Hirdetés
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- OLED TV topic
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
-
Z10N
veterán
"Az USA árazása azért vicces mert az árak ott nem tartalmazzák a forgalmi adót. Mivel az államonként és termék típusonként változik ezért ott mindenre a
bruttóárat írják és adózni a kasszánál fizetéskor fogsz."Netto lesz az. Ezenkivul a state & local tax rate is eleg valtozo 0-10%, szoval eleg kedvezo, nem mint a fix 27%+hadisarc.
"Ettől eltekintve nem tudom hogy ez igaz e az MSRP re is vagy sem."
Az utobbi evekben csak mese. Ritkan latni msrp arakat.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Mr. Spock
kezdő
Szerintem várjunk még 1 hetet és akkor jobban képben leszünk a gamer szekciónak szánt kártyákkal. Sokan találgatni kezdtek itt feleslegesen, hisz valszeg ez a turing megmarad a professzionális piacnak.
ha viszont igaz egy korábbi kolléga által belinkelt aos bench, akkor ez azért nem semmi -
Jack@l
veterán
Ha 2080ti-vel meg lesz a 20-24 fps az már nagy szó. Az alatt meg amúgyis fele olyan gyenge lenne a kártya, abból már túl sok fps-t nem nagyon veszíthetsz...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Nem ezt tanítják főiskolán az első hónapban matekból?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GodGamer5
addikt
És erre a generációra már sikerült elérni, hogy ne lassuljanak a Geforce-ok dx12 alatt?
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GodGamer5 #57 üzenetére
Nem. Nem a hardver miatt lassulnak, hanem a szoftvert nem úgy írják meg, hogy gyorsulni tudjanak. Ebből a szempontból ezen kell változtatni, és akkor a mostani hardverek is gyorsulni fognak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez sokkal inkább az Intel lobbitevékenysége. Iszonyatos pénzzel tömik a fejlesztőket, és olyan ajánlásokat raknak eléjük, amely nem veszi figyelembe, hogy az NV GPU-jának mi a jó. Az NV pedig ezzel nem tud mit kezdeni. Hiába mondják, hogy az ő vagy az AMD ajánlásai nem rontják az Intel IGP-k teljesítményét, miközben az NV-nek is megfelelnek, a fejlesztők az Intel pénzét választják. Hülyeség egyébként, amit az Intel csinál, de Raja óta lement a roló, és ha nekik valami 1%-os tempóvesztést okoz, akkor inkább fizetnek, és olyan kódot íratnak, ami nekik csak icike-picikét fut jobban, de az NV-nek bő 10-20% mínuszt okoz, nem direkt, csak következményként. Ez egyszerűen nem egy iparágilag reális modell, de a pénz miatt mindenki félrenéz, plusz az Intel védekezhet azzal, hogy nem mond mást, amit a Microsoft. Csak elég régóta ismert, hogy a Microsoft DX12-es ajánlásai nem túl baráti módon bánnak az NV architektúráival.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szmörlock007 #62 üzenetére
Illene neki, az azért elég sok éves fícsőr.
Egyébként texture space shading lesz az. Itt olvashatsz róla: [link] - de ezt igazából tudja mindegyik hardver, ami a compute shadert támogatja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nullpoint
senior tag
Ez a raytracing a játékokban tényleg csak arra lesz jó egy darabig hogy megvezessék a tudatlanokat.
Látványterveket készítek, tudom-látom mennyire erőforásigényes egy-egy állókép renderelése, még ha vrayt használsz akkor is.
Teljesen kizártnak tartom hogy most ott tartson az nvidia hogy realtime akár csak fhd/30fps-t tudjon játékban raytracinggel.
Az egész egy nagy marketing bullshit.
A raytracing gyönyörű képeket csinál (persze megfelelő beállításokkal) biztos hogy 10év múlva már gyakori lesz a játékokban, de most még csak mese.kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
szmörlock007
aktív tag
-
Jack@l
veterán
válasz nullpoint #64 üzenetére
Már rég tudja... 10-15 éve erre gyúrnak.
https://www.youtube.com/watch?v=-NCf85ilN58[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz nullpoint #64 üzenetére
Várjuk míg egy előremutatóbb és sokkal sikeresebb cég nem hozza ki a maga megoldását, hisz akkor glóriák emelkednek az égbe és angyali harsonák zúgnak a magasból.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
balogh.tibor
újonc
válasz nullpoint #64 üzenetére
Itt élő adásban mutatnak be real time működést egy kártyával: https://www.facebook.com/NVIDIA/videos/10155983076983253/
Quadro RTX 5000 - 2 300 $
Quadro RTX 6000 - 6 300 $
Quadro RTX 8000 - 10 000 $ -
nullpoint
senior tag
Mind szép és jó amiket írtatok, az utolsó kivételével mind láttam már korábban. Ezeknél azt sem tudjuk mi volt bakelve a jelenetben.
Most akkor képzeljetek el egy fps-ben csatajelenetet. Szép az egész de oda kevés még a vas hogy egy Gta szintű játék menjen full raytracinggel....
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
mzso
veterán
"Egyszerűen a sugárkövetés annyira megterhelő folyamat, hogy 5 Gigarays/s alatt ez a hardver jórészt hasztalan. "
Ez igaz voxel cone tracing vagy hasonló GI módszer esetén is?
-
gyuszito
senior tag
válasz janeszgol #32 üzenetére
Ez amúgy igény függő... PC-n 4k-ban, Assetto Corsa (2014) után össze raktam a One s-t, és le okádtam a képernyőt a nagy Forza 7-től... ugyan azon a TV-n... Ugyan úgy "4k"-ban. Van akinek a játékgép játszani, kikapcsolódni kell, meg van, aki ezt egy kicsit komolyabb szinten igényli. Arra, hogy meló után lazíts egy, sörrel 1-2 órát, arra pont elég egy Xbox minőség, de ha több időd jut rá, és át akarsz szellemülni, akkor nagyon sokat ront az élményen a fűrészlapra emlékeztető motorháztető és sárvédő...
Mondjuk könnyen ugatok, mert bányászláz előtt vettem a gépet... 1060 6gb 81-ért 3 év garival... októberben.. egyébként vicc... 172-ig ment a Palit SuperJetStream... Totál meg van ölve a piac...Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
Mr. Spock
kezdő
NV-nél Gsync-es monitorral nem létezik jelenleg olyan játék. az új generációval meg még vagy 3 évig nem is fog...
Ő biztosan a másik oldalra gondolt, ott ez már problémás lehet a Vegák full HD-ban kompromisszum mentesek, de felette már nyögve-nyelős a dolog... (freesync csak 51 fps-től működik, minden más állítás nem helyénvaló) -
Tyrel
őstag
A jó ég emlékszik már, több ilyen játék is volt... pl. Armored Warfare bizonyos pályákon belassult, a Total War: Warhammer II meg pl. általánosan elég lassan fut már 1440p-ben magasabb grafikával... Abszolút nem nehéz megfogni ezeket a most piacon felső-középkategóriásként árult, de egyébként 2-3 éves architektúrákat.
Persze hozzátartozik hogy nekem nem 40-50 fps a cél, inkább a duplája. 80-100fps már kellően "folyékony". (nyilván 144Hz monitor mellett)
A G-Sync / FreeSync-et hagyjuk inkább, mindegyiknek voltak betegségei már korábban is, a Spring Creator's Update óta meg egy katasztrófa az egész.
@ Mr.Spock
Ott írtam korábban hogy RX 580 volt már itt-ott kevés 1440p-re. A Vega bírta már amit nekem kellett, csak messze túl hangos volt a ref. kártya még az energiatakarékos profillal is... a customok árát meg inkább hagyjuk...
Ez a FreeSync 51fps-től működik ez nem tudom honnan jön, 48-XXX FreeSync tartományú monitorral valóban kb. 50fps-től kezdve érzi jól magát, az LFC pedig egy zsák sz*rt nem ér, pontosabban többet árt mint használ. Viszont vannak olyan FreeSync monitorok amiknek az alsó határa 35-40Hz, nem 48, ott ez az 51fps-es állítás nem áll meg.[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
K0vasz
aktív tag
hát nem tudom... régen tényleg durva előrelépés lett volna képminőségben, ha behozzák a raytracinget, de most már annyi trükk meg effekt van, meg minden akkora felbontású, hogy én nem igazán látok komoly változást ezeken a techdemókon a mostani grafikákhoz képest
-
aktív tag
-
X2N
senior tag
válasz Dragbajnok #83 üzenetére
Az a baj hogy a nagy többségnek fogalma nincs hogy mi az a raytracing, és mit is kellene nézni egy raytacing-es játéknál, akkor meg teljesen mindegy hogy kiszámoltatja-e a gpu-d. Most is megy a panaszkodás állandóan hogy kevés mindenre a videokártya, és hogy egekben van az ára. Nem lehet 4k-ba játszani, persze mert a gyártók nem úgy gondolkoznak hogy most gyorsan 4x-es teljesítményt hogy majd mindenki 4k-ba játszhasson...maradjunk már a realitások talaján. Az új széria is hozni fogja azt a plusz 50%-os teljesítményt amiért megéri majd váltani. De nem, ez se lesz elég 4k-ra megsúgom. A raytracingről meg annyit h ez játékba techdemo szinten lesz még sok sok évig...mert nem elég neki a mostani csúcskártyák vramja-se. Itt már 40-50-100GB VRAM kellene a kártyákra hog egy komolyabb játék elférjen pont azért mert raytracing. Path Tracing nem így működik ott nem lenne memória korlát de az még lassabb mint a raytracing...
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
#45185024
törölt tag
Ez egy célhardver cél embereknek
Ha erre folyik a jovo akkor bejon ha nem akkor beáldoztak dolgokat
Szerintem 12nm-en erre lehetett számitani
De nagyon kiváncsi vagyok a Ray mennyire lesz része egy normál Gamenak majd
Mi az uj hivoszo a 4K ray tracing 30 FPS -
X Factor
addikt
Ez azt jelenti h. Redshift esetén a ray tracing alapú rendereknél is jelentős javulás várható?
Make things work
-
Jack@l
veterán
40K, 360 fokos kivetítőn, 1x fps. Persze nem gamer területen
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Ragnar_
addikt
Én amondó vagyok (persze lehet, hogy tévedek előfordult már számos alkalommal ), hogy amíg a konzol hardverekbe nem implementálják hardver szinten a raytracinget addig játékok szintjén nem kell tartanunk tőle. Talán egy-két indie UE4 játék, vagy techdemo lesz, amin a masterrace csapathatja már akár egy 300k-s VGAval is, de egyébként marad kihasználatlan egyelőre, kivéve, ha marad az nvidiának elég pénzesbőröndje raytracinges verziókhoz PC-re, mint mondjuk egy Metro Exodus. (Bár fogalmam sincs, hogy megoldható-e egyáltalán, hogy legyen egy kapcsolható raytracing opció, vagy engine szinten teljesen újraírt verzióval tudna csak működni.)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
keIdor
titán
Merjünk nagyot álmodni: VR+Ray Tracing, szemenként 8K, 120Hz.
Az év amit írunk majd, 2035...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
titán
Túl merész az álom. Addigra a mai játékok mennek majd így.
A korabeliek komplexitása addugra úgy változik, hogy raytracingben egy panelen 4k 60Hz lesz a boldogság netovábbja
Mert ha megnézem, a 2002 vasakat, a korabeli játékokon simán elszaladgáltak 100 fps-t 1600x1200-ban. 2002 és 2018 között nem az fps nőtt, hanem a felbontás kicsit, meg a komplexitás nagyon.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
mzso
veterán
Hát pedig a 3D animációs filmeknél is sokat javított amikor áttértek valami igényes GI alapú megjelenítésre, pedig előtte sem suttyó videókártya szerű renderelést alkalmaztak. Még úgy is, hogy manapság a groteszk ("stilizált") grafika a menő. Csak hasonlítsd össze a két Szörny RT filmet.
-
mzso
veterán
Azt nem keresni kell, hanem látni lehet majd.
"A raytracingről meg annyit h ez játékba techdemo szinten lesz még sok sok évig...mert nem elég neki a mostani csúcskártyák vramja-se. Itt már 40-50-100GB VRAM kellene a kártyákra hogy egy komolyabb játék elférjen pont azért mert raytracing. Path Tracing nem így működik ott nem lenne memória korlát de az még lassabb mint a raytracing..."
Szerintem nincs olyan elmeháborodott aki sima raytracing-et akarna alkalmazni real-time renderelésre.
Viszont emlékeim szerint a legtöbb GI megoldásban van raytracing lépés. A path tracing-ben is.
Szerintem a voxel conetracing és hasonlók irányában kéne nézegetni ha valami reálisat akarsz. A The Tomorrow Children játékban kísérleteztek vele, primitív formában. Egy kis RT gyorsítás sokat segíthetne a lehetőségesen...
-
Nartaas
tag
Azt pletykálják az AMD meg egyenesen sugárvetővel adja majd az új kártyáit
-
Ghoula
senior tag
válasz balogh.tibor #68 üzenetére
Nem tudom,de mintha azt mondta volna a SW demo elott hogy 4db Tesla V100-on fut es marciusban meg az volt a mondas hogy 30 fps-el fut azon a vason...
-
LionW
tag
Szerintem elég komoly előrelépés, pl a screen space reflections lehet hogy jól néz ki, de miután egyszer észreveszi az ember a hibáit eléggé nehéz őket figyelmen kívül hagyni. Ilyen pl hogy a kamera szélén nem tükröződnek jól a tárgyak, közeli tárgyakat van hogy több ezerszeres nagyításban visszatükrözi a víz, ha részlegesen ki van takarva valami akkor máris "lyukas" a tükröződése stb...
Persze van olyan játék aminél hibátlanul működik, de pl fps játékoknál ahol vannak nagyobb tükröződő felületek is hihetetlenül gagyi és illúzióromboló szerintem.Ambient occlusion ugyan ez, szerintem nagyon bénán néz ki, hiába sokkal jobb mint régen volt, még mindig vannak hibái amin csak a ray tracing segít.
De van egy olyan érzésem hogy ez még legalább 5 évig csak egy "tech demó" szinten marad. -
Baryka007
őstag
Ezt találtam az RTX 2080 Ti ről... akit érdekelne, nem tűnik fake newsnak
-
Yany
addikt
Wow, BF V. is RTX title. Elég érdekes eddig a show!
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- Beszámítás! GIGABYTE EAGLE RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- EVGA Geforce GTX 1660 SUPER SC ULTRA 6GB
- Beszámítás! Palit GamingPro RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! EVGA FTW3 ULTRA RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel