Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mono7806

    tag

    válasz razorka777 #8076 üzenetére

    Köszi!

    Két dolog miatt kérdeztem:
    1) Ha teljesen behal a telóm és vissza kell vinnem garizni, elutasíthatják-e emiatt a garanciát? - rövid történet: Anno 2001 magasságában vettem - amúgy szintén ettől a szolgáltatótól - egy Ericsson T10-es telefont. Volt nagyobb testvére, ami tudta a hangvezérlést, de nem lehetett akkor itthon kapni, ez volt a T18-as. Tudtommal csak szoftver difi volt a kettő között, bele lehetett tenni ugyanis a T10-esbe a T18-as szoftverét. Aztán kiderült, hogy szériahibásak: töltőáramkörük hibás a telón belül, nem vett fel töltést, be sem kapcsolt. Bevittem gariba, majd szóltak, hogy nem garis a történet: "Illetéktelen sw. update miatt garanciát vesztett" szöveg díszelgett a garijegyemen. Még egyszer nem akarok így járni, vagy erre eshetőséget adni. Nem hittem volna, hogy megnézik ilyen mélységben, csak cserélik, "oszt' jó napot!" - Hát nem így jártam... :(

    2) Van egy-két "szolgáltatós" dolog telepítve a telefonra, ami gondolom ilyen rom feltöltés után elvész. Ezért kérdeztem azt, mennyire gond a gari esetén. Ha annyira megmakkan a teló, hogy vissza sem tudom tenni a szolgáltató által adott dolgokat, ők meg beindítják, meglátják, hogy módosítva lett, vagy csak hogy hiányzik a saját cuccuk, már elhajthatnak, nem? - mert ennyit nem ér, nem akarom - egyelőre legalábbis - rootolni sem, egy "gombos" telefon után ez alapból is nagy lépés, 27 szervert, kb. 150 munkaállomást felügyelek napi szinten, a "mókolós" perverzióimat van hol kiélnem :) - csak bosszant ez a "tárcsázó" nem mindig indulása... :(

Új hozzászólás Aktív témák