Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LionW

    tag

    válasz K0vasz #81 üzenetére

    Szerintem elég komoly előrelépés, pl a screen space reflections lehet hogy jól néz ki, de miután egyszer észreveszi az ember a hibáit eléggé nehéz őket figyelmen kívül hagyni. Ilyen pl hogy a kamera szélén nem tükröződnek jól a tárgyak, közeli tárgyakat van hogy több ezerszeres nagyításban visszatükrözi a víz, ha részlegesen ki van takarva valami akkor máris "lyukas" a tükröződése stb...
    Persze van olyan játék aminél hibátlanul működik, de pl fps játékoknál ahol vannak nagyobb tükröződő felületek is hihetetlenül gagyi és illúzióromboló szerintem.

    Ambient occlusion ugyan ez, szerintem nagyon bénán néz ki, hiába sokkal jobb mint régen volt, még mindig vannak hibái amin csak a ray tracing segít.
    De van egy olyan érzésem hogy ez még legalább 5 évig csak egy "tech demó" szinten marad.

Új hozzászólás Aktív témák