- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
A garázsban hogy teszteled a vészfékezést szerinted?
Ezért hívták tesztelésnek. Ezért volt ott az operátor.A többi amit itt leírtál annak ki mond ellent? Mondtam én olyat, hogy akkor fel van jogosítva hogy elüsse? Nem.
Arról van szó, hogy nem véletlen alakult egyáltalán ki a helyzet.
A nő oda se nézett.A sírjára kiírhatják, hogy de az uber hibázott. Ezzel sajnos nincs megmentve.
Normális ember nem sétál be egy autó elé. Illetve jól körülnéz, mivel ő fogja a rövidebbet húzni, akárkinek is van igaza, vagy akárki is hibázott.
Switch Tax
-
MasterMark
titán
Úgy, hogy rögzíti az adatokat, amiket aztán lehet elemezni, és megnézni hogy mikor hogy döntött volna. Esetleg összevetni azzal, hogy a sofőr mit csinált az adott helyzetben.
Nem olyan nagy meglepetés ez, a Tesla is így csinálta. Nagyon sok adatot gyűjtött, mielőtt engedélyezték az önvezetést.
szerk.: Csak hogy tiszta legyen, nem a vészfékezés kiszámítása volt kikapcsolva, hanem annak a végrehajtása csak.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
"a waymo nem tudja már elinduláskor, hogy melyik kihajtón fog lehajtani?"
De tudja.
Azzal a helyzettel nem tud mit kezdeni, amikor nincs elegendő hely a biztonságos sávváltáshoz. A kanyarodó sáv már tele van Vagy egy sáv a lehajtó sáv eléréséhez.A gyakorlott humán vezető ilyenkor megpróbál kommunikálni valamelyik jármű vezetőjével, hogy engedje be/át.
Ez a megoldás majd az önvezető járművek között fog működni.Ha nem működik kommunikáció, akkor betolja az autót a másik sávba. Bízva abban, hogy a másik jármű vezetője inkább fékez, mint összetörni akarja az autóját.
Ezt a megoldást egy önvezető jármű nem választhatja. Szándékosan nem növelheti a baleset kockázatát.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"persze, mert azt nem ott rontotta el, hanem kilométerekkel korábban."
Lehet. De tudok olyan helyeket mutatni a térképen, ahol nem kilométerek állnak rendelkezésre a továbbhaladáshoz optimális sáv elérésére. Az továbbhaladó útra kanyarodás után kb 90 méter útszakasz áll rendelkezésre átjutni a harmadik továbbhaladó sávba. Üres úton ez nem gond. Erősebb forgalom esetén már át kell gondolni mikor érdemes ráhajtani az útra.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
MasterMark
titán
Azért mert nem ez az irány a jó. A közeljövőben nem fogja tudni egy mostani kamu-mi kitalálni a kiszámíthatatlan emberek viselkedését.
Akkor fog ez működni, ha minden járművet gép irányít, és egymással is kommunikálnak. Pl. Lennének ilyen szakaszok, vagy az autópálya csak így működne, hogy ott emberi irányítással nem mehetsz, ott csak önvezető autók mehetnek. A felhajtónál átveszi az irányítást, és akkor nem kell figyelni emberek kiszámíthatatlanságára.
szerk.: Ezzel a fent említett átsorolás is megoldódna, mert tudnak egymással kommunikálni.
Plusz jóval felgyorsulhatna is a közlekedés.[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MasterMark
titán
Elolvastad egyáltalán amit írtam?
Pont ezért hoztam fel az autópályát, mint olyan szakaszt amit így meg lehet oldani. Ott nem megy se disznó, se traktoros.
A többi meg baromság. Nem, nem fog szétfagyni, meg eltörni. Ugye ezt te sem gondoltad komolyan?
mert ahhoz milliárdos szintű párhuzamos feldolgozás kellene. az meg nincs és nem is lesz.
Kvantum processzorrokal lesz ilyen, és akkor lesz valódi MI is.[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
nullpoint
senior tag
Jól megfogalmaztad.
Pont amit linkeltél videót néztem hogy az istenbarma átvált a belsősávba, aztán meg röhögnek hogy a bmw mögéjük érkezik.
Pedig az idiótának látni (és felfognia) kellett volna hogy a bmw gyorsabban jön. Ilyenkor nem kimegyünk a száguldozó elé... És ezt programozza majd be az autóba is...
Tényleg olyanok fejlesztik az ilyen programokat akik nem értenek a vezetéshez, és ez óriási baj.Valahogy nem olvastam még olyan önvezetőautófejlesztős dolgot hogy teszem azt egy 30 éve kamionozó embert odaültetnének maguk mellé hogy tanácsokat osztogasson.
Remélem megálljt parancsolnak az önvezető autóknak és majd 200év múlva veszik elő újra. Ha nem abból baj lesz.
Még a végén majd bevezetik a városban 10km/óra, országúton meg 30km/óra sebességet hogy ne legyen baj.....kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
dabadab
titán
Azt honnan sikerült megálmodnod, hogy az önvezetéshez tényleges MI kellene? Minek?
Ja, tudom, várjál, mivel a fejlesztés alatt lévő SW nem tökéletes (no shit, Sherlock, különben miért kellene még fejleszteni?), ezért soha nem is lesz az, sőt, még csak elég jó sem, ha jól értettem a logikádat.
DRM is theft
-
dabadab
titán
"szám, amit az autóm számlájának jobb alsó sarkában láttam, qrvára nem azt sugallja, hogy béta tesztes sw van benne."
Ja, már megint az Opelod gyorsan kereskedelmi forgalomba dobott vezetéssegítő dolgaiból próbálod meg megsaccolni, hogy hol tart az önvezetés? Ne tedd, a kettőnek kb. semmi köze nincs egymáshoz.
"nem ezt sugallja minden hír?"
Nem.
DRM is theft
-
"baleseti statisztikája legalább 6x rosszabb, mint az emberé"
"kifogástalan önvezetést csinálni. és mivel 6 nagyságrendet kellene ugrani a hardverben"Hathatos érveid vannak. Ja nem csak kéthatos. Inkább csak kétséges.
"...az autógyárak elfelejtettek/nem akarnak rendes autót gyártani ...."
Ráadásul meg is bolondultak, mert a kötelező garancia helyett, ma már 5-7 év teljes körű garanciát vállalnak. Az átrozsdásodásra, meg 12 évet. Ja bocs a magyar neve jótállás.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...