Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #9 üzenetére

    Ott panaszkodik a linkeken Beowulf_78 kolléga.

    Az, hogy neked nincs problémád másnak előfordul ... Nekem sincs gáz a 3850CF-fel, de hallom, hogy másnál baj van. Valszeg a probléma van a motor feladatelosztási képességével, majd javítják addig, pedig a 30FPS-es korlát megoldja a gondokat többeknek.

    Pedig pont az ár a lényeg, ha jobbat kapsz olcsóbban akkor nincs értelme a drágább megoldásnak. Nem véletlen maradnak el az eladások a GeForce vonalon. Egyszerűen az ár/teljesítmény érdekli az emberek többségét ... aki pedig nem ért hozzá az megnézi, hogy kinek van a leggyorsabb Grafikus kártyája és megveszi a legolcsóbb termékét a gyártónak. Ennyire egyszerű a piac.

    Dehogy gyenge a DX10.1-hez a GPU ... eleve az lenne a lényege az egésznek, hogy pl. a Far Cry 2 egy fázisban lehúzza a Multisample Accesst a Deferred Shadinggal. Ezt láthattad az Assassins Creed-ben ahol nem csökkent a sebesség az AA használatakor. A Far Cry 2 az információk alapján annyiban más, hogy itt a DX10.1-et csak a z Subsample kinyerésére használja. Nyilván ilyen esetben nem lehet összevonni a fázisokat. Azt tudom elképzelni (bár ez elég amatőr hiba), hogy a fejlesztés végén jöttek rá, hogy az AA hiányos a DX10-es módban, így gyorsan beépítették a Multisample accesst. Ha átírták volna a motor renderelő rutinjait teljesen DX10.1-re akkor most sokkal gyorsabban futna a Radeon karikon. Nyilván így eléggé el lett kurtítva a motor ezen része, de az AA mindenhol jelen lesz a DX10.1-es hardveren. Az NV nyilván azért ért el nagyobb sebességet a 180.42-es driver óta, mert egy fázissal kevesebbet futtat, mivel a z információkat úgy sem tudja kinyerni, így nem is érdemes törődni vele. Itt majd probléma lesz a tesztelésnél is, mivel DX10 módban az élsimítás használata mellett a Radeon és a GF eredmények nem összehasonlíthatóak, mert a Radeon egy fázissal többet dolgozik.

    A mikroakadás az teljesen más az az SLI és a Crossfire rendszereket érintette, amíg a driverek ki nem javították ... Jelenleg a 3way és a Quad rendszerek vannak hasonló szituban, arra még sem az AMD sem az NV nem reagált.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Rusher

    őstag

    válasz TTomax #9 üzenetére

    Nálam sem laggol pedig én maxfpsnek 200-at írtam be. :D Szerencsére gond nélkül hibátlanul megy....

    joshua7 Játékban nyomsz egy 0-t és beírod: gfx_MaxFps 30 enter ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák