Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    Már miért veszítene az Apple bármit is evvel az elzárkózással? Aki az Almás platformra fejleszt, annak a platform sajátosságait le kell nyelni. Senki sem dönget kapukat a Microsoftnál, hogy az Windows Store-ba miért nincs OpenGL. Ki van tiltva, mert túl nagy macera támogatni és túl kicsi a nyereség. Helyette csak a saját API-jaik juthatnak be a Store-ba. Ez egyszerre ad biztonságot és flexibilitást.

    Épp annyira veszít majd az Apple cégeket a pártfogóik sorából, amennyire az Nvidia az OpenCL-től való elzárkózástól. Abba is mindenki ***rik bele nagy ívbe, hiába az egyik legkárosabb dolog, ami az elmúlt 5 évben történt a HPC és GPGPU világában.

    Ha az Apple helyében lennék, én is kukáznám OpenGL-t a fenébe. Ami most megy, az eztán is menni fog, de inkább a Metalt nyomatnám. Cserébe Vulkant illene támogatni, mert wrapperek segítségével az lesz a jövő OpenGL-e. OpenCL-t meg szerintem outright hülyeség nem támogatni, amikor egyre több technológia épül rá.

Új hozzászólás Aktív témák