- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Látom még mindig nem világos a számodra. Az tökre mindegy, hogy játékon belül milyen felbontást számol, ha a PS beállításainál eltérő van beállítva kimeneti képnek, akkor egyszerűen átskálázza arra (mint pl. mikor egy képet is nagyítasz vagy kicsinyítesz). Tehát pl. ami játék nem kompatibilis a Pro-val és csak 1080p-t ad, azt egyszerűen felskálázza 4K-ra és a TV ezt a jelet kapja meg. Ugyanígy ha a játék belsőleg 1440p-vel dolgozik, akkor azt FullHD-ra és 4K-ra is át lehet skálázni, attól függően, hogy milyen TV van rákötve a konzolra. De több játék támogatja a checkerboard rendering-et is, ilyenkor már a játékmotor elő tudja állítani a 4K-s képet, ami jobb minőséget nyújt az egyszerű felskálázásnál (ezzel kompenzálják a gyenge hardvert).
<-ƘƘ->