Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Hiftu #56 üzenetére

    Mindkettő alapja az AMD fejlesztése, de a DX12 még egy nagyon kezdetleges formában kapta meg ezt, amikor még nem is volt szó egy saját API-ról az AMD-n belül. A Vulkan a kész Mantle-re épül.
    Az explicit API-knak új motorstruktúra kell, mindegyiknek. Egyedül a Metal API a kivétel. Az jóval kevésebb módosítást igényel.

    A DX12 a WDDM 2.0 miatt Win10 only. A WDDM 2.0 azért kell, mert bevezeti a GPUMMU-t és az IOMMU-t. A GPUMMU model funkcionálisan olyan vezérlést tesz lehetővé, ahogy a hardverek ma működnek. A régi szegmentált fizikai címzést alkalmazó WDDM-re is használható explicit API, csak rosszabb lesz a hatékonysága, mert kell elé egy extra szoftverréteg, ami elfedi a működésbeli különbségeket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák