- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Crysis 2 azért lett kivéve, mert a külső 3rd party benchmark tool hibás volt. Belül pedig úgy 3-4 perces mérés kellene, hogy mindenből átlagos eredmény szülessen. Például tesszellálás mellett félelmetesen elhúznak a GCN-es Radeonok. [link] Viszont nehéz olyan területet találni, ahol kevés a tesszellálás. Főleg az a benchmark program volt jó, mert ott 3-4 perces méréssel ment. Aztán ott egy másik alternatíva, ahogy a PCGH csinálja, hogy leállnak egy helyre nézve, és mérik 30 másodpercig. Ez megint a GCN-nek kedvez tesszellálás mellett. Az első képkockánál lementik a jelenetben szereplő adatokat, és amíg a többi architektúra számol, addig a GCN csak betölti a tesszellált felületet minden képkocka előtt. Tehát itt is olyan területet kell keresni, ahol kevés a tesszelláls, mert a Keplernek hátrányos, hogy az mindent számol, míg az új generációs Radeon csak betöltögeti a komplex felületeket számolás nélkül. A TPU-t kérdeztem és ők is ugyanezzel a problémával küzdöttek, ahogy a fenti linkből is látszik. Ma az első 30 másodperces jelenetet nézik, vagyis a pofázást a tengeralattjáróban, mert az úgy-ahogy elfogadható, de azzal meg az a baj, hogy nem reprezentatív a játék többi részére. Szóval hagytuk a fenébe. Az NV is csak úgy ajánlja a Crysis 2-t, ha kikapcsolod a Catalyst optimalizált tesszellálás funkcióját, de ezzel a GCN architektúra működési elvét, vagyis a komplex felületek lementését akadályozod, márpedig tesszellálás mellett betölteni gyorsabb, mint számolni képkockáról-képkockára.
A Max Payne 3-ban nem volt anomália. Egyszerűen idióta egy játék, mert 10 másodperces részletek vannak, amik mentesen a videótól. Na most, ha real-time jön egy bejátszás, az 1800-ra lövi a FRAPS-ot. Ha lenne benne normális benchmark, vagy legalább egy olyan rész, ahol úgy jó 30 másodpercig ugyanaz történik végig, akkor rendben lenne és most itt lenne a Nexuiz helyén. De még nem tettem le róla, csak szinte az egész hétvégém arra ment rá, hogy beteszteljem az új játékokat, pedig jobban örültem volna, ha pihenhetek.
(#298) Sondi1986: Simán letiltanak, ha erre van rendelés. Mindig a kereslet dönt a kínálatról. Ha sok 660 Ti-t visznek, akkor lesz a termékekben hibátlan GF104 is letiltogatva. Ez régóta így működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- MSI GTX 1080 OC AERO
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest