Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rankesz
veterán
Hi Abu,
a technikai blablá-t úgy sem értem szóval azt csak átpörgettem, de a linkelt képet nem lehetne megcsinálni kattintással nagyíthatóra hogy lássam is a különbséget? -
cudar07
senior tag
egy apró helyesírási hiba!
" jobb és baj" az biztos bal akart lenniez a hétfő, nehezen kelek én is
-
bartucc
addikt
Nem hangzanak rosszul a leírtak, de ehhez is egy plusz fázis kell, és kérdés mekkora teljesítmény-csökkenést eredményez. De jó hallani, hogy vannak új próbálkozások e téren folyamatosan.
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
Cyberpunk
félisten
Érdekes egy eljárás, kíváncsi vagyok hogy élesben hogy vizsgázik majd. Azért az SSAA-t nem űbereli
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
zoltanz
nagyúr
-
blueMerle
veterán
Nem rosszból de az az összehasonlítós kép egy bullshit. Ne a 10 évvel ezelőtti grafikával vessék már össze hanem a legújabb technológiákkal. Jahogy, akkor a változás szinte alig lenne észrvehető és a "nagy újítást" nem lehetne eladni sok dezsőért? Igen, így már a story sokkal emészthetőbb
-
Mozsa
tag
Majd támogatják hardveresen, egyszer csak, ha tényleg jó lesz.
-
Yany
addikt
Hm... nagyon jól hangzik. Csináltam nagyobb képeket:
[GPAA OFF]
[GPAA ON]"Az algoritmus működéséből kiderül, hogy nagyon jó eredményt adhat a vízszinteshez és a függőlegeshez közeli élek simításánál. A köztes úgymond átlós vonalak esetében azonban már nem biztos, hogy tökéletes lesz a képminőség, de a fejlesztő elmondása szerint még így is nagyon jó a végeredmény, amiről az alábbi összevetés árulkodik."
Röpke tapasztalataim szerint kiváló átlósan is, simán felveszi a versenyt az MLAA-val, ahogy elnéztem. Megnéztem kontrasztosabb és kevésbé kontrasztos helyeken is. Sőt, a mellékelt képeken a közeli, párhuzamos éleket is bemutatom. Semmivel sem rosszabb a kép az eredetinél, mégha nem is (sokkal) jobb. Sőt sőt...(!) ami a legnagyobb bajom az MLAA-val, hogy mozgás közben a lépcsőzetesség és vibrálás borasztóan látszik, az itt egyáltalán nem jelentkezik(!). Bezony ám, ez az AA (legalábbis ebben a demo programban) gyönyörű! Szóval örülnék, ha elterjedne. Ja és mindezt egy Geforce 8500GT-n néztem.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz blueMerle #10 üzenetére
Ezért nem kell fizetni. Ott a forráskód a demó mellett.
(#13) Yany: Az MLAA-val ez nem tud mit kezdeni, mert a shadereket és a nem geometriai felületeket nem szűri. Csak geometriával dolgozik. Az SRAA-t lehet vele kiváltani. Überkiller megoldás lenne, ha az SRAA mintái alapján történne az MLAA szűrése, és a GPAA intézné a geometriát.
(#12) Mozsa: Nem hiszem, hogy ennek lesz fix funkciós megvalósítása. Nincs értelme bevezetni, mert pont a programozhatóság a lényeg, és a fix, hardveres implementálással ez veszne el. Ott van a mai erősebb GPU-kban több TFLOPS számítási kapacitás, ami arra vár, hogy ilyen post-process számításokat bízzanak rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zoltanz
nagyúr
válasz Cyberpunk #11 üzenetére
Tudom, azért fogalmaztam így: "2x MSAA szint".
Sztem a MLAA 1080p kombóval szép végeredményt produkál (2xSSAA kicsit leterheli az átlag videókarikat az NV esetében... Mondjuk létezik 2x1 vagy 1x2 SAA is azaz vagy veritkálisan vagy horizontálisan 2xAA -t ad , 2xMSAA szintű terhelést róva a kártyára).
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
ddekany
veterán
"Ha beindúl az ennél nagyobb felbontású kijelzők piaca, akkor meg AA sem kell."
Ahhoz azért nem ártana mondjuk egy mindkét irányba 2x-es felbontású (tehát összesen 4x annyi pixeles) monitor. Csak akkor durvább teljesítmény veszteségnek nézünk elébe, mint bármelyik AA eljárásnál. (Másfelől az extra felbontás nagyon jól jönne irodai/webes felhasználásban is a betűknek. De már csak a szoftver gondok miatt sem fogjuk ezt a durva pixelméret csökkentést egyhamar meglépni.)
-
-
Yany
addikt
Többen is írjátok ezt a felbontás dolgot. Nem értem ezeket az embereket. Semmi köze a felbontáshoz, kifejezetten a képpontmérettel van összefüggésben az AntiAliass létjogosultsága. A felbontás növelésével a képátló is (hellyel-közzel) arányosan nő, így semmivel sem kevésbé recés az én 24"-os 1920x1200-as monitoromon egy jelenet, mint mondjuk egy 17"-os 1280x1024-esen. Sőt, utóbbinak kisebb a Dot Pitch-e, úgyhogy azon még kevésbé is dob, mint a FullHD+ monitoromon.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Abu, a geometriai élek simításán túl a textúrák szépítése számomra minimum egy nagyságrenddel kevésbé kritikus, mint az MLAA borzasztóan vibráló képe mozgás alatt. MLAA nélkül egy GPAA nekem sokkal szebb, mint GPAA nélkül az MLAA. És ezt már a gyakorlat alapján mondom... (de persze ízlések és pofonok).
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván jobb lenne egy hardveres megvalósítást, de manapság már a forward rendering technikák mellett minimum négyféle deferred render létezik. Kizárt dolog olyan fix funkciós megoldást kreálni, ami mindenhol jó eredményt ad. A jövőben a motor igényeire szabott hibrid AA-k terjednek majd el. Ennek az az előnye, hogy a fejlesztő készíti, vagyis biztos, hogy működni fog. Gyakorlatilag bátran lehet kombinálni az SSAA, MLAA, SRAA, GPAA megoldásokat. További ötleteket, post process szűrőket lehet belevinni igény szerint. Amire ügyelni kell az a memória-sávszélesség, mert az még mindig hamarabb elfogy, mint a shader kapacitás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ddekany
veterán
"felbontás növelésével a képátló is (hellyel-közzel) arányosan nő, így semmivel sem kevésbé recés az én 24"-os 1920x1200-as monitoromon egy jelenet, mint mondjuk egy 17"-os 1280x1024-esen."
Feltételezem adott képátló melletti felbontás növekedésre, azaz a pixelméret csökkenésre gondoltak. Én legalábbis arról beszéltem.
Amúgy a 24"-os képernyőt gondolom messzebbről nézed, mint a 17"-osat, szóval ott sem teljesen igaz, hogy ugyan olyan recésen néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Tévedés. Ha TV-ről van szó,. akkor ott valóban cél (lehet), de a monitorok nagyobb mérete kvázi-adott dot pitch mellett csupán a munkaterület növelését szolgálja. Szólj, ha egy grafikust, vagy programozót messzebb ülni látsz egy nagyobb monitor mellett.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én azért örülnék, ha az SSAA-t is alkalmaznák. Nem kéne 6 monitor meg 2560*1600-as felbontás a felső-kategóriás grafikus kályhákhoz, és látnának is valamit a pénzükért.
Persze tudom, hogy ez már az 'ár nem számít' kategória a köztudatban, de engem nem motivál HD6990-es vásárlására a tény, hogy akkor vehetek +5 monitort, hogy azon nézzem ugyanazt a f05t, amit most.
Miért nem tudják megoldani, hogy ezt a brutális teljesítményt egyetlen kijelzőre koncentrálva legalább valami szépet alkossanak? Értem én, hogy rossz a hatásfoka és zabálja a HW-t, de ha van mit, akkor miért ne?
Itt például a Crysis 2 grafikus beállításai vannak szemléltetve. Nos én nem látok szembetűnő különbséget High és Extreme közt (amiért érdemes volna a magasabb beállítást használni), pedig ez mindjárt 2 lépcsőfok fölfelé.
Ráadásul -szerintem- a látványvilág siralmas ahhoz képest, hogy ez akar a legbrutálisabb grafikájú játék lenni. De biztos bennem van a hiba...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Pug
veterán
válasz TESCO-Zsömle #27 üzenetére
Hát konzolport esetében ne is várj sok különbséget a grafikus lépcsők között...
Amúgy a hiba nem benned van, szerintem a Crysis 2 az atomhype-hoz és az előző név által képviselt drámai látványbeli ugráshoz képest eléggé halovány, én továbbra is az Deus Ex: HR-től várom a nagy bummot, mind grafika, mind játékélmény terén[ Szerkesztve ]
-
lkandris
tag
Meglepően kicsi a kód. Tulajdonképpen egy függvény végez mindent, nem biztos, hogy komplexebb geometriahalmaznál megütné a mai minőséget...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #27 üzenetére
Go to Catalyst és SSAA bekapcs. Ehhez nem kell támogatás.
Itt most alapvetően az lenne a cél, hogy egy olyan AA legyen lerakva az asztalra, ami nem zabál fel egy HD 6950-et.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Srodney
senior tag
jólenne ha végre lenne egy szabvány vagy több szabvány és rendesen működne az élsimítás....
-
kpal
veterán
Ez mikor lesz ?
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-