- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Bluetooth hangszórók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
Pont amikor váltottam AMD-re (OFF)(nem GCN-es)(/OFF)
ELSŐ
Viccet félretéve, kíváncsi leszek gyakorlatban ez hogy nyilvánul meg, Geforce tulajdonosok örülni fognak ennek.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Oliverda
félisten
"Az AMD és a Xaviant az elmúlt háromnegyed évben főleg az optimalizálásra koncentrált, ezen belül is a GeForce-ok sebességét próbálták javítani. Ezzel kapcsolatban az AMD visszafejtette a Kepler architektúra működését, így több olyan adatot összegyűjtöttek a termékről, amely segítette a munkát, így nagyjából tíz hónap alatt sikerült 30%-kal gyorsítaniuk a TressFX futtatási sebességét."
Tök jó, hogy annyi erőforrásuk van, hogy már a konkurenciára is van idejük optimalizálni.
Már várom, hogy a TressFX után kijöjjenek a GeForceFX-szel is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AAAgold
senior tag
az AMD végzi el az NV munkáját? mi lesz ezután? unicef gyerekalapítványt fogják minden érdek nélkül támogatni, vagy mi?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
dystopia
tag
"Ezzel kapcsolatban az AMD visszafejtette a Kepler architektúra működését."
Gondolom, hogy ezt nem az nVidia kérte, márpedig ez így nálunk bűncselekmény lenne. Nem értem, hogy "odaát", ahol "minden patent", ez hogy ment át. Ideas?
Lüke, én vagyok az APUd!
-
psziroot
csendes tag
Más se hiányzott, mint a vasalt, lakkozott hajú zombik ahhoz, hogy tökéletes legyen a játékélmény.
"Catus repentinus repentinum capillum habet." - D-S.R.
-
duc
aktív tag
El tudom képzelni az arcokat a kerekasztal mellett, amikor lefuttatták először ezt az AMD-s szőrös izét a maxwellen... Bázz, ez nagyon megy... valamit találjunk ki. Mondjuk azt, hogy a legjobb embereink már fél éve keményen túlóráznak az nVidia hardveren... ja meg azt hogy vissza is fejtették az architektúrát
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
huskydog17
addikt
Kár, hogy csak egy külön demo scene került a hírbe és nem a valós része, tehát a gyakorlati része, ami a játékban van:
[link] - ebben a videóban az elején láthatjuk egy nagyon rövidke ideig működés közben.A játék elején néhány másodperc erejéig láthatjuk, de akkor sem egy nagy durranás, a TR-ben sokkal látványosabb volt. Értjük, hogy sokat gyorsult, de ebben a játékban alapból rendkívül keveset szerepel ez a technológia. Alapból nem értem, hogy ez FPS-be minek belerakni. Ez a technológia TPS-be való, ahol végig láthatjuk karakterünket. Azonban így, hogy az egész játék alatt néhány másodpercre bukkan fel, abszolút semmi értelme, pontosabban kizárólag marketing fogásra jó, hogy a Xaviant elmondhatja magáról, hogy ők implementálták először a 2.0 verziót. A TrueAudio-nak már jóval több értelme volt.
Mely játék(ok)ba lesz még implementálva a TressFX 2.0?Én sokkal többre értékeltem volna a hírt, ha nem egy külön elkészített marketing demo lenne belinkelve, hanem a valódi működése a játékban.
Amúgy az AMD-nek miért éri meg erőforrást áldozni a konkurens termékekre?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
BiP
nagyúr
válasz huskydog17 #8 üzenetére
"Amúgy az AMD-nek miért éri meg erőforrást áldozni a konkurens termékekre?"
Ha már amúgyis visszafejtették (mert a GPU fejlesztés miatt amúgyis megtették már ), akkor már felhasználták az eredményeket itt is.Meg nem ez lenne az első eset, hogy egy cég szoftverrészlege a konkurrencia hardverére is fejleszt.
(lásd Microsoft, aki most már telefonokat is árul, de a Windows Phone-t más készülékekre is ráteszi (ami pedig már konkurrencia)) -
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #8 üzenetére
Kifutottam a szerk. időből.
Az AMD egyik oldaláról:
"Lichdom: Battlemage prominently uses TressFX Hair to render the female version of The Gryphon, a companion/aid to the player when a male protagonist is chosen. Her short bob haircut moves and shines just as you would expect real hair to do.Hát ez remek és ha valaki a csajt választja a karakterének, akkor a TressFX-et gyakorlatilag egész játék alatt nem is fogja látni.
Így néz ki a játékban a csaj, aki persze csak akkor látszik, ha a férfi karaktert választjuk.
Szerintem ez is egy értelmetlen implementáció.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Duck663
őstag
Egyre inkább azt érzem, hogy az AMD-nél eszement idióták dolgoznak. Az nv mikor törődik azzal hogy az effektjeik jól működjenek Radeonokon? Inkább azon dolgoznak, hogy nem működjön jól!!!
Az AMD nem egy jótékonysági intézmény, viselkedhetnének már ennek megfelelően!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
SkyS1gn
félisten
Eléggé hülyén és unrealisztikusan néz ki, főleg hogy voltak fasza demók ezelött...
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Crytek
veterán
Jó lehet ez a cucc használja kb 2 játék.Ezért érdemes bármit is újítani valóban
De legalább el tudják mondani a "mi autónk"Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan kitételek, hogy a reserve engineering bizonyos esetekben szabad. Például optimalizálás elősegítése. A DICE is erre hivatkozott a Frostbite 3 esetében, amikor elkészítették a BF4-hez a januári patchet és abban a GeForce optimalizálást.
(#7) duc: Csak Keplerre van optimalizálva. A Maxwellt előbb vissza kell fejteni.
(#8) huskydog17: A társadnak is TressFX-es lesz a haja. Igaz a hapsi haja nem mozog.
Star Citizenben biztos lesz.Egyrészt a stúdiók megkérték, hogy optimalizálják GeForce-okra, mert az AMD-nek megvan a tudás a birtokában, hogy ezt valamilyen formában megtegyék.
Nyilván ennek van egy üzleti oldala is. Az NVIDIA stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hogy elvegyék a fejlesztőktől a program futtatási sebességének kontrollját. Az AMD most ennek a stratégiának keresztbe tesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Goblin12
őstag
Alternatív lehetőség az NVIDIA számára, hogy a TressFX nyílt forráskódjának birtokában maguk optimalizálják az effektet. Ez még hatékonyabb is lenne az AMD optimalizálásánál, hiszen az NVIDIA programozói ismerik a GeForce-ok működését, de erre vonatkozóan azonban még nincs bejelentés.
Ez valahogy teljesen ellent mondd, a Huskydog-nak szánt válaszod második bekezdésével.
Ha FFA a TressFX mindenki számára, akkor miért vágna az AMD az NV stratégiájának keresztbe, mivel oda van írva, hogy az NV ezt jobban tudná optimalizálni.
Ez még hatékonyabb is lenne az AMD optimalizálásánál, hiszen az NVIDIA programozói ismerik a GeForce-ok működését, de erre vonatkozóan azonban még nincs bejelentés. Eddig nem úgy volt, hogy az AMD ismeri jobban a a saját architektúráját? :S Vagy ezek szerint mégse?
Nem kiforgatásnak szánom.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Első blikkre így néztem a hírt olvasva majd másodjára is.
Aztán megnéztem a forrást. Amin a mellékelt diagram eredménye még inkább érthetetlenné tette a szándékot.
Viszont a cikkbe beleolvasva, szerintem itt a fejlesztők elcsábítása a cél (nem feltétlen pénzzel). Azt reklámozva, hogy az ő megoldásuk nem részesíti hátrányban a konkurens hardvert, így a fejlesztő nyugodtan implementálhatja a TressFX 2.0-át Hairworks helyett.
In the below diagram, we isolated the specific routine that renders these competing hair technologies and plotted the results. The bars indicate the portion of time required, in milliseconds, to render the hair from start to finish within one frame of a user’s total framerate. In this scenario, a lower bar is better as that demonstrates quicker time to completion through more efficient code.
In the diagram, you can see that TressFX Hair exhibits an identically low performance impact on both AMD and NVIDIA hardware at just five milliseconds. Our belief in “doing the work for everyone” with open and modifiable code allowed Tomb Raider’s developer to achieve an efficient implementation regardless of the gamer’s hardware.
In contrast, NVIDIA’s Hairworks technology is seven times slower on AMD hardware with no obvious route to achieve cross-vendor optimizations as enabled by open access to TressFX source. As the code for Hairworks cannot be downloaded, analyzed or modified, developers and enthusiasts alike must suffer through unacceptably poor performance on a significant chunk of the industry’s graphics hardware.
With TressFX Hair, the value of openly-shared game code is clear.
Nem stúdiónkként vennék meg kilóra a fejlesztőket, hanem egy egyszeri alkalommal kifejlesztett nem diszkriminatív megoldással terelnék őket a saját fejlesztéseik irányába értelmezésem szerint.
Mivel nincsenek pénzügyileg eleresztve, így számomra ez tűnik az egyetlen logikus magyarázatnak, ha a 2.0 kifejlesztése lényegesen olcsóbb mint a stúdiónkénti támogatás.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mond ellent neki. Attól, hogy az NV gyorsíthatna a TressFX sebességén a saját maguk által beépített optimalizálással, még nem akarják megtenni.
A GeForce-ra való optimalizálásnál nem a GCN-t kell ismerni. Egyébként nyilván jobban ismerik a GCN-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dr. Romano
veterán
Koszon dungeon, koszos hősökkel, de a haj selymessége, frissen mosott érzése még mindig tar.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek a megoldások a hosszútávú stratégia részei. Egyértelmű, hogy amíg 2010-ben 120 millió VGA került eladásra, addig 2014-ben nagyjából 70 millió megy majd el. 2016-ban ez a szám 40 millióra is csökkenhet. Az NVIDIA stratégiája a visszaesés megállítására a hardver dokumentációk hiánya, és a saját zárt effektek fejlesztése. Mindegy, hogy az IGP-k képesek lennének hozni x VGA teljesítményét, ha a futtatott shaderek teljesítményét az NVIDIA és nem a fejlesztő irányítja. Ehhez le kell cserélni a konkurens gyártónak a shadert, de ez eltarthat pár hónapig.
Az AMD azért fejti vissza a GeForce hardverek működését, hogy a fejlesztők megkapják azokat az információkat, amelyeket az NVIDIA elzár előlük. Tulajdonképpen az AMD a fejlesztőknél akarja tartani a kontrollt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
stratova
veterán
válasz Dr. Romano #19 üzenetére
A TressFX fő szponzora:
Hairworks:
CoD: Black Dogs
Far Cry 4:
TressFX:
Blond Raider
TressFX 2.0
Star Citizen:
Ha valakit zavar nyugodtan törölhető
Szerk.: huskydog17 ezen ne múljon.
[ Szerkesztve ]
-
$p@rr0w
őstag
Ez fantasztikus, tényleg másra sincs szükségünk mint hajszimulátorokra, csak ez hiányzik a játékiparból, minden más tökéletes...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Shreky
tag
Kíváncsi vagyok hogy ilyen technikák mellett mikor csinál már valaki egy jó fodrász szimulátor játékot.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
#65675776
törölt tag
A visszaesés megállítására talán jobb megoldás lenne hogyha a vsárlók hülyének nézését nem fejlesztették volna tovább, a "Mivel bevált nézzük hülyének a fejlesztőket is!" irányba. Az ilyen megoldások miatt tesz a fejlesztők többsége az optimalizálásra, ezek miatt a hülyeségek miatt áll hegyekben az optimalizálatlan konzolport, és ezért fordul el egyre több ember a PC-s játék felől. De igaza van az nV-nek. Kit érdekel a sok PC-s, vegyenek konzolt. Illetve várjunk csak, azokban mindben AMD APU-k dolgoznak. Valaki beleszart a ventilátorba.
-
#94257664
törölt tag
Ezt nem értem.
Az AMD a legnagyobb konkurensének csinál valami nagy dolgot?
Mi benne neki a profit, hogy a keplerek gcn szintre kerülnek?
Önszopatás ezerrel.... -
#90933760
törölt tag
Ez ugye valami hülye vicc? Ez így úgy néz ki pláne ezen a kriptaszökevényen hogy az valami katasztrófa, normális ember lefordul a székről facepalm közben mikor ezt meglátja. Lara se volt semmi, de ahhoz legalább illett valamennyire ez a Head and Shoulders reklámeffekt.
Egy újabb fjúcsör ami nem fogja a VGAmat még egy jó darabig számoltatni....[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz #90933760 #29 üzenetére
normális ember lefordul a székről facepalm közben mikor ezt meglátja
No de kérem, ez elengedhetetlen kelléke a kecske és macska szimulátoroknak. Nemsokára érkezik a Sims 4 fodrász pakk. Illetve a Lego után az Barbie és az "én pici pónim" is digitális formát ölt, bónusz sörényfésülő és fonó pályával. A Gyűrű Kúra pedig Legolas TPS-sel gazdagodik.
[ Szerkesztve ]
-
-
hokuszpk
nagyúr
ha már úgyis visszafejtették az NV hardvert, igazán közzétehetnék a dokumentációt, hadd
tomboljanakoptimalizaljanak a szoftveresek kedvükre )Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Reggie0
félisten
Miert lenne buncselekmeny? Megveszed a GPU-t es azt csinalsz vele amit akarsz. A szellemi tulajdonhoz fuzodo jogokat nem sertheted meg, de azok kozott nincs olyan, hogy nem ismerheted meg. Masolnod, jogosulatlanul felhasznalnod stb. stb. valoban nem lehet.
Meg a nagy IC gyartok is marjak es toljak mikroszkop/rontgen ala egymas IC-it, nem azert mert jogserteni akarnak, csak figyelik, hogy a masik hogyan all technologiailag es hogy nem-e hasznaltak fel az o IPjukat jogosulatlanul. A megismeres sosem tilos. -
etohun
aktív tag
kíváncsian várom mikor lesz gpu által számol physx ünk amd-n. szerintem soha. példát vehetne ilyen tekintetben az nv az amdtől.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint, hogy zárjanak le egy middleware-t? Kizárt, hogy ezt megtegyék. Olyan dolog pedig, amit a PhysX csinál szinte minden modern játékban van csak DirectCompute-on keresztül.
(#36) Goblin12: Valószínűleg rossz szemmel, hiszen az okkal lassú, és nem azért, hogy az AMD optimalizálja és felgyorsítsa. Ez ellen viszont nehéz tenni bármit is, mert nem tudod kommunikálni az AMD cselekedeteit. Rosszul venné ki magát, ha az NV nekimenne az AMD-nek, hogy milyen jogon gyorsítják fel 30%-kal a kód teljesítményét a GeForce-okon. Eleve észrevehető, hogy a TWIMTBP játékokat a piac optimalizálatlannak tartja, míg a GE játékokat optimalizáltnak. Függetlenül az októl, ezzel az NV-nek együtt kell élnie.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#65675776
törölt tag
Látványra lehet nincs, csak a PhysX ebben többnyire ki is merül. A DC-ben megvalósított fizika viszont játékmenetre is befolyással van, mert minden GPU-n működik. Vagy ott van régebbről pl a HL2, ami mindenféle zárt baromság nélkül épített a fizikára. És nem csak látványelemként. Ha csak a látvány a cél, akkor feleslegesen elpazarolt erőforrás a fizika számítása.
-
Crytek
veterán
válasz #65675776 #41 üzenetére
A látványos cucc többet ér szerintem már csak azért is mert látványosabb.Kell neki HW rendesen ,de legalább látom hogy miért ellenben sok szarral ahol pl a grafika putri de nasa gép kell.
HL-ot meg nem értem miért van emlegetve fizika gyanánt mert volt benne tégla amit ráraktál a deszkára és átbillelt?Csak hát a fizika egy olyan dolog játékban ami sosem lesz normális mert a világ összes gépe összekötve se lenne elég egy valóságos fizikát lemodellezni egy játékban!
Pedig mekkora feelinges lenne egy fps ahol amit szarrálő az ember az úgy és ott marad ameddig vége nem lesz a game-nek .... stb.Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
veterán
válasz #65675776 #41 üzenetére
Vagy ott van régebbről pl a HL2, ami mindenféle zárt baromság nélkül épített a fizikára. És nem csak látványelemként.
A HL2-ben debütált a jelenleg Intel tulajdonában lévő Havok fizikai motor.
For Half-Life 2, Valve Corporation developed a new game engine called Source, engine comes packaged with a heavily modified version of the Havok physics engine (License: Proprietary/Shareware)
Havok physics is at the heart of the eagerly awaited Half Life 2 from Valve Software.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Erre már csak egy fodrászszimulátor hiányzik, bár lehet, hogy a mai VGA-k még nem bírnák, hulló haj, szálló haj, hajsöprés, dauer, minden lenne benne.
-
#65675776
törölt tag
válasz BomiBoogie #50 üzenetére
A Barbie-s játékokban most már lehetne akár real time epilálás is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xbox Series X|S
- OTP Bank topic
- Filmvilág
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- 2024 őszi fórum peca
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GDDR6 256bit!!! Beszámítok, Posta az árban!!!
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- MSI GTX 1050 TI OC 4 GB GDDR5 PCI-E videokártya
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen