- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Apple asztali gépek
- eGPU tapasztalatok
- Milyen processzort vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
edari
őstag
válasz ddaydome #101 üzenetére
Csak 1-2 dolgot írnék erre:
1: Senki nem se tud a semmiből olyan vga-t (igpu-t) csinálni, ami az AAA kategóriás játékokat 112455 Fps-el viszi. Lehetetlen. Amd-nek is kellett nem 1, nem 2 év mire valami jót csinált. Intelnek több kell, mert ő nem vásárolt fel senkit hogy tudjon tanácsokat adni.
2: Számold még hozzá a ramokat is, amikre a gatyádat költöd. Mert hogy ezek is kellenek ám ahhoz, hogy az amd ilyen-olyan jól futtasson egy játékot. Persze intelhez is kell, de az úgyis csak 1600-ig támogat, feljebb nem skálázódik olyan jól. Amd meg meddig is támogat...1866? az kicsit drágább.
3: Ezek még mindig nem játékra valók, ezért szerintem az ilyen példákat hagyjuk.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ddaydome #101 üzenetére
A stratégiai játék az eléggé speciális, mert nagyban befolyásolja a sebességet a driver. Az Intel mindig is a DX specifikációkhoz igazította a drivert, és ezért már 2000 rajzolás után visszaesik a sebességük. Az AMD és az NV drivere a 10000 rajzolást is bírja képkockánként. A stratégiai játékokban tehát az Intel hardverek teljesítményét a grafikus driver döntően befolyásolja. Szinte a futtathatatlanságig lerontja. De ez semmiképp sem hardveres gond. Ez a különbség a szoftverből ered. El kell fogadni, hogy az Intel nem akar akkora pénzt a driver fejlesztésébe belerakni, mint a konkurensek.
Ettől függetlenül megvan a Haswell IGP-kben az a Command Streamer egység, ami a jobb működéshez kellene, csak ezt szoftver szintjén borzalmasan drága kihasználni, és ezért nem is nyúlnak hozzá.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ddaydome #109 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. Különbség és különbség között különbség van. (De szíp mondat volt. )
[link] - Itt a CoH 2. Tipikus stratégia lightos 5-6k rajzolással. A legerősebb Iris Pro IGP is kikap a 65 wattos Kaveritől is.
[link] - De egy Bioshock esetében már nem áll a hardver útjába a driver.
Vannak más gondok is, amik nem engedik, hogy működjön az architektúra. Ez látszik az F1 2013-on. [link] - itt be kéne vetni a Command Streamert, ha már belerakták a hardverbe. Csak hát nulláról újraírni a drivert macerás és drága is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bakus
tag
válasz ddaydome #125 üzenetére
De ne csak az IGP-t nézd hanem a CPU teljesítményét is mert a géped azt is használja és ebben ezért az árért az i3 felpofozza az AMD-t. És ha külön GPU-val használod a gépet, te szíved szerint melyiket vennéd meg a gyengébb procit erős IGP-vel vagy az erős procit gyenge IGP-vel..
De ez a saját véleményem"A víz örök, de a gép változik"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ddaydome #125 üzenetére
Más programoknál sincs gond, de vannak olyan alkalmazások is, vagy inkább motorok, amelyeknek nem felel meg az Intel driver. Az már kérdés, hogy ez kinek a hibája. A stratégiai játékokat nehezen varrod az Intel nyakába, mert a DX tűréshatára 2k rajzolás. Ez nem vita tárgya.
A Frostbite 3 is a DICE miatt nem fut olyan jól Intel IGP-n. A motor extrém optimalizálásait csak az AMD/NV kapja meg. Elsősorban azért, mert az Intel driver ezekkel azonnal összeomlik, de gyártóként nem logikus azt várni, hogy egy program mutex zárolásokkal akadályozza meg a grafikus driver rendeltetésszerű működését. Ez még a konkurensek D3D driverén is DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG-ot okoz, csak nem azonnal.
Nem véletlen, hogy az összes Frostbite 3 játék Mantle ready. A DICE csak ezzel az API-val garantálja a stabilitást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ddaydome #138 üzenetére
Értem, de ez nem az Intel hibája. Az, hogy xy játékfejlesztő, vagy az NV és az AMD semmibe veszi a Microsoft ajánlásait egy döntés. Megmagyarázható, hogy azért mert szar a DX11, és sokat lehet segíteni ezen a szaron, de olyan területen járnak, ahol a talaj beszakadhat alattuk. Az Intel úgy döntött, hogy rá sem lép erre a talajra.
Csak azért nem érzed, hogy ez probléma, mert ?még? ésszel csinálják, de ettől még nem lesz megalapozott amit csinálnak. A Frostbite 3-nál értelmes koncepció az, hogy megakadályozzuk a DX driver overheadet úgy, hogy nem engedik adathoz a drivert? Lehet jönni statisztikákkal, hogy xy%-ot gyorsultunk, miközben két órás játéknál 100-ból csak 10 gép fagyott le. Viszont sebességet nyerni a stabilitás feláldozásával sosem jó irány, még ha a plusz tempó sok is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ddaydome #146 üzenetére
Igazából egy dologról beszélünk. Az eleve egy ingoványos terep, hogy mit lehet és mit nem. A Microsoft ajánlásait a legjobb követni csak abból nem lesz teljesítmény. Az valóban az Intel hibája, hogy még mindig nem álltak át a Command Streamer használatára, ha már beépítették a hardvert, vagy éppen a shader fordítójukat nem tervezik maximális kihasználásra, illetve sokat segítene, ha minden játék shadereit átírnák és szállítanák a driverben a módosított verziót. De azt nem lehet az Intel nyakába varrni, hogy az Microsoft ajánlásait követik. Csak azért érzed ezt rossz iránynak, mert az NV és az AMD más utat jár, és a drivereik helyenként sokkal gyorsabbak, de ennek ára is van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen