- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- ASUS notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan erről van szó. A konzolról DX12-n át lehetett volna hozni a valós idejű erőforrás-kreálást és nem lett volna baj a porttal. DX11-ben ez nem járható út, ezért egy csomó pénzt kellett költeni arra, hogy jobb portot kapj.
(#52) Joshi: Semmi negatívum nincs a cikkben az NV-ről. Le van írva, hogy mi a gond és mi lehet a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pomorski
őstag
Egy diplomamunkában olvastam ma:
"A GPU-t grafikus shader programozással csak konverziók után lehet bevonni a számolásba.
Például hangfeldolgozás esetén a hangot előbb képpé kell alakítani, ezután a megfelelő
shader-programot futtatni a GPU-n majd az eredményt ismét vissza kell alakítani hanggá."