- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz 7Heads Drago #85 üzenetére
Jaj. Mély és hosszú témába nyúltál bele. A (saját maga által) autópiaci (!) szakértő úr meg az általa belinkelt félinformációk, ferdítések, tudáshiányos szakik. Szinte minden cikkéről oldalakat lehetne írni. A kedvencem az volt hogy a szűrőknek köszönhetően már tisztább a kipufogógáz mint a városi levegő. Viszont pl. a thermoablakról mélyen hallgat. Indra meg biztos hogy sokat ért a belső égésű motorokhoz de az elektromos dolgokhoz láthatóan nem (vannak ilyen 60+ szakik itthon is, itt pl. [link] két dr. szakmai beszélgetése látható, a rengeteg marhaság között pl. elhangzik hogy a Tesla 20 - 80 % feltöltése 4 - 4.5 óra a képen látható Supercharger - en (24:20 - nál)). Pl. a lágy hibrid szerinte hasznos. Nos ezen a Toyota már 20+ éve túllépett a normál hibriddel, jó reggelt. Nézzük meg a lágy hibriddel elért üzemanyag megtakarítást és hasonlítsuk össze a normál hibrid fogyasztásával. Indra önmagával is ellentmondásban van, egyszerűbb autók kellenek de az elektromos autó a legnagyobb hazugság.
"egyszerűsítünk le dolgokat. Például úgy, ahogy a PSA ezt tette a BMW-vel közösen fejlesztett "Prince" motorral"
Visszavonom, a belső égésű motorokhoz sem ért.
Ha már propaganda én is bedobok valamit veszteség, járulékos energiafelhasználás, szennyezés témában : [link]Tigerclaw : részben igaz a cikk (lassabb töltés, kisebb teljesítmény, akku temperálás) viszont az összemosás a telefon akkukkal megint nem igaz. A 0 fok továbbra sem ugyanaz mint a - 60. Szerintem a cikk is csak az érthetőség miatt mosta össze ezeket valamennyire.