Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz LordX #158 üzenetére

    "Newsflash, leültek, megbeszélték. Úgy hívják azt a fórumot, ahol ez megtörtént, hogy Khronos. Amit az nVidia elnököl jelenleg.

    És úgy döntöttek, hogy majdnem egy-az-egyben elfogadják a Mantle-t, és elnevezték Vulcan-nak."

    Azért ez nem ennyire egyszerű... A Khronos valószínűleg összecsinálta magát a DX12-től és azért vették át sebtében a Mantle 1.0-át. Mert tudták, hogy nincs már 3-4 évük, hogy összedobjanak közösen egy alapjaitól kezdve valóban gyártófüggetlen explicit API-t, hisz addigra az Ms monopóliumot szerezhet ebben a témában, az meg nagyon nem jó, mert ugye DX12=Windows only. És hiába az Nv elnököl jelenleg (aki amúgy erősen esélyesen a háta közepére sem kívánt egy olyan API-t, ami eléggé "megköveteli", hogy kiadják a fejlesztőknek a GPU-architektúráik dokumentációját), azért ott nem ő az egyetlen kutya és pláne nem az alfahím (Samsung, Intel, Apple...).

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz LordX #178 üzenetére

    "Az "összecsinálás" szerintem valószínűtlen, Dx8/9/10 idejében sem siették el a szintre hozást."

    Épp ez az! Hogy most kivételesen és meglepően hirtelen nagyon is elkezdték törni magukat a "szintre hozással", pont miután be lett jelentve a DX12 (és, hogy "low level" lesz, vagyis egy komoly paradigmaváltás)... Nem hinném, hogy puszta véletlen lenne.

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák