Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Nekem nagyon tetszik a Fallen Order, mind látványra, mind hangulatra. Kicsit talán gagyi a platformer megoldás a Jedi Knight fps stílusához képest, de jó a sztori és hozza a Star Wars feelinget.
Ugyanakkor az első pár óra után fel kellett adnom, mert nagyon durva motion-sicknesst okoz. Fél óra után már hányingerem volt tőle, további fél óra játékot meg egész estés fejfájás követte. Utánanéztem és elég sokan voltak így vele, sajna az arra érzékenyeknek konkrétan játszhatatlan.
A hányingert két dolog okozza: a túl nagy fov és főleg a kamera animáció. Ha megmozdítod a karaktert, akkor a kamera nem vele szinkronban fordul, hanem kis késleltetéssel, mert van egy gyorsuló-lassuló felfutás-leállás a kamera animációban. Ez szép filmes jelleget ad a látványnak, de sajna rosszullétet okoz.
Ami számomra totál érthetetlen, hogy egy ekkora projektnél miért nem építenek be opciókat a motion sickness ellen: fov állítás és smooth kamera animáció kikapcsolása, ennyi kellene és megszűnne a rosszullét.
Amúgy más unreal engines játéknál is tapasztaltam ugyanezt, ezért érthetetlen hogy a sok negatív visszajelzés után sem foglalkoznak a fejlesztők a problémával, pedig halál egyszerűen orvosolható lenne.