- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NandoXXL
senior tag
válasz Televan74 #18 üzenetére
Olyan opció nincs hogy objektív cikket akarunk, a hozzászólásokkal?
A 'user error' stílus = PH.
Pl.: driver hiba okán (amit AMD részről itt sokszór kizárnak) user errora hivatkozva rázzák le a fórumozókat. Fontos lenne a minőségi szakmai cikk, a korrekt fórummal hogy érdemi információkhoz jusson a user a lehetséges hibákat illetően, nem pedig eltusolni - lekicsinyíteni a driver hibákat.Nem a gyártónak dolgozik a tisztel szerkesztőség, rengeteg cikk szól arról hogy sok gyártó nem ismer el hiba bejelentéseket csak nagy sajtó nyomásra (sokszor inkább javítják titokban) üzleti érdekek miatt.
Nem a mennyiség a gond a cikkeknél. A tartalom okoz olykor problémát. Érdekes hogy az Ipon előbb leközöl egy hírt mint egy szakmai oldal.