Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz VinoRosso #45 üzenetére

    "A Crysisba belevitték ezt a koncepciót, de megmaradt egy díszlet szinten az egész, nem töltötték fel tartalommal, hanem üres maradt. Magyarul nem írtak valódi játék kódot, kis túlzással csak annyit amennyi ahhoz kell, hogy demózni tudják a motort." Ezt úgy nevezik, hogy fizika. Mármint amikor különböző tárgyakat föl tutdsz venni, azok interaktívan reagálnak bizonyos hatásokra, a robbanások nem scriptelt események voltak, hanem , ha belelőttél a hordóba, és valaki a közelébe volt akkor sérült. A fákat ketté lehetett lőni, a bungalókat gránátokkal lebontani az autókat szintén felrobbanthattad akár puskával, ha a benzintankot lőtted. Ilyesmi az akkori aktuális Codban kb. sehol nem volt. És a Crysis Cod kategória, az összehasonlítást azzal kellene megejteni. Aztán ott volt a látvány, ami sokat tud dobni a hangulaton, aki szerint nem , az téved. A Crysisban szerintem pont annyi volt, hogy a kiadása idejében bőven a legjobb FPS volt. A második rész már más kategória, de a Cod színvonalát még az is hozta.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák