne?
Tavaly októberben cseréltem le egy Chevrolet Epica 2.0 cr tdi autót egy Opel Amperára. Mivel üzemidejét 90 százalékban elektromos módban tölti, így gyorsan be is ikszelem, hogy elektromos autózom.Nézzük:
- nincs savanyú kipufogógáz szag
- nincs kelletlen dpf regeneráció akár a város közepén akár dugóban (hello euro 6 temp D)
- nincs nyomi vibráció mindenféle fordulaton
- instant nyomaték 370Nm
- a felesleges mozgási energia egy részét visszatolja az akkuba kímélve a féket, energiát gyűjtve a következő gyorsításhoz.
- nekem az első botváltó nélküli .. váltó nélküli autóm és többet nem kívánom a kuplung 1 mutatványt Budapesten.Technológia szintű hátránynak mit lehetne felhozni .. töltőhálózat hiányát lakótelepeken talán?
Én könnyen vagyok, kertesháznál ott figyel a 3*20A, ez sem érintene annyira. Nomeg az Amperát tudom tölteni 130kmh tempónál is 10-15KW teljesítménnyel, ha akarom (jellemzően nem)
Tech szempontjából mi a megosztó benne? Ezerszer szebb az egész működése, mint bármelyik belsőégésű erőlködés. Kereplő, szűk tartományban menő, mozgási energiát hővé fékező bódék tech szempontból. Ha már tech fórum.
Drága? Drága.
Zöld? Nem. A bém motorok emisszióját mennyivel kell osztani, hogy a 0km-es vacsiúj papírformát hozzák? S az sem épp hegyilevegő. Szval annál csakcsak zöldebb nem csak lokálisan, hanem globálisan is. Szigorúan valós körülmények között. Egy eAutó emisszióját az energiaforrása határozza meg az jó, mert abból nem vágja ki a szűrőberendezéseket a sarki Dezső ötvenért. Emellett talán valóban annyi az emissziója egy erőműnek, mint ami meg van adva, szemben a személyautókkal.Lehet jönni azzal, hogy üzemmeleg motornál laborban nedc, wltp ciklus mérése alatt milyen jól teljesít a 0 üzemórás eur 5-6-6d autó, ha egy álmos reggelen 5-10 évesen 5-20 szorosát produkálja 1-2 összetevő alapján a normának, s mire beértél a munkahelyedre már majdnem olyan meleg a motor, hogy el lehessen végezni egy emissziómérést...
Francért írtam ide az első hsz-t
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1071 üzenetére
Mindennek mi köze van a "megosztó technológiához" ???
Politikusok politikai nyereség reményében az anyjukat is eladják. Ha az hoz nyereséget lazán lefuttatnak erőműveket, plusz 2 százalék yaaay.
Fogyasztói társadalom újdonság? Nem. Amúgy a kifutott 5 éves autókat nem lökik ám le a tajgetoszról, meg az Epica se lett dízelolajba fürösztve és elégetve, hanem használja tovább az, aki valami még öregebbet passzolt el.
Persze ettől nem kell mindent lecserélni lépten nyomon, nem fenntartható ez már rég.Cowspiracy megvan? Érdekes környezetvédelmi kitérő.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz stickermajom #1076 üzenetére
Ha ezt egy tanyáról vagy a falu sarkáról írod, és még nem volt nálad 1-2 hétig elektromos autó úgy megértem.
Sétálj egyet a nagykörúton vagy a hungárián aztán térjünk vissza arra, hogy nincs hozadéka és/vagy használtál egy elektromos autót tartósabban.
Lehet úgy is gondolkodni, hogy x@rjuk tele egymás tüdejét, mert az elmúlt 100 évben is így volt, csakhogy az nem visz előre.
Szerk: Igen tudom van kibocsátása, még mielőtt billentyűzetet ragadsz, leírtam korábban, nem akarom magam ismételni.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Elbeszéltek egymás mellett.
Pilóta nézd meg azt a sziluettet amit linkelt plömplöm.
Ugyanolyan magas, mint a Passat? Ugyanolyan.
Lent van az "alja"? Lent van, kb mint a Passatnak.
Van benne egy kb 10-15cm vastag akkupakk? Van.Ennyivel ülsz "hegyesebben" ha a lábaid által bezárt szöget nézed. Hogy ez kinek és milyen magasság felett jelent problémát majd az élet és az üléspróba mindenkinek elmondja, én egy sziluett alapján még nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Képek alapján hozzátenném, hogy a hátsó üléssor ülőlapja igyekszik ezt a "szöget" követni, amit a felső lábszár "leír".
Pl ha ezt a képet meglesem, egy átlagos felnőttnél olyan nagy nyomorúságra nem számítok első körben Lóca vagy sámli, vagy aminek gondolod
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz plömplöm #1114 üzenetére
Szerk2: Azért ez már csaknem az autó hibája, hogy kicsi a garázs vazze
A "hátranéző" 0+1 korcsoportos gyermekülés nem véletlen került elő, annál nagyobb hombár ülés nincs a világon. Mondjuk az Epica elnyelte azt is , s visszakérdezett: "Csak ennyit tudsz?"
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz #32839680 #1132 üzenetére
Ha gadget szempontból fogod meg az autót, úgy érthető, hogy klafának tartod.
Többségben az autót meg autónak tekintjük és ha úgy nézem mellédobok egy Zoé Intense-t, árban ott van:
- 200km hatótáv | 400km hatótáv 52kwh
- 1530kg | 1502kg
- mini | subcompact
- 2 főnek kényelmes | 4 főnek inkább kényelmes
- kicsi csomagtartó | közepes csomagtartó
- "csak második autónak megfelelő"* | egy tetőbox-al be mernék vállalni vele maximum egy köztes töltéses megállót (ha nincs ccs töltés, ha van .. akkor többet) nyaraláshoz
- környéken tudsz vele lófrálni | országon belül legrosszabb esetben egy desztinációs töltéssel haza fogsz érni bárhonnanÉrtem én, hogy 4 keréken guruló koncepcióautó, de a hétköznapokban engem ez annyira nem nyűgöz le .. szigorúan saját szempontjaim szerint ENNYI pénzért.
* 4 fős családként nézem[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Netflix
- Formula-1
- Windows 11
- Windows 10
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM-68P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD