Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #77 üzenetére

    A Thief már kihasználja a több ACE-t. Az legújabb patchbe beépítették az aszinkron compute-ot. Azért ugrott a minimum fps jó 50%-ot az első verziós mérésekhez képest.
    A Tonga annyira másképp kezeli a memóriát a színpuffereknél, hogy ott igen sokat spórol bármelyik másik GCN GPU-hoz képest. Nem véletlen, hogy az AotS méréseiben a Tonga még a kevesebb sávszél ellenére is bőven a Tahiti előtt van. Ezt nehéz értelmezni, mert valóban azt gondolná az ember, hogy a 256 bit az nem 384 bit, de az architektúra annyit lépet előre, hogy ezt már így is előnnyé formálja. Bár a Tahiti limitje tudtommal a kevés ACE.

    Most vagy tudást választasz vagy fogyasztást. A kettő együtt nem lehetséges.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #77 üzenetére

    A hard preempciót egyébként ne becsüljük le. Ha egy timewarp lekési a szinkronizációt, ami manapság komplex grafikában nem ritka, akkor úgy fogod érezni magad a szemüveg levételekor, mintha szétcsaptak volna a tarkódon pár baseball ütőt. Hogy az Oculust idézzem: a CPU szintű preempció GPU-kra való bevezetése jelenti majd a különbséget a megviselt agy és a hányásmentes VR között.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák