Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    válasz 7Heads Drago #85 üzenetére

    Jaj. :) Mély és hosszú témába nyúltál bele. A (saját maga által) autópiaci (!) szakértő úr meg az általa belinkelt félinformációk, ferdítések, tudáshiányos szakik. Szinte minden cikkéről oldalakat lehetne írni. A kedvencem az volt hogy a szűrőknek köszönhetően már tisztább a kipufogógáz mint a városi levegő. :) Viszont pl. a thermoablakról mélyen hallgat. Indra meg biztos hogy sokat ért a belső égésű motorokhoz de az elektromos dolgokhoz láthatóan nem (vannak ilyen 60+ szakik itthon is, itt pl. [link] két dr. szakmai beszélgetése látható, a rengeteg marhaság között pl. elhangzik hogy a Tesla 20 - 80 % feltöltése 4 - 4.5 óra a képen látható Supercharger - en (24:20 - nál)). Pl. a lágy hibrid szerinte hasznos. Nos ezen a Toyota már 20+ éve túllépett a normál hibriddel, jó reggelt. Nézzük meg a lágy hibriddel elért üzemanyag megtakarítást és hasonlítsuk össze a normál hibrid fogyasztásával. Indra önmagával is ellentmondásban van, egyszerűbb autók kellenek de az elektromos autó a legnagyobb hazugság. :)
    "egyszerűsítünk le dolgokat. Például úgy, ahogy a PSA ezt tette a BMW-vel közösen fejlesztett "Prince" motorral"
    Visszavonom, a belső égésű motorokhoz sem ért. :)
    Ha már propaganda én is bedobok valamit veszteség, járulékos energiafelhasználás, szennyezés témában :) : [link]

    Tigerclaw : részben igaz a cikk (lassabb töltés, kisebb teljesítmény, akku temperálás) viszont az összemosás a telefon akkukkal megint nem igaz. A 0 fok továbbra sem ugyanaz mint a - 60. Szerintem a cikk is csak az érthetőség miatt mosta össze ezeket valamennyire.

Új hozzászólás Aktív témák