Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Már kérdezni akartam, hogy a Far Cry 4 nem hozott-e a konyhára, aztán látom, hogy ezt a sorozatot már 2005 óta a Ubisoft fejleszti. Abszolút nem követtem a dolgokat, meglepett.
-
cskamacska
addikt
Balika911: Most mennyi, 7 teljes stúdió jutott 3 sikeres Crysis játékra, meg egy darab épkézláb Star Citizen játékmotor eladásra egy évtized alatt?
Az a csoda, hogy eddig bírták.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #2 üzenetére
Vicces, de amúgy kb tökéletesen illik a helyzetre. Amire kíváncsi vagyok az az, hogy milyen fejlesztésekbe fog a Crytek ezek után. Azt írják hogy a premium IP-kkel foglalkoznak majd (meg a CryEgine-nel), vagyis talán a VR-ról leszálnak.
"Balika911: Most mennyi, 7 teljes stúdió jutott 3 sikeres Crysis játékra, meg egy darab épkézláb Star Citizen játékmotor eladásra egy évtized alatt? "
Ha úgy vesszük akkor inkább 5 sikeres játékra (Crysis 1-2-3-Warhead, Warface) jutott 3 studió:
Crytek Frankfurt - Crytek 1-2-3.
Crytek Black Sea - Arena of Fate
Studio Budapest - Crysis Warhead, Fibble Flick 'n' Roll, The Collectables
Studio Istanbul - Warface
Studio Seoul - Nothing
Studio Shanghai - Tech support for CryEngine and localization of Warface in China
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
félisten
válasz cskamacska #2 üzenetére
Kihagytad a Ryse: Son of Rome játékot (ami a Crysis-hoz hasonló erődemonstrációnak nem volt rossz), meg a Homefront: The Revolution (amiről fogalmam sincs, hogy mit láttak benne, hogy érdemes akár csak két eurocentet is belefektetni). Illetve a Warface (ami amúgy teljesen vállalható free-2-play játék, sose értettem, miért nem lett sikeresebb).
@oriic: A Warface-t a Crytek Kijev (Crytek Kiev) fejlesztette.
Szerk.: Hm, én úgy tudom, hogy a Kijevi stúdió fejlesztette, ott is említve van a Warface. Szvsz az Isztambuli stúdió csak üzemeltet, nem fejleszt. De lehet tévedek.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
atidzsiforc
őstag
válasz cskamacska #2 üzenetére
kingdom come: deliverance meg az uj prey is cryengine
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
félisten
válasz atidzsiforc #6 üzenetére
Meg a Mechwarrior: Online is. Azóta verik a fejüket a falba a Piranha Games-nél...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Alapvetően azért verhetik a fejüket a falba, mert az open béta első cirka egy évében rengeteg erőforrást vitt el a netkód, amit kb. nulláról írtak újra, mert amit a CryEngine 3-al kaptak, az ugye használhatatlan volt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
huskydog17
addikt
Már megint megint az idióta vezetők balfaszoskodása miatt kell bezárni több stúdiót. Most ébredtek fel, hogy nem éri meg annyira elszakadni a gyökerektől. Egyszer már történt náluk hasonló, akkor azt hittem tanultak belőle, de úgy tűnik nem. A pénzéhségnek sajnos nincs határa.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#45185024
törölt tag
Az lenne az érdekes ha a Magyar stűdióból írna ide valaki véleményt---
-
Calibra72
aktív tag
Kár lenne értük.A Far Cry a maga idejében iszonyatosan jó játék volt,a folytatások nekem már nem jöttek be.A Crysis is egy új dimenzió volt amikor megjelent,a második rész egy "kicsit" elkonzolosodott,de a harmadikban ismét viszont láttunk valamit az első rész színvonalából.Sokan szeretnének újabb részeket, de erre sajnos nem nagyon van esély...............
Pedig egy Crysis 4 lehet hogy kihúzná őket a ganyéból[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz atidzsiforc #6 üzenetére
Az Armored Warfare alatt is Cry engine fut, de az sem lett nagyon sikeres játék.
-
rdt89
addikt
Így már annyi esély sincs a Ryse folytatásra mint eddig, szomorú vagyok, mert a Son of Rome egy hatalmas élmény volt és a látványvilág is katarzisztikus. Nem láttam még ennyire kidolgozott emberi karaktereket.
[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
Remélem az SC munkálatait ez semmiben nem fogja érinteni már...
-
Diopapa
addikt
válasz SunMount3r #23 üzenetére
Szerintem nem... A fele Crytek már amúgy is a CIG-nél dolgozik meg már annyi mindent újraírtak, hogy már nyomokban emlékeztet a Cryengne-re.. (Most már StarEnginge-nek hívják a mutációt)
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
GreatL
őstag
Nem baj. Legalább kevesebb szemét meg Ryse-szerű hülyeség készül. Bezárhatnák már a fél világot is, hihetetlen hogy mennyi indie-nek csúfolt igénytelen hülyeség megél a piacon. AAA-s címből és hulladékból is túl sok van, erős közepes játékok korrekt tartalommal és árazással már szinte meg sem jelennek.
[ Szerkesztve ]
Intel Core i9-9900K víz | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Pocketbook Inkpad 3 Pro | Canon R8
-
VinoRosso
veterán
R.I.P. Crytek Budapest
-
Medocsabi
addikt
Ezt öszintén sajnálom... Tipikus példája ez az amúgy sikeresen is működtethető vállalkozás/üzletnek, amik a töketle és hozzá nem értő felső vezetés miatt offolnak be.Mire számítottak?a crysy3 is már 4 éves lesz lassan!A pestieket sajnálom én is a legjobban.Szerintem csak a móka kedvéért elő is kapom a crysys maximum editionomat,és végigtolom az összes részt.Durva belegondolni,hogy a cd pakk még abból a korból van amikor nem kellett account,csak cd be,kód beír és várni a downloadingot.
[ Szerkesztve ]
-
Én azért sajnálom őket. Volt időszak mikor a piacot fel tudták rázni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Ragnar_
addikt
Hát ez van sajna vagy van egy cégnek egy mobája, ami kenyérpirítón is fut, és a userek veszik a cosmetic itemeket hozzá, vagy van egy évente megjelenő sikercíme. Kár, hogy ilyen hamar kimerült a Crysis franchise.
Codokból még mindig eladják évente a folytatásokat.Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
oriic
HÁZIGAZDA
Többen írtátok a Crysis szériát, de azt egyelőre ne felejtsük el, hogy annak a jogai az EA-nél vannak, így nem a Cryteken múlt eddig sem, hogy új rész készüljön.
Live-Die-Respawn
-
SunMount3r
nagyúr
Egyébként nem pont valamelyik Crysis volt az, amiben mesterségesen egy tök felesleges poligon tengert szimuláltattak a háttérben, csak, hogy feljebb tolják a GPU igényt (NVIDIA pacsi)?!
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
sutyi^
senior tag
Hát a attól függ mit nevezünk sikeresnek. Crysis 3 fejlesztési költségei reklámmal együtt nyalták a 70 millió dollárt, az első hónapban meg alig fogyott több mint 200 ezer példány...
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
VinoRosso
veterán
válasz SunMount3r #32 üzenetére
Az a cikk egy blődség. Ez tenger a Crysis 1-ben is ugyanúgy renderelve volt ahol volt tenger, sőt az összes CE játékban ahol van tenger renderelve van a terep alatt, mert maga a motor olyan, hogy nem tudja a cullingot a terep meshen. Nem azért mert buta vagy mert mesterségesen akarják növelni a gépigényt, hanem mert nincs rá szükség, nem befolyásolja jelentősen a framerate-et.
Anno megvizsgáltam ezt még Cryengine 2-őn amikor egy 4870-em volt.
Így nézett ki a terep render:
látható hogy itt sem volt culling.
Egy picit nagyobb felbontású mesht szerettem volna használni (ez már leszívta rendesen a GPU-t) :
ezért betettem pár occludert (narancssárga téglalapok)
Ezek olyan síkidomok, amik megmondják a motornak, hogy ami mögöttük van a kamera szemszögéből azt ne renderelje (látható is hogy az utolsó képen már nem átlátszóak a hegyek)
Igazából nem javított sokat sebesség szempontból, ugyanis az okklúziós tesz is órajelbe kerül, és ha túl sok occludert pakol be az ember az adott esetben még jobban lehúzhatja a framerate-et mintha nem tesz be egyet sem.
Amúgy meg az összes épületben alapból vannak occluderek beépítve, és a Crysis 2 meg full tunnel volt, nem csinált szinte mást se a karakter csak épületek közt épületből épületbe mászkált.
Az AMD meg kivett egy spotot, ahol épp nem ez van, azt ráfogta a szar drivereinek a fogyatékosságát erre.
A ki akarnak tolni velük nem leveldesignnal fognak szórakozni, hanem eleve olyan kódot írnak ami az NV kártyáknak kedvez azt jónapot. -
Omli85
őstag
válasz VinoRosso #36 üzenetére
Persze persze és a feleslegesen szanaszét tesszelált "szalmaszálak és kavicsok" is az optimalizációt hirdették... hagyjuk már volt ott vaj a fülük mögött rendesen..
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
atike
nagyúr
Sajnálatos. Főként az itteni - budapesti - irodát értem ez alatt elsősorban.
-
VinoRosso
veterán
Megnézted, hogy mekkora teljesítményesést okoz az a felesleges tesszeláció az adott jelenetben ?
Megnéztem egy viszonylag új CE verzión ezt a tenger dolgot és még mindig ugyanúgy ott lapul a terep alatt.
Pedig az Amazonra nem lehet azt mondani, hogy a gonosz NV ujjbábja lenne, de valamiért szerintük is jól van ez így.
Amúgy én 4870-el toltam végig dx10-ben, nem volt gondom se a minőséggel se a sebességgel. Jó kártya volt, sokáig kiszolgált, még a Crysis 3 miatt se cseréltem le jó ideig. Csak nehéz volt hozzá jó drivert írni a VLIW miatt. Utólag bencheltem az utána vásárolt 560Ti-al a Crysis 2-t 35-40 FPS körüli átlagokat kaptam fullHD-ben ultrán, pedig az 560 Ti a játék kijövetelekor se a high endet képviselte. Szerintem ez nem rossz, közel sem volt akkora gépigénye a kor kártyáihoz mérten mint mondjuk a Crysis 1-nek, amit az akkori legjobb 8800 Ultra sem tudott legmagasabb beállításokon ilyen sebességgel futtatni.
Nem ez volt a baj, nem ezért bukott el a Crytek, technológiailag sokat fejlődtek a játékaik az engine meg még többet, a baj az volt, hogy játék tartalomban nem hogy nem fejlődtek a Crysis 1-hez képest, hanem még visszaestek. Ahelyett, hogy nyitottak volna és elvitték volna a Crysis-t egy open world irányba egy buta tunnel shootert csináltak belőle így elsorvadt még az a kevéske kis lélek is a játékból ami benne volt és átment szimpla technológiai farokmutogatásba az egész.Arra ugyan mindenki kíváncsi, hogy mekkora az akkora, csak játszani nem akar vele senki.
Egyébként vicces doloz ez a technológiai verseny, mert a dx11 éra előtt éppen az AMD volt a tesszelláció kinevezett főpapja, a sok fanboy agyba főbe hirdette a fórumokon, hogy AMD kártyát vegyenek a népek mert az a jövő, mert ők már a Xenos óta gyúrnak erre és hogy 5 év előnyök van a zöldekkel szemben, aztán amikor virítani kellett volna meg ugyanezek az arcok nyafogtak, hogy mi a fenének tesszellálnak annyit Az első szavukkal csapták agyon azt amit évekig prédikáltak, mert hitelen eltűnt az előny mint a kámfor, pedig az addigi szózatok alapján ha valaminek akkor pont a tesszellálásnak kellett volna az AMD felé billentenie a mérleget.
Most ugyanez megy a dx12 kapcsán, kíváncsi leszek, hogy eljátszák e még egyszer ugyanazt, hogy mire elterjed a dx12 addigra marad e az AMD előnyéből, vagy előjön az NV megint egy jól időzített szériával.
-
joysefke
veterán
válasz VinoRosso #40 üzenetére
Nem ez volt a baj, nem ezért bukott el a Crytek, technológiailag sokat fejlődtek a játékaik az engine meg még többet, a baj az volt, hogy játék tartalomban nem hogy nem fejlődtek a Crysis 1-hez képest, hanem még visszaestek. Ahelyett, hogy nyitottak volna és elvitték volna a Crysis-t egy open world irányba egy buta tunnel shootert csináltak belőle így elsorvadt még az a kevéske kis lélek is a játékból ami benne volt és átment szimpla technológiai farokmutogatásba az egész.Arra ugyan mindenki kíváncsi, hogy mekkora az akkora, csak játszani nem akar vele senki.
Én erre nem így emlékszem. Szvsz semmi baj nem volt a C2-vel sem, ami miatt buknia kellett volna. Grafikai és pályatervezési értelemben valóban nem ütött akkorát mint a C1 vagy anno akár a FC1, de egy jó, élvezetes játék volt.
Jóval kisebbek kompaktabbak, epizodikusabbak voltak a pályák mint a C1-ben, de ettől függetlenül a pályák messze nem voltak CoD értelemben csőpályák, egyszerűen az egyensúlyt a nyílt világ és az akció illetve történetvezetése feszessége között az utóbbiak felé csúsztatta el, míg a C1 inkább az előbbit részesítette előnyben. Ettől függetlenül számos olyan játéktechnikai elem megmaradt amit a C1-ből szerettünk (többféle útvonal és lehetőség többféle harcmodor alkalmazására minden pályán)
Szóval a buta tunel shooter nagyon nem igaz még a C2-re sem, volt sztori, volt hangulat, voltak érezhetően különböző fegyverek, képességek, etc. Én a C2-re mint egy elég jó játékra emlékszem...
A C2 egyébként a konzolok miatt ment el a zártabb, kompaktabb pályadesign irányába, mert azok (PS3/x360) nem tudtak volna megbirkózni egy C1 jellegű játékkal.
Én úgy gondolom, hogy a C2 bukásának oka inkább a relatív gyenge marketing volt.
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Kihagytad a Ryse: Son of Rome játékot (ami a Crysis-hoz hasonló erődemonstrációnak nem volt rossz).
Erődemonstrációnak nem volt rossz, és a kritikákkal ellentétben szerintem játékként is nagyon megállta a helyét. PC-n nyomtam végig és iszonyat hangulata volt a játéknak amiben persze az is segített, hogy elég rendesen kimozdult az elcsépelt sablonokból.
Nekem a Ryse nagyon tetszett...
[ Szerkesztve ]
-
Omli85
őstag
válasz VinoRosso #40 üzenetére
Nem azt írtam, hogy ezért bukott el ne keverjük a dolgokat...
Elég sok vitatható sőt technikailag eltúlzott megoldás volt alkalmazva ami feleslegesen zabálta az erőforrást tetszik vagy nem ez biza így volt.
Anno én is 4870-el sőt 4870CF-el csapattam de ez mellékes attól még mindenről híresek voltak csak az optimalizációról nem.
Ettől függetlenül én elvoltam a játékaikkal kellemesen el lehetett velük szöszölni azért.Mint ahogy írtad is mint játékfejlesztők nem voltak a helyzet magaslatán a Tech demó piacon meg már nem tudnak akkorát robbantani mert feljött a konkurencia is keményen a piacon.
Azt mondjuk azért nemigen vitathatja senki, hogy jelentős szerepük volt abban, hogy berobbantsák a grafikai fejlődést a játék piacon. Ez persze hozott magával pozitívumot is negatívumot is de ez már csak ilyen .ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
nagyúr
Igazán kár. Anno nagyot robbantottak a piacon.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
VinoRosso
veterán
Amikor készült akkor a fejlesztésről bemutatott előzetesek alapján úgy gondoltam, hogy a világ legjobb játéka lesz, mert ugyanezeket láttam amit írtál, de végigjátszva csalódnom kellett. Nem mondom, hogy bődületesen rossz játék volt, de nem volt jó összességében. Inkább azt mondanám voltak benne elfogadható részek.
Ezek amiket írsz csak a keretet adják meg a játéknak, ezt meg is kell tölteni tartalommal. Mire gondolok itt, pl volt ez a sandbox koncepció, hogy legyen minden tárgy felvehető, töltsük fel velük a pályát és akkor elszöszöl velük vele a játékos mint gyerek a homokozóban. Ezt megcsinálták csak nem adtak a tárgyaknak funkciót. A leghasznosabb dolog amit ezekkel lehetett csinálni, hogy dobálóztál vele hogy eltereld az AI figyelmét, vagy esetleg rárúgtad, rádobtad valamelyikre. Ezzel szemben ez egy Falloutban vagy egy TES-ben úgy néz ki, hogy lehet gyűjtögetni ezeket, szét lehet őket szedni, újabbakat lehet belőlük gyártani, és felhasználhatóak valamire, pl javítja vagy újratölti valamelyik jellemzőjét a karakternek, el lehet cserélni pénzre, lehet belőlük épületeket, tereptárgyakat létrehozni stb. Egy tunnel shooterben nincsenek ilyenek, mert abban a játékban ez csak díszlet és nincs funkciója. A Crysisba belevitték ezt a koncepciót, de megmaradt egy díszlet szinten az egész, nem töltötték fel tartalommal, hanem üres maradt. Magyarul nem írtak valódi játék kódot, kis túlzással csak annyit amennyi ahhoz kell, hogy demózni tudják a motort.
Ez kb mindenre igaz amit felsoroltál, pl a több útvonal, vagy különböző harcmódok koncepciójára is, most nézz meg egy Dishonoredet vagy egy Bioshockot, egyik se open world de mégis mennyivel nagyobb szabadságot adnak ebből a szempontból a játékos kezébe.
Én a Crysis2 féle játékot csak úgy hívom, hogy fél dimenziós játékok, mert a render ugyan 3 dimenzióban folyik, de a pályatervezés olyan, hogy mégcsak nem is egy hanem csak fél szabadsági fokot kap a játékos mozgása, egy vonal mentén előrefele lehet haladni, már hátrafele sincs válaszható útvonal, nemhogy fel/le, vagy valamelyik oldalirányba. Ezzel szemben pl a Dishonoredben baromira jó pályaterveket látok, több helyen be lehet lépni a pályákra, ezek a pontok nem is egy síkban vannak, fel/be lehet mászni az épületekre, házakba, le lehet menni az alagsorba, vagy a csatornarendszerbe, rengeteg a rejtekhely, alagút, kis zug stb, és nem csak az van, hogy előre, és valóban az az érzése az embernek, hogy a pályatervezők kitöltötték a rendelkezésre álló teret.
A másik meg ez az ego shooter vonal, ami után olyan érzése támad az embernek, hogy a játék ötletgazdája túl sok filmet nézett, amiben az amerikaiak mentik meg a világot, aztán abból összetákolt valamit. A Crysis 1-ről az a Predator meg a Rambó , illetve a scoutokról a Mátrix ugrik be, a Crysis 2-ről meg a Világok Harca. Ez ugyanúgy a játék lebutítása, leegyszerűsítése csak más szempontból, nincs ötlet aztán elővesznek egy zsánert, mint a zombik, vagy az űrlények.
Aztán még sok minden mást lehetne felsorolni, hogy nincs a játéknak atmoszférája, nincs benne se humor, se dráma, nincs katarzis, gyenge a sztori, arc és jellem nélküliek a karakterek, de ha ezt mind felsorolnám meg kifejteném akkor még holnap reggel is itt ülnék[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz VinoRosso #45 üzenetére
"A Crysisba belevitték ezt a koncepciót, de megmaradt egy díszlet szinten az egész, nem töltötték fel tartalommal, hanem üres maradt. Magyarul nem írtak valódi játék kódot, kis túlzással csak annyit amennyi ahhoz kell, hogy demózni tudják a motort." Ezt úgy nevezik, hogy fizika. Mármint amikor különböző tárgyakat föl tutdsz venni, azok interaktívan reagálnak bizonyos hatásokra, a robbanások nem scriptelt események voltak, hanem , ha belelőttél a hordóba, és valaki a közelébe volt akkor sérült. A fákat ketté lehetett lőni, a bungalókat gránátokkal lebontani az autókat szintén felrobbanthattad akár puskával, ha a benzintankot lőtted. Ilyesmi az akkori aktuális Codban kb. sehol nem volt. És a Crysis Cod kategória, az összehasonlítást azzal kellene megejteni. Aztán ott volt a látvány, ami sokat tud dobni a hangulaton, aki szerint nem , az téved. A Crysisban szerintem pont annyi volt, hogy a kiadása idejében bőven a legjobb FPS volt. A második rész már más kategória, de a Cod színvonalát még az is hozta.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Strezi
őstag
Én pont a CryPhysics-szel dolgoztam. Nem egy leányálom a kódja, de aki irta Anton Knyazev egy nagy koponya! Leginkább azért, mert sokminden ilyen apróságot megcsináltak akkor. Pl. procedurális törés fákra épületekre. Nem egy RedFaction szintű, de volt sok más is mellette.
Egyszer csináltam egy vizes logikai pályát CE-ben nagyon frankó lett.
[ Szerkesztve ]
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Részvétem a Budapesti kollégáknak
De, gondolom már őket is keresik a fejvadászok, engem megtaláltak evvel kapcsolatban hogy szóljak akinek tudok. Ez kb. a szokásos ilyenkor...Ha esetleg valki olvassa, akkor a Dirt Rally vagy az F1 nem olyan rossz, sőt igen-igen jó mostanában a Codemasters megítélése emiatt a két sorozat miatt. Anyagilag is rendben van a cég Kereseetek bátran, tudom egyből a releváns emberekhez tolni az anyagotokat!
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
bindike01
aktív tag
Nem igaz hogy nem lenne egy milliárdos cég vagy magánember aki segítene nekik...!! Sajnálom azért.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Processzor és videókártya váltás után nincs kép és billentyűzet.
- Kupon kunyeráló
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest