- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
Nem tisztem védeni a Suzukit, viszont az előző Vitara egy 2009-ben, az Ignis pedig 2003-ban bemutatott autó, azaz egy 7 és egy 13 éves konstrukció alapján alkotsz véleményt. A Swift egyébként is kisautó, a jelenlegi változata is (ezzel együtt nem szar, de azért ez sem mai gép már), tehát nulla köze van a Vitarához vagy mondjuk az S-Cross-hoz. A 7 milliós ár persze hogy soknak tűnik, csak épp ez már egy kvázi csúcsmodell, a turbós motor, a legnagyobb felszereltség és az összkerék kombója azért sokat jelent árban. A szívó motorral (ami szintén nagyon korrekt, bár nem megy ilyen jól), kétkerekes hajtással és közepes felszereltséggel kicsivel 4 millió felett hazaguríthatod. Ez olyan, mint mondjuk a Mercedesnél. Nagyon cool, hogy már 8-9 millióért van C-osztály, csak épp vehetsz belőle 25 milliós kivitelt is, persze az már AMG cucc, rommá tömve extrákkal és persze brutális motorral.
Mobilaréna (2010-2017)