Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Mozsa #17 üzenetére

    Nyilván jobb lenne egy hardveres megvalósítást, de manapság már a forward rendering technikák mellett minimum négyféle deferred render létezik. Kizárt dolog olyan fix funkciós megoldást kreálni, ami mindenhol jó eredményt ad. A jövőben a motor igényeire szabott hibrid AA-k terjednek majd el. Ennek az az előnye, hogy a fejlesztő készíti, vagyis biztos, hogy működni fog. Gyakorlatilag bátran lehet kombinálni az SSAA, MLAA, SRAA, GPAA megoldásokat. További ötleteket, post process szűrőket lehet belevinni igény szerint. Amire ügyelni kell az a memória-sávszélesség, mert az még mindig hamarabb elfogy, mint a shader kapacitás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák