- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Nekem nagyon tetszik a Fallen Order, mind látványra, mind hangulatra. Kicsit talán gagyi a platformer megoldás a Jedi Knight fps stílusához képest, de jó a sztori és hozza a Star Wars feelinget.
Ugyanakkor az első pár óra után fel kellett adnom, mert nagyon durva motion-sicknesst okoz. Fél óra után már hányingerem volt tőle, további fél óra játékot meg egész estés fejfájás követte. Utánanéztem és elég sokan voltak így vele, sajna az arra érzékenyeknek konkrétan játszhatatlan.
A hányingert két dolog okozza: a túl nagy fov és főleg a kamera animáció. Ha megmozdítod a karaktert, akkor a kamera nem vele szinkronban fordul, hanem kis késleltetéssel, mert van egy gyorsuló-lassuló felfutás-leállás a kamera animációban. Ez szép filmes jelleget ad a látványnak, de sajna rosszullétet okoz.
Ami számomra totál érthetetlen, hogy egy ekkora projektnél miért nem építenek be opciókat a motion sickness ellen: fov állítás és smooth kamera animáció kikapcsolása, ennyi kellene és megszűnne a rosszullét.
Amúgy más unreal engines játéknál is tapasztaltam ugyanezt, ezért érthetetlen hogy a sok negatív visszajelzés után sem foglalkoznak a fejlesztők a problémával, pedig halál egyszerűen orvosolható lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- PH! Darts
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Óra topik
- Yettel topik
- További aktív témák...