- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autóhifi
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Meglehetősen jó minőségű zenével! Ilyenkor sírom vissza a MOD, S3M, XM és a még jóval előtte létező FM szintézissel előállított zenéket (ami picivel volt csak jobb a C64 zenéinél). És valószínűleg ennek is minden eleme generált, de ha közben meg ránézel az animációra és meglátod azokat a 3D objektumokat, meg az azokra ráhúzott textúrákat, meg magát az animációt, akkor azért elkezdesz gondolkozni, hogy egyfelől hogyan tudták ezt összecsomagolni 64k-ba, másfelől milyen kód optimalizáció játszik még mellette, hogy maga az animáció is tartalmas, látványos, szórakoztató és változatos...
Más kérdés, hogy ezen a 4,5 percen talán hónapokon át dolgoztak. És ez nyilván nem az a fajta tevékenység, amit pl. egy multi "szoftverfejlesztés" címen elvár. Pedig, kifejezetten példamutató lehetne ez a fajta precizitás.