- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BIOS topic
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
Egy dologra biztos nem lesz elkoltve az igy felszabadulo CPU: fizikat/rombolhatosagot tovabbra sem szamoltatnak vele, ahogy az elmult 15 evben sem tettek.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Sinesol
veterán
Nem tudom mennyit számit ez a nagy cpu töbletterhelés, amikor átlag játékok alatt még 50%-ot is nehéz összehozni. Szal nem tökmindegy hogy a fele vagy a 2/3a nem csinál semmit?
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
Nem is ott várnám el. Az meg hogy pálya design miatt nincs mert kulonben lerombolnak az egeszet Jussunk már el legalább oda ahol a Half Life 2, Force unleashed vagy Red Faction 2 volt...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
tibaimp
nagyúr
Ez hozhat még brutál látvány erőlelépést PC-n is. Más kérdés, hogy hardver kell majd hozzá, és már előre látom az SSD-k dobozán a feliratot, "DirectStorage Ready" +20% ár
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
ElEvEn11
senior tag
Yep, true story.
Ideje lenne megint a történetekre, a karakterekre, a játékmechnikára, a fizikai emulációra, vagy épp az ellenfél AI-ra helyezni a hangsúlyt, mert hiába a csuda látvány, ha a többi fabatkát sem ér.Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Televan74
nagyúr
Milyen vicces lenne ha mondjuk pl. Warzone -ban egy erősebb géppel rendelkező játékos kilőné mellőled a falat, a gyengébb géppel rendelkező meg az se tudná hogy miért halt meg. Közben csak annyi történne hogy nála nem működne a fizika. Lehet szélsőséges példa és a fejlesztők ilyet nem tennének.
Amúgy a gyorsabb feldolgozást én előszőr a FOV -nál várnám mint jó dolgot, kérdéses hogy alkalmaznák. Mert számomra a töltési idő eddig nem volt gond és szerintem a dinamikus pálya kirajzolástól még ezzel a megoldással is messze vagyunk.
HDD -t már nyugdíjaztam itthon minden gépből, SSD van mindenhol.
Én ne zárkózóm el egy gyorsabb NVME SSD vásárlástól sem, ha a játékoknak az kell majd. Most is van NVME a gépben, igaz csak 2000MB/s, de szerintem ezzel is lesz előre lépés ha bevezetik. Majd egyszer kiderül hogy valóságban mit hoz a technológia, de egyelőre nagy csodát nem várok tőle.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
eszgabor
aktív tag
Na tessék válthatok vissza 8 magról 6-ra
Van élet a Dokumentumok mappán kívül is...
-
#16939776
törölt tag
Leírták hogy. -20 -40%, de referenciát nem közöltek. Én nagyvonalúan feltételezem hogy ezt valamelyik aktuális konzoljukon mérték ki. Ott esetleg el tudom képzelni, hogy az io overhead probléma, vagy az lesz nemsokára.
Illetve pc-konzol közti átportólhatóságban adhat ez könnyítést, ha már eredetileg is így van megírva a játék. Szerintem inkább ezek között van valahol ennek az oka.[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
Ez részben jogos! Viszont, ha CPU időt szabadít fel ez a DirectStorage technológia, akkor az jó lehet a "Fizika, AI, optimalizáció" és a többire.
A félkész termék csak részben igaz, most az utóbbi években megszaporodtak, de van azért ellenpélda is bőven. A sokadik bőrre gondolom az AC 6-ra is gondolsz, én örülök, mert szeretem a szériát, meg is van mindA tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
aginor
addikt
Kicsit OFF, de amúgy hogy áll most a Win11. Még mindig olyan cefet a helyzet, mint pár hónapja volt, vagy már kezdik összekaparni a rendszert?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
GeryFlash
veterán
Kollegak velemenyet tudom, egy hatar szar. Konkretan nem reagal kattintasra csak a 2-3.ra (ablak bezaras, kikapcsolas stb).
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
1dude
aktív tag
-
Kansas
addikt
válasz Televan74 #10 üzenetére
Még szerencse, hogy single-player játékok is vannak a világon...
Nem értem én ezt a multi-mániát, egyik agyatlanabb mint a másik...sztori egyikben sincs, mert hát azért multi, hogy ne kelljen, ha bevezetnék a fizikát, akkor nem lenne többé olyan kacifántos építgetés, mint a Rust-ban és társaiban(vagy dőlne össze minden, amit nem statikusi képességek birftokában építettek, pofára ejtve az építőjét), ha normális AI-t csinálnának, akkor visszasírná mindenki az olyan könnyű csuklógyakorlat játékokat, mint a Dark Souls...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
ElEvEn11
senior tag
válasz Jungle Man #16 üzenetére
Igény van rá és indie fejlesztések között találni is jó példákat.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Kansas
addikt
Sorold azokat a példákat nyugodtan, nekem is van rá igényem, hátha az egyik nekem való...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
ElEvEn11
senior tag
Nyilván attól is függ, hogy milyen stílusra vagy jobban rácsavarodva. Elsőre nekem még mindig a Subnautica jut eszembe, de ami szintén most a figyelmem középpontjában van az a HLL és a Squad (tactical FPS mindkettő). Én imádom a Transport Fever 2-t és hogy ismét jön hozzá egy fasza update, pedig már lassan két éves játék, de ez is kis kiadó terméke és nem a csili-vili grafika miatt jó. Valheim-et tolom még mindig és szerintem szintén remek példa az általam mondottakra. ...és persze van még bőven, csak most fejből ezek ugrottak be.
[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Kansas
addikt
Transport Fever 2-ben eddig kis híján 250 órám van(az első részben dettó), de azt erős lenne indie-nak hívni(meg újítónak is, elég jól bejáratott a játékmechanikája TTD óta), kb. nulla a konkurenciája(talán még az OpenTTD hasonló), és olyan tré engine van alatta, hogy még i9-9900K+RTX3090-en is képes 30-40fps-sel futni(OK, 4K-ban, de az sajátos módon nem sokat számít). Az én gépemen is úgy fut, hogy se a CPU-t se a GPU-t nem terheli 50% fölött(se 4K-ban se FHD-ban), de akad mint állat. Remélem lassan jön a 3. rész, engine-csere mellett...
A DirectStorage pont semmit nem fog segíteni rajta...
Az hogy kis kiadó, messze nem jelent indie-t...
Ha érdekel indie taktikai shooter, próbáld ki a "Breach & Clear"-t. Old school Rainbow Six és X-Com találkozása...
Emellett most épp a Viking City Builder-t várom nagyon, az hangulatos kis játék lesz, remélem nem fullad annyira az unalomba, mint a Medieval Dynasty.[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Pontosan... nem tudom, hogy fillérbaszásból vagy a "mi kutyánk kölyke" nosztalgiából...
Mondjuk az SCS kamionszimulátorokból igazából csak egy normális KRESZ AI hiányzik, a grafika és a teljesítmény kielégítő szvsz... szemben pl. a Transport Fever-ekkel...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
1dude
aktív tag
Ott nem is a grafika, hanem a környezet és a fizika. Egy kósza pixel, legyen az faág, bója vagy sorompó - rommá töri a kamiont vagy rakományt. Ahogy a városokban is a lezárt útszakaszokat nyugodtan összeköthették volna egymással.
Vagy ott az Anno... az ilyen fps temető.
[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
Azt hittem, hogy általában jó játékokat is szeretnél, nem csak az újításra figyelsz. A jó játék az, ami engem érdekel. Amiket írtam, azok azok.
A TF2 motorja valóban lehetne jóval hatékonyabb is, de a mostani update előtti egyik streamben éppen azt ecsetelték, hogy ez azért van így, mert a lakosok összes információja és szimulációja fogja le. Nem fut folyamatosan állítólag, hanem a szálak vannak bent, amik nagyon lefogják a procit vagy ilyesmi. Egyébként már egyszer sokat optimalizáltak rajta. Az viszont jól látszik, hogy minél nagyobbak a városok és minél több lakost kell szimulálni ott kezd el jelentősen lassulni. Ettől még az egyik kedvenc játékom, de én nagyon vasút és tömegközlekedés őrült vagyok, szóval ez nem számít átlagnak. Van benne majdnem 400 órám. OpenTTD-t is nyomtam anno, de nekem már nem elég a Transport Tycoon színvonalú grafika azért. Nem vágyom übercsudira sem, de a TF2 nagyon elég erre a célra. Grafikailag.
A kis kiadó manapság az én fejemben kb indie is egyúttal. Nézd meg mekkora felvásárlások mennek. Én inkább ezeknek a kicsiknek és függetleneknek szorítok. Igyekeznek tényleg élvezhető játékokat készíteni és tényleg igyekeznek szem előtt tartani a játékosok elvárásait, érdekeit. Még, ha ez lassabb és nem is mindig tökéletes.
A Viking City Builder nekem is várólistán van. Meglátjuk.Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Kansas
addikt
Alapvetően persze a legfontosabb hogy jó legyen a játék, de az nem objektív mérték, simán előfordul, hogy ami neked jó, az nekem nem és vice verza.
Amiket a #9-ben számon kértél, azok ha megjelennének a modern játékokban az bizony újítás lenne. Egyébként a legtöbb mai "jó játék" csak a grafikájában különbözik a régi "jó játékoktól", és gyakran azon kapom magam, hogy ha csak a régi játék nem öregedett nagyon csúnyán(pl. TTD), szívesebben előveszem azt(vagy ha van, akkor a fél áron adott remasterét), mint hogy kicsengessek sok zsetont az újért. Nem mindig, de gyakran...
TF2...A lakosok szimulációján lehetne azért még mit optimalizálni/újítani... pl. ha batch-ekbe lennének a lakosok szervezve(egyfajta AI LOD módjára) és/vagy egy-egy processz-szálon többet számoltatnának időosztásban, akkor egy szál jobban ki tudna használni egy-egy CPU-magot/szálat... egyelőre azt látom, hogy a játék igencsak pazarlóan bánik úgy a CPU mint a GPU erőforrásokkal.Az indie-nek nem a mérete a legfontosabb tulajdonsága, hanem hogy kiadóktól független(independent), tehát a játékait nem kiadói megrendelésre és kontroll mellett készíti, így gyakorlatilag azt tesz bele, amit akar, nem a pénzemberek hanem a fejlesztők hozzák a döntéseket. Aztán persze ettől még ha kész nyugodtan elviheti egy kiadóhoz a megjelentetést és a PR-t intéztetni vagy akár az egészet cakompakk eladni, és ő onnantól mehet vissza foglalkozni a következő projektjével, meg a supporttal(patchek, miegymás)...
Egyébként az indie-kre az sem feltétlenül jellemző, hogy a játékosok elvárásait jobban szem előtt tartják, mint a nagy kiadók, sok köztük a maga örömére játékot fejlesztő, full a maga feje után menő vállalkozás(pl. Hellblade kizárt hogy a játékosok igényére válaszul született), aztán ha a termék összetalálkozik a vásárlók ízlésével akkor öröm bódottá'...
Ehhez képest a nagy kiadók olyan játékokat készíttetnek, amiket tuti megvesz a nép - ezért is van annyi franchise és újrafeldolgozása a régi siker-recepteknek. Amíg a nép veszi az AC-t meg CoD-ot addig kisebb-nagyobb időközönként meg fog jelenni egy AC és/vagy CoD(meg Hitman, FIFA, stb...)... mi ez, ha nem az elvárások kiszolgálása? Az más kérdés, hogy a lehető legnagyobb tömeget megcélozva egy közös nevezőre lőnek(meg ugye 80/20 elv...), és a hozzánk hasonlók kiforrottabb (réteg)igényei nem mindig férnek bele a képletbe/büdzsébe...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
ElEvEn11
senior tag
Csak röviden reagálok, mert most épp rohanok.
TF2-vel kapcsolatban tudnak a problémáról a fejlesztők. Állítólag dolgoznak is rajta, de a mostani update-ben sincs olyanról szó, hogy ezt a perfomance dolgot is célozná. Aztán meglátjuk.
Régi játék előkapása nálam dettó. Plusz nem fizetek teljes árat játékokért ma már, csak nagyon-nagyon ritka esetben. Ilyenkor segít a net az infó begyűjtésében, hogy egyáltalán érdemes-e.
Indie fogalmával kapcsolatban pontos, amit írsz, de én szeretem kibővíteni ezt. Számomra számít, ha kis méretű a fejlesztő stúdió és nem feltétlenül független a nagy kiadóktól, de önállóan dönthet. Az Urban Games egyébként szerintem indie. Talán a CD Projekt-el volt terjesztési megállapodásuk valamikor.
Az tény, hogy van olyan, aki magának fejleszt. Azokra én általában nem figyelek. Arra igen, aki ugyan nem az én elvárásaim szerinti, de létező közönségigény alapján fejleszt, függetlenül játékot. Azt komázom. Ők azok, akik figyelnek a játékosokra is többnyire.
Úgy szoktam magam definiálni, hogy ancient gamer. 49 évesen azt hiszem ez már járja. ...és bizony azokat a játékokat szeretem, amik nem csak és kizárólag a grafikájukkal akarnak megfogni.Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Kansas
addikt
Aztán ezeket honnan?
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Ja, azt hittem már valami OpenTTD modok...
Egyébként mindkettő bejövős, mentek is wishlistre...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
ElEvEn11
senior tag
Ahogy írtam nem vagyok egy grafikamániás, de a TF2-ben a valóshoz tényleg nagyon közeli vágányzatot, váltórendszert lehet építeni éppen a fejlettebb grafikai motor miatt. Az nekem valami iszonyat élmény és gyönyörűség, amikor egy bonyolultabb állomást építek, amibe több irányból, sok szerelvény és vonal csatlakozik és még a vágányrendszer is olyan, mintha... Ez sokkal inkább adja nekem ma már, mint a TT vagy OpenTTD anno. Ezért sem akarok visszatérni hozzájuk. Ezek a nagyon szöges vágányrendszerek egyszerűen már nem adják azt, amit elvárok. Ez szerintem nem is igazán grafikai, hanem sokkal inkább játékmechanikai kérdés. De értem, ha valaki imádja az OpenTTD. Én is toltam nagyon sok évig. Nem fikázni akarom. Csak nekem már nem elég. Ami hiányzik az az, hogy ott még mindig több a mod és általában megbízhatóbban használhatóak is, mint a TF2-nél.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
Új hozzászólás Aktív témák
- Barimel károsultjai
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- További aktív témák...
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HP Omen 15 15 FHD Gamer notebook - i7 10750H 16GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN
- Lenovo Thinkpad T495 Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FULL HD garanciás laptop eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest