Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19617792
törölt tag
Pedig a golyóscsapágyas ventik még tovább bírják. Bár zajosabbak, de jó ventinél nem sokkal. A Gelid Nanoflux csapágya egész jó, mivel nincs fizikai kontakt a tengely, lapátrész és a motor között, így a kopás is minimális. És elvileg a lapátrész könnyen leszedhető, mert mágnes tartja a helyén, nem pedig egy Seeger-gyűrű. "Régen" a Sunon ventik voltak hasonlók.
(#3) dízelracer: Egyrészt a régi Zalmik legtöbbje golyós volt, ami ugyan hangosabb, de egy jó golyós venti alig hangosabb egy csúszósnál. A Zalmid meg a típuskódból gondolva nagy fordulatszámú lehetett...
[ Szerkesztve ]