- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
devast
addikt
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
Ez nem *mindig* van így. Egy vitorlást megvenni hülyeség, ha egy évben 1-2 hetet vitorlázol. Ugyanígy egy autót is akkor éri majd meg sajátot tartani, ha napi 8 órát utazol benne, majdnem minden nap. A bérléssel a kihasználtságon nyernek. Én a szűk keresztmetszetet inkább abban látom, hogy majdnem mindenki csúcsidőben akarja majd ezt használni, reggel munkába menet, majd onnan haza. Napközben szinte senki nem használná...
-
#06658560
törölt tag
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
https://www.volvocars.com/de
Javaslom vesd össze mennyi egy autót venned, mennyi bérelni öt éven keresztül. Utóbbiban assistance, szerviz, biztosítás- bárki vezeti, mindenkire érvényes- egyedül a tankolás marad ki. Három hónap a felmondási idő, nincs egyéb futamidő megkötés. Ezt egy hitelkonstrukcióval, vagy egyben kifizetéssel könnyű összevetni.
Ha az autonóm autó elterjed mint car as service, akkor ennek a havidíjnak akár a harmada is lehet a fizetnivaló. Amikor már megemlítem mellé, hogy pl. Kölnben a havibérlet a városra 90-100€ között van jelenleg.