- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ilyen SDK-knál lehetnek hibák, de a lényeg, hogy nincs korlátozva. Nyilván kismillió eszközre így sem tudják majd tesztelni, de ha rossz, akkor az jelenthető és javítható.
A forráskód elérhetőségén és a szabad módosíthatóságon nem kellene csodálkozni. Az NV-nek a PC-s divíziója nyomja bullshiteket erről, és ennek tudatában nyilván meglepőnek tűnik egy ilyen lépés, hiszen cégen belül mondanak ellent egymásnak, de valójában a forráskód elérhetősége és módosíthatósága garantálja a fejlesztőnek, hogy egy effektet jól be tudnak építeni egy motorba. Enélkül vagy rossz lesz a minőség, vagy a sebesség lesz gyenge, vagy mindkettő, és esetleg az effektet végül nem is engedélyezik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.