- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Magánterületen már régóta üzemelnek teljesen önvezető járművek, a technológia nagyjából rendelkezésre áll, sőt néhány helyszínen már közterületen is üzemelnek önvezető taxik.
A fő gond a többi közlekedő kapcsán megjelenő emberi faktor, amivel az élő sofőr emberi agya meg tud birkózni, míg egy számítógép nem, mert alapvetően másként működik.
A közúti önvezetés legnagyobb akadálya pedig a jogi felelősség kérdése, és az nagyon nehezen átléphető probléma, mert akár az autógyártó, akár a szoftverfejlesztő, akár más lesz jogilag felelős a balesetekért, annak egy komoly európai ország költségvetésével arányos felelősségbiztosítással kellene rendelkeznie, hogy a mégis előforduló balesetek esetén pénzügyileg globálisan garantáltan helyt tudjon állni. -
Alogonomus
őstag
Az önvezetés nagyjából már közöttünk van, a Waymo taxik teljesen sofőr nélkül közlekednek egy viszonylag nagy területen belül, vagyis a 4-es szintet már elérték. Az 5-ös szint pedig valójában egy utolérhetetlen utópia, amit örökké üldözhetünk, de teljesen nem lehet elérni, mert a folyamatosan változó világban mindig lesz olyan eset, amit még éppen nem tudna megoldani a kocsi "agya" magától, így nem teljesítheti az 5-ös szint kritériumát.
A Waymo módszerétől a továbblépés már szándék és adattárolási kapacitás kérdése. Persze egy szinten felül az adatbázis naprakészen tartása nagyobb feladat lenne, mint egy újabb terület feltérképezése. -
#54625216
törölt tag
Nem az a kérdés, hogy az önvezető rendszer 100%-osan kezelni tudja-e a felmerülő helyzeteket, hanem hogy átlagban kevesebbet hibázik-e mint egy emberi vezető. Ha igen, akkor egy ponton túl nem az lesz a kérdés, hogy engedik-e az önvezetést, hanem hogy tiltják-e a manuálisat.
Elnézve a Bp-i autósok közösségének videóit, ezt a szintet könnyebb lesz megugorni, mint hinnénk.Ami az AI által okozott baleseteket illeti, azoknál hasonló eljárás lesz majd, mint a repülőgép katasztrófák esetén: alapos kivizsgálás után levonják a tanultságokat és kötelező módosításokat írnak elő. Így az egész rendszer fokozatosan fejlődik, szemben az emberrel, ami a saját hibáiból is ritkán tanul, nemhogy másokéból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással