Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Va

    senior tag

    válasz ldave #12 üzenetére

    Az a játékmenet már a múlté. Ma már azzal nem lehet labdába rúgni. A Quake II se volt egy nagy durr, nulla sztori, Csőjáték, ugyanazon az unalmas folyosókon végig. A maga idejében persze nagyot ment, de már a Quake 4 is csak egy tucat FPS volt, semmi extra.
    Szerintem teljesen felesleges azt a sztoris vonalat erőltetni.
    A Quake a multi miatt lett az ami. A QII-ben is a multi volt a lényeg, a Single Player csak egy tákolt valami volt.
    A Quake III volt az igazi minden szempontból.
    A Quake Champions nem is volt annyira rossz, hozta a Quake 3 feelinget. Valami újat muszáj volt persze bele tenni, ma már nem lehet ugyanazt kihozni mint 15 éve.
    Elég sokan tolták azért a megjelenés után egy darabig a Championst.
    Az egy más dolog hogy annyira nem vevő már a nép erre.
    És nem csak a Q Champions, de az új Unreal Tournament is becsődölt, meg se jelent végül, béta-ként lefújták, ott sem volt érdeklődés.
    A régi Quake/UT rajongótábor felnőtt és családapa lett, nem hardcore gamer már akik ezen felnőttek...
    Az új generáció meg nem ezt igényli hanem a Fortnite meg az egyéb cicanacis-cuki-kislányokkal telepakolt Fortnite-ot meg a többi hasonló baromságot. Most erre vevő a gamer sereg, megváltoztak a gamer szokások, és a játékok, ez van.
    Szóval a Quake III jellegű stílus nem kell a népnek.
    Talán egy sztori központú Quak-et ki lehetne hozni hogy sikeres legyen, a Doom, meg a Wolfenstein-ek is egész jól sikerültek. De ez a Quake jellegű multi szerintem halott ötlet.
    Ha újítanak az a baj, mert a régi arcok fújnak, ha meg újra kihoznák a régi egyszerű játékmenetet akkor meg azért fikáznák hogy semmi újítás nincs.
    Szerintem el kellene engedni és kész.
    Egy reboot-ot tudnák elképzelni, ha egy Painkiller/Doom szerű őrült pörgős valamit csinálnának a Quake 1 alapján. De az meg egy eléggé Doom koppintás lenne. (A mai Doom kb azt nyújtja)

    [ Szerkesztve ]

  • D.Va

    senior tag

    válasz Synthwave #90 üzenetére

    250-es FOV-val elég érdekes lenne játszani, úgy már elég gömb hatás van, jócskán maga mögé is lát az ember :U :C
    Legtöbben 120-as FOV-al tolták, kb versenyeken is az volt az alap, ennél nagyobb fovval már elég nehéz volt railgunozni, illetve minden nagyon összenyomódott és nagyon "messzire került" a képernyőn.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák