Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sztanozs

    veterán

    válasz sztanozs #39 üzenetére

    Ja - és a lényeg a wikiben hivatkozott cikkből:
    Last month, AMD's slice of the U.S. retail store pie reached 67.7 percent for desktops, up from 52 percent in September. And its share of the notebook market in that category rose to 31.5 percent in October from 26.2 percent in September.
    Although AMD's overall share of the U.S. retail store market surpassed Intel based on units sold, it failed to generate more revenue than the industry giant. Intel chips, which have a higher average selling price, accounted for 57.6 percent of the U.S. retail market in October based on revenue, while AMD lagged at 40.1 percent.
    Intel also is still the market leader when factoring in overall PC sales in the U.S., including machines purchased through direct sellers. That top position is bolstered by Intel's exclusive relationship with direct seller Dell, a top supplier of PCs.
    Nonetheless, the lead in retail space will help advance AMD toward its long-term goal of 30 percent market share worldwide. AMD currently has approximately 17 percent market share.

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • ROBOTER

    addikt

    válasz sztanozs #39 üzenetére

    Te tervezést is említettél.

    Legalább akkora különbség volt akkoriban a AMD javára technológiában, mint most az Intelére, és nem csak Desktop fronton. Az Opteronokat szuperszámítógépekhez vásárolták ezressével.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák